The world around me
Στόχος:Να χρησιμοποιούν βασικό λεξιλόγιο στα αγγλικά σχετικό με τα μέσα μεταφοράς
Ενδεικτικές λέξεις
Bus, train, car, ship, boat, helicopter, airplane, bicycle, on foot, van,
Η κυρία Ιωάννα ρωτά τα παιδιά με τι μεταφορικό μέσο έρχονται στο
σχολείο και αν τα ίδια έχουν μπει ποτέ σε λεωφορείο. Τα παιδιά
μοιράζονται τις εμπειρίες τους .
Κάθε παιδί βάζει ένα αστεράκι στο μέσο που χρησιμοποιούν για να έρθουν στο σχολείο.
2. Η Wendy λέει “I’m late!”. Λέει στα παιδιά πως, όταν αγχώνεται μην τυχόν χάσει το
λεωφορείο και αργήσει στο σχολείο, για να ηρεμήσει, τραγουδά ένα
τραγούδι, το οποίο και θα μοιραστεί με τα παιδιά, γιατί μπορεί να τους φανεί χρήσιμο, αν βρεθούν στην ίδια κατάσταση με αυτήν.
3. Τα παιδιά ακούν το τραγούδι “The Wheels On The Bus Go Round and
Round” και η κυρία ιωάννα συνοδεύει με τιςαντίστοιχες κινήσεις. Μετά προτρέπουμε τα παιδιά να
ακολουθήσουν κάνοντας και αυτά τις αντίστοιχες κινήσεις.
4. Έπειτα, τα παιδιά ακούν ξανά το τραγούδι και το αναπαριστούν (κάθονται
σε σχηματισμό λεωφορείου και παριστάνουν τους επιβάτες). Μπορούν να
διαλέξουν διαφορετικούς ρόλους, δηλαδή κάποιο παιδί να είναι όρθιο/ καθιστό.
Δραστηριότητες:
1)Η κυρία Ιωάννα δείχνει κάρτες με μέσα μεταφοράς και τα παιδιά λένε τις λέξεις στα Αγγλικά
Bus, Van, Car, On foot, Train, Aeroplane, Bicycle
2)Παιχνίδι μνήμης με flashcards (εικόνες) από μεταφορικά μέσα.
3) Τα παιδιά ακούνε τους ήχους των μέσων μεταφοράς στον υπολογιστή και προσπαθούν να ανακαλύψουν ποιό είναι
4)Τα παιδιά παρακολούθησαν το παρακάτω βίντεο και έκαναν τις φωνές των ζώων στα αγγλικά.
5)Η κυρία Ιωάννα κολλάει σε μια επιφάνεια ένα χάρτη της τοπικής κοινότητας και λέει στα παιδιά “Children, this is a town!” Με χαρτοταινία κολλάνε πάνω στον αυτοσχέδιο χάρτη διάφορα flashcards με σημαντικά μέρη που έχουν σχέση και με την καθημερινότητα των παιδιών ξεκινώντας από το σχολείο τους. Δείχνει τα flashcards στα παιδιά, λέει τη λέξη και τα ενθαρρύνει να επαναλάβουν “Look! This is our school! The park! και ζητάει να τα δείξουν στον χάρτη
6)Η κυρία Ιωάννα τοποθετεί τα flashcards με τα διάφορα σημαντικά μέρη που υπάρχουν σε μια κοινότητα ( school, park, zoo, supermarket, cinema) σε διάφορα σημεία μέσα στην τάξη και βάζει την Wendy στο παιχνίδι. Εκείνη ζητάει δείχνοντας την ανάλογη τοποθεσία στον χάρτη “Let’s go to the park!”. Αλλάζοντας φωνή, η κυρία Ιωάννα ρωτάει τα παιδιά: “How can we go to the park? By Taxi ? By Bus? On foot?”. Τα παιδιά προτείνουν και η κυρία Ιωάννα επιλέγει ένα παιδί για να
μετακινήσει το μεταφορικό του μέσο στην τοποθεσία, μαζί και την Wendy! και έτσι συνεχίζεται η δραστηριότητα.με όλα τα παιδιά
Φύλλο εργασίας
Σε φωτοτυπία όπου απεικονίζεται ένα λεωφορείο, τα παιδιά κόβουν και κολλούν στη σωστή θέση , την πόρτα, τις ρόδες και τα παράθυρα του λεωφορείου.
ΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ:
ΙΩΑΝΝΑ ΚΑΤΣΙΡΗ
ΜΑΡΙΑ ΚΑΡΥΣΤΙΑΝΟΥ