Δράσεις ανακύκλωσης.
Την Τρίτη 4 Νοεμβρίου συμμετείχαμε στο πρόγραμμα “Ενημέρωσης – Ευαισθητοποίησης των μαθητών σε θέματα ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ & ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗΣ” του Φο.Δ.Σ.Α Στερεάς Ελλάδας Α.Ε.
Αρχικά τα παιδιά παρακολούθησαν video και κινούμενα σχέδια με θέμα την ανακύκλωση. Ενημερώθηκαν για τα σκουπίδια, τη διαχείρισή τους, την αναγκαιότητα και χρησιμότητα της ανακύκλωσής τους και την κομποστοποίηση των οργανικών αποβλήτων. Στη συνέχεια έπαιξαν παιχνίδια σχετικά με το θέμα. Τέλος όλα τα παιδιά πήραν αναμνηστικά δωράκια. Ευχαριστούμε θερμά όσους συνέβαλαν στην οργάνωση και υλοποίηση της δράσης!
Παρατίθεται το δελτίο τύπου, με το φωτογραφικό υλικό, του Φο.Δ.Σ.Α Στερεάς Ελλάδας Α.Ε «Μια γιορτή γνώσης και χαράς με τους μαθητές του Δημοτικού Σχολείου & του Νηπιαγωγείου Γραβιάς»
ΔΤ-62-05-11-2025-Περιβ-δράσεις-Δημ-ΣΧ-Γραβιάς-ΔΔελφών (2)
Η Πυροσβεστική στο σχολείο μας.
Την Παρασκευή 1 Νοεμβρίου έγινε ενημέρωση, στους μαθητές και εκπαιδευτικούς του σχολείου μας, από τον Ανθυποπυραγό κο Ντζαφέρη Γεώργιο για θέματα πυροπροστασίας. Στην αρχή τα παιδιά είδαν ένα κόμικ σχετικό με το θέμα. Στη συνέχεια παρακολουθήσαμε μία παρουσίαση και μάθαμε για τον τρόπο που δημιουργούνται οι φωτιές, πόσο επικίνδυνες είναι, τι πρέπει να κάνουμε για να προστατεύτουμε και πως είναι ο εξοπλισμός των πυροσβεστών. Τέλος τα παιδιά έγιναν ¨μικροί πυροσβέστες ¨ και έριξαν νερό με τη μάνικα του πυροσβεστικού οχήματος.
Ευχαριστούμε θερμά όσους βοήθησαν στην υλοποίηση της όμορφης και πολύ χρήσιμης δράσης!!!




Ουράνιο τόξο
Μετά τη βροχή στον ουρανό σχηματίστηκε ένα πανέμορφο ουράνιο τόξο! Τα παιδιά το παρατήρησαν με ενθουσιασμό και έγινε το κύριο θέμα της ημέρας τους. Αφού εξηγήσαμε πότε και πως σχηματίζεται αποφάσισαν να φτιάξουν το ¨Ουράνιο Τόξο ¨της τάξης μας. Τα παιδιά δούλεψαν ομαδικά … και έτοιμο!!!

Πρωτοβρόχια.
Η σημερινή βροχή αποτέλεσε την αφορμή να μιλήσουμε για τον κύκλο του νερού και να φτιάξουμε τους ¨Συννεφούληδές¨ μας !!!

Οι κανόνες της τάξης μας
Με συζήτηση, προτάσεις και ομαδική δουλειά τα παιδιά όρισαν τους κανόνες της τάξης τους και υποσχέθηκαν να τους τηρούν.

Εσωτερικός Κανονισμός Μνημόνιο Ενεργειών Διαχείρισης εκτάκτων αναγκών
Καλό καλοκαίρι!!!
Συνεργασία σχολείων
Στο πλαίσιο της συνεργασίας των δύο σχολείων, οι μαθητές του Νηπιαγωγείου και της Α΄τάξης του Δημοτικού σχολείου Γραβιάς, έφτιαξαν δύο μεγάλα παζλ για να στολίσουν τις τάξεις τους. Αρχικά έκαναν ζευγαράκια, ένα παιδί από κάθε σχολείο. Στη συνέχεια σκέφτηκαν “τι θέλουν να κάνουν με τον φίλο τους το καλοκαίρι” και αποτύπωσαν τις ιδέες τους στα κομμάτια του παζλ. Τα κομμάτια ενώθηκαν, τα έργα δημιουργήθηκαν και έτοιμα να ομορφύνουν τις τάξεις μας!!!







