ΒΙΒΛΙΑ! Οι καλύτεροί μας φίλοι!!!
Αποχαιρετούμε τη φετινή χρονιά παίρνοντας μαζί μας την “καλύτερη παρέα”. Ένα βιβλίο!!!
Τα βιβλία δώρισαν μαθητές μας, που έχουν αποφοιτήσει από το σχολείο μας αρκετά χρόνια πριν, για να μας συντροφεύουν στις καλοκαιρινές μας διακοπές!!!
Τους ευχαριστούμε θερμά και τους υποσχόμαστε ότι θα γίνουν οι “καλύτεροί μας φίλοι”!!!







