Οι Ονειροκατακτητές Εν Δράσει”
Στο νηπιαγωγείο μας, σε συνεργασία με το Κέντρο Πρόληψης των Εξαρτήσεων και Προαγωγής της Ψυχοκοινωνικής Υγείας Π.Ε Φωκίδας «Διαδρομή», υλοποιήθηκε πρόγραμμα Αγωγής Υγείας με θέμα «Οι Ονειροκατακτητές Εν Δράσει». Εμψυχωτής και υπεύθυνος του προγράμματος υπήρξε ο κος Νίκος Λάιος. Το πρόγραμμα αποτέλεσε παρέμβαση καλλιέργειας / ενίσχυσης δεξιοτήτων ζωής των μαθητών απαραίτητων για τη θωράκισή τους απέναντι σε προκλήσεις της εποχής.
Περιλάμβανε τέσσερις ενότητες ( «νησιά» που επισκέφθηκαν και «κατέκτησαν» οι μαθητές/τριες):
- Το Νησί της Γνωριμίας
- Το Νησί της Συνεργασίας
- Το Νησί που Φροντίζει τον Φόβο
- Το Νησί που Ονειρεύομαι να ζήσω.
Χρησιμοποιήθηκαν οι τεχνικές της αφήγησης και της βιωματικής μάθησης και αξιοποιήθηκαν η αφήγηση, οι δραστηριότητες ζωγραφικής , οι κινητικές ασκήσεις , τα παιχνίδια ρόλων και η μυθοπλασία.
Μέσα από το πρόγραμμα οι μαθητές/τριες κατάφεραν:
- Να δημιουργήσουν κλίμα ομαδικότητας και συνεργασίας
- Να ενισχύσουν την αυτοεκτίμησή τους
- Να αναπτύξουν δεξιότητες επικοινωνίας
- Να αναγνωρίσουν, αποδεχτούν και αξιοποιήσουν τα έντονα συναισθήματα
- Να διαχωρίσουν θετικές και αρνητικές συμπεριφορές και να υιοθετήσουν υγιείς στάσεις ζωής




