Ο Εαυτός μου!

Η γνωριμία με τα πρόσωπά μας!  Με τη βοήθεια ενός καθρέφτη, παρατηρήσαμε τα δικά μας πρόσωπα και τα περιγράψαμε. Βρήκαμε ομοιότητες και διαφορές και τις καταγράψαμε σε ένα χαρτί.

παρατηρώ τον εαυτό μου στον καθρεύτη 1 παρατηρώ τον εαυτό μου στον καθρεύτη 2

Η παρουσίαση του εαυτού μας αλλά και η γνωριμία με το σώμα μας. Ξεκινήσαμε μελετώντας την έννοια του ύψους…
Μετρηθήκαμε για να δούμε ποιος είναι πιο ψηλός, ενώ σχηματίσαμε σειρές από τον πιο ψηλό στον λιγότερο και αντίστροφα…

συγκρίνουμε το ύψος μας

Στην συνέχεια χρησιμοποιήσαμε αυθαίρετες μονάδες μέτρησης για να βρούμε το ύψος μας (μετρηθήκαμε με τουβλάκια)

thumbnail 9

Έπειτα, μετρηθήκαμε και σε κανονικό μέτρο.

thumbnail 5

Αφού καταγράψαμε το χρώμα μαλλιών, ματιών και το ύψος μας, είδαμε και το νούμερο του παπουτσιού μας και το σημειώσαμε.

thumbnail 2 thumbnail  thumbnail 3

Διαπιστώσαμε για μία ακόμη φορά την ποικιλία των απόψεων, τις ομοιότητες και τις διαφορές μας και επισημάναμε πόσο σημαντικό είναι να σέβεσαι την γνώμη του άλλου ακόμη και αν διαφέρει από την δική σου. Και κάπως έτσι αποφασίσαμε να φτιάξουμε την προσωπική μας εφημερίδα με όλα τα στοιχεία που έχουμε.

thumbnail 10 thumbnail 11 thumbnail 12 thumbnail 13 thumbnail 14

Ατομική Χειροτεχνία

Ζωγραφίζω το πορτρέτο μου και στην συνέχεια το κάθε παιδί ζωγραφίζει τον αγαπημένο του φίλου.  «Ο εαυτός μου μέσα από τα μάτια μου. Ο εαυτός μου μέσα από τα μάτια του φίλου μου»

thumbnail 4

thumbnail 6 thumbnail 7 thumbnail 15

Τραγούδι “Εγώ είμαι Εγώ”

Μαθαίνω το Όνομά μου!

Σε ένα δοχείο με ζάχαρη έχουμε τοποθετήσει πλαστικά γράμματα-μαγνήτες της Αλφαβήτα. Ο κάθε μαθητής βρίσκει τα γράμματα του ονόματός του κοιτώντας την καρτέλα του και τα τοποθετεί στον λευκό πίνακα με την σειρά. Έπειτα γράφει από κάτω με τον μαρκαδόρο το όνομά του.

Ψαρεύω τα γράμματα του Ονόματός μου Γουδουρας 2024 2   Ψαρεύω τα γράμματα του Ονόματός μου Γουδουρας 2024 1

Παιχνίδι με καλαμάκι και γράμματα του ονόματός μου.

1 1  2 1

Ατομική Κατασκευή Καμηλοπάρδαλης με το όνομά μας. Αφού τις φτιάξαμε, συγκρίναμε τα ύψη τους και της τοποθετήσαμε από την πιο ψηλή στην πιο χαμηλή (που εξαρτάται από τα πόσα γράμματα είχε το όνομα κάθε παιδιού).

Γράψω στον λαιμό της καμηλοπάρδαλης το όνομα 1 Γράψω στον λαιμό της καμηλοπάρδαλης το όνομα 2 Γράψω στον λαιμό της καμηλοπάρδαλης το όνομα 3

συγκρίνω τα ύψη ανάλογα με τα γράμματα του ονόματός μου Γούδουρας  thumbnail 3 1  thumbnail 4 1

thumbnail 2 1

 

 

 

Το Αρχικό του ονόματός μου!

Μετατρέψαμε τα αρχικά του ονόματός μας σε δρόμους. Το κάθε παιδί βρίσκει το αρχικό του ονόματος του τόσο στο αυτοκινητάκι όσο και στην Καρτέλα Α4 και με το αυτοκινητάκι του αρχικού του ονόματός του «διασχίζει τον δρόμο του γράμματος».

thumbnail 13

Φτιάξαμε μικρά τούνελ από λωρίδες χρωματιστού χαρτιού. Στις λωρίδες γράψαμε τα αρχικά των ονομάτων μας και τα κολλήσαμε πάνω στα τραπέζια δημιουργώντας μικρά τούνελ. Τα παιδιά έπρεπε παίρνοντας το αυτοκίνητο με το αρχικό τους γράμμα να περνάνε μόνο από τα δικά τους τούνελ (δηλαδή αυτά που είχαν το αρχικό τους)!

δημιουργία Τούνελ τουνελ προετοιμασια

τουνελ με Αρχικό Ονόματος Γούδουρας τουνελ με Αρχικό Ονόματος Γούδουρας 2

Ψαρεύω το αρχικό του ονόματός μου.

ψαρεύω το αρχικό μου γράμμα

Ο κάθε μαθητής σχημάτισε  το αρχικό του ονόματός του με το μεγάλα τουβλάκια γυμναστικής και ισορροπήσαμε πάνω στα αρχικά μας.

thumbnail 5 thumbnail 1 1

thumbnail 9 thumbnail 14 thumbnail 15 1

  • Σχηματίζω το αρχικό μου μέσα σε ένα κουτί με ζάχαρη.

Σχηματίζω το αρχικό μου γράμμα στη ζάχαρη

  • Ατομική Κατασκευή με το αρχικό του ονόματός μας.

Αρχικό ονόματος ατομική κατασκευή Γούδουρας thumbnail 6

 thumbnail 16

 

 

Κανόνες συμπεριφοράς!

Συζητώντας με τους μαθητές για το πως πρέπει να συμπεριφερόμαστε μέσα στην τάξη, φτιάξαμε το συμβόλαιο συμπεριφοράς και δώσαμε όρκο με την παλάμη μας να το τηρούμε όλη την διάρκεια της χρονιάς.

thumbnail     thumbnail 1

 

Παιχνίδι με κάρτες που βοηθάει στην γρηγορότερη απομνημόνευση των κανόνων της τάξης και των καλών τρόπων γενικότερα.

thumbnail 2 thumbnail 3

Ανάγνωση Παραμυθιού “Το Τζάτζαλο”. Συζήτηση για το τι μας βάζει να κάνουμε το “δικό μας τζάτζαλο” και ζωγραφική.

to tzatzalo 640x640 1

Παγκόσμια Μέρα “τελείας”

Η παγκόσμια μέρα της Τελείας ξεκίνησε όταν ο δάσκαλος Terry Shay παρουσίασε στην τάξη του το Βιβλίο “the Dot” του Peter H. Reynolds στις 15 Σεπτεμβρίου 2009. Το “The Dot” είναι η ιστορία μιας δασκάλας που προκαλεί μια μαθήτρια που αμφισβητεί τις ικανότητες της να τις εμπιστευτεί για να αφήσει το σημάδι της. Αυτό που ξεκινάει με μια κουκκίδα σε ένα χαρτί γίνεται μια σημαντική ανακάλυψη εμπιστοσύνης, η οποία έχει εμπνεύσει αμέτρητα παιδιά ανά τον κόσμο.

Για να ξεπεράσουμε και εμείς κάθε εμπόδιο και κάθε αμφισβήτηση είδαμε την ιστορία του παραμυθιού «Η τελεία». Σε “κομβικά” σημεία της αφήγησης…διακρίναμε, περιγράψαμε και καταγράψαμε την συναισθηματική κλιμάκωση της πρωταγωνίστριας… και θυμηθήκαμε την 1η μας μέρα στο νηπιαγωγείο.

Έπειτα, παίξαμε διάφορα παιχνίδια με την “τελεία “, όπως

  • Μουσικές τελείες ( παραλλαγή από μουσικές καρέκλες)

IMG 7088

  • Οι τελείες στόχοι

IMG 7082

  • Πέρνα μέσα από την άδεια τελεία

IMG 7083

  • Αγάλματα με τις τελείες

IMG 7085

  • Παιχνίδι παραλλαγή του Twister πάνω σε χρωματιστές τελείες

thumbnail 4

  • Πολλές τελείες κολλημένες πάνω μου!

κολλάω τελείες και μετρώ

Ατομική εργασία “Λουλούδια από τελείες”

Φτιάξαμε χρωματιστές τελείες με μπατονέτες για το εσωτερικό του λουλουδιού.

AF64DAE1 A88F 450C A073 1078ACB46356

Τα πέταλα τα δημιουργήσαμε με τύπωμα από μεγάλο καπάκι και το κοτσάνι του λουλουδιού με τύπωμα από μικρά καπάκια.

IMG 7107 IMG 7109

Και έτοιμο… ” Αφήσαμε το σημάδι μας και άνθισε ένα υπέροχος κήπος ”

IMG 7115

Καλό Καλοκαίρι!!!

Ευχές σε όλους για ένα όμορφο καλοκαίρι!!!

Άλλη μια σχολική χρονιά έφτασε στο τέλος της! Τα παιδιά και οι νηπιαγωγοί του Νηπιαγωγείου Γούδουρα σας αποχαιρετούν με ένα ωραίο τραγουδάκι!!!!

Να περάσετε πολύ πολύ όμορφα, να ξεκουραστείτε και να διασκεδάσετε!!!! 

 Καλή αντάμωση το Σεπτέμβρη με διάθεση για νέες περιπέτειες!!

 

Καλοκαίρι

Γλυκό καλοκαιράκι…..

Η συζήτησή μας ξεκίνησε με την αναφορά μας και τη συμπλήρωση του ημερολογίου της τάξης μας και επεκτάθηκε στο «τι γνωρίζουμε για το καλοκαίρι»…….

Μάθαμε ποιοι είναι οι 3 μήνες του καλοκαιριού, γράψαμε το όνομά τους και το όνομα της εποχής «καλοκαίρι» και συνεχίζοντας  αναφερθήκαμε σε δραστηριότητες που γίνονται το καλοκαίρι…..

Πηγή: Ανθή Ζήση

τέλος παρακολουθήσαμε το παρακάτω βίντεο

Κάναμε καλοκαιρινά φύλλα εργασίας, ένα ομαδικό καλοκαιρινό κολάζ  και ατομικές κατασκευές με παγωτά για να διακοσμήσουμε το σκηνικό της γιορτής μας……

Αφού λοιπόν μιλήσαμε γενικά για το καλοκαίρι, γίναμε πιο συγκεκριμένοι και αποφασίσαμε να ασχοληθούμε με το αγαπημένο μας καλοκαιρινό θέμα που είναι φυσικά η θάλασσα.

Είπαμε τι ξέρουμε για τη θάλασσα και στη συνέχεια ασχοληθήκαμε περισσότερο με τα ζώα της θάλασσας, τα οποία χωρίζονται σε 3 κατηγορίες:

1.Σπονδυλωτά : Αυτά που έχουν σπονδυλική στήλη, δηλαδή αυτά τα κόκαλα που στηρίζουν το σώμα μας και βρίσκονται στην πλάτη μας

2.Ασπόνδυλα: Αυτά που δεν έχουν σπονδυλική στήλη.

3.Θηλαστικά: Αυτά που γεννάνε μωρά και τα θηλάζουν.

Πηγή: πίνακες αναφοράς από τις συναδέλφους Ειρήνη Ματθαιάκη και Ανθή Ζήση.

Παρακολουθήσαμε και τα ακόλουθα βιντεάκια για τα ζώα της θάλασσας.

https://youtu.be/gD3OKaUgnwo?si=8tu-d8TtE1YqPuLM

https://youtu.be/MqfjwxKmcH4?si=XydzQAE7qEramQPr

 

Παίξαμε διάφορα παιχνίδια…

Παραμένοντας στον κόσμο της θάλασσας γνωρίσαμε ένα διάσημο ψαράκι πολύ διαφορετικό από τα άλλα: Τον Τριγωνοψαρούλη!

Επεξεργαστήκαμε το βιντεάκι μέσα από ερωτήσεις βοηθώντας τα παιδιά να κατανοήσουν καλύτερα το περιεχόμενό του.

Τέλος ετοιμάσαμε τους φακέλους μας για να βάλουμε τις δουλίτσες όλης της χρονιάς!

Και ένα δωράκι για τους  μαθητές μας, για όλες τις όμορφες στιγμές που ζήσαμε μαζί σας και ένα μεγάλο ευχαριστώ στους γονείς για τη συνεργασία και για την εμπιστοσύνη που μας δείξατε!

Ευχόμαστε σε όλους ..…..

ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ!!!!!!

Ανακοίνωση!

Αναστολή λειτουργίας σχολείων Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Δήμου Σητείας και Ε.Ε.Ε.Ε.Κ Σητείας λόγω των δυσμενών καιρικών συνθηκών, σύμφωνα με την καιρική πρόβλεψη καύσωνα της Εθνικής Μετεωρολογικής Υπηρεσίας. 



Λήψη αρχείου