Το Νηπιαγωγείο μας μαζί με το Δημοτικό θα φιλοξενήσει δράση με θέμα την προστασία της θαλάσσιας χελώνας, σε συνεργασία με εθελοντές του ΑΡΧΕΛΩΝ που δραστηριοποιούνται στην προστασία του περιβάλλοντος και της θαλάσσιας ζωής. Πριν από την δράση, οι μαθητές είδαν βίντεο και σχετικό εποπτικό υλικό, το οποίο μας προώθησαν από το αρχέλων. Την μέρα της δράσης οι μαθητές συμμετείχαν σε διαδραστική εκπαιδευτική δραστηριότητα με παρουσίαση, οπτικοακουστικό υλικό, βιωματικά παιχνίδια και δημιουργικά εργαστήρια, δίνοντας στα παιδιά την ευκαιρία να κατανοήσουν τη σημασία της περιβαλλοντικής ευθύνης και της συνεργασίας. Ενημερώθηκαν για τα χαρακτηριστικά της θαλάσσιας χελώνας, τους κινδύνους που αντιμετωπίζει και τρόπους προστασίας της.
Κατασκευή για την προστασία της θαλάσσιας χελώνας που τόσο αγάπησαν ήδη οι μαθητές.
Πραγματοποιήθηκε εβδομαδιαίο πρότζεκτ (απο 26 Φεβρουαρίου μέχρι 6 Μαρτίου Παγκόσμια Μέρα Σχολικού Εκφοβισμού) σχετικά με το bullying. Η εκπαιδευτικός δείχνει στα παιδιά ένα μαγικό αποκριάτικο κουτί που κρύβει μέσα του αντικείμενα που θα μας βοηθήσουν να ανακαλύψουμε ένα πολύ σημαντικό μυστικό! Η εκπαιδευτικός βγάζει ένα-ένα τα αντικείμενα και συζητάει μαζί με τα παιδιά τι μπορεί να συμβολίζει το καθένα (Πολύχρωμα χέρια: Τα χέρια μας μπορούν να δημιουργούν ή να πληγώνουν (τι μπορώ να κάνω με τα χέρια). Πώς τα χρησιμοποιούμε σωστά; Χάρτινη καρδιά: Η αγάπη εκφράζεται με τα χέρια μας! Μπορούμε να σχηματίσουμε μια καρδιά;, Μάσκα: Οι μεταμφιέσεις αλλάζουν την εμφάνισή μας, αλλά οι πράξεις μας δείχνουν ποιοι είμαστε. Μπαλόνι: με την βοήθεια των πολύχρωμων χεριών παίζουμε συνεργατικά, μαθαίνοντας τη σημασία της ομαδικότητας!). Μέσα από το παιχνίδι και τη συζήτηση, τα παιδιά ανακαλύπτουν τη δύναμη των καλών πράξεων!
Ανάγνωση του παραμυθιού «Τα χεράκια δεν χτυπάνε, τα χεράκια αγαπάνε» και συζήτηση για το παραμύθι και συμπέρασμα ότι η βία δεν είναι η λύση, ανακαλύπτουμε θετικούς τρόπους να εκφράζουμε τα συναισθήματά μας.
Έπειτα, παρουσιάζουμε το πρόβλημα με δύο χαρτόνια (όχθες ποταμού) και μπλε γκοφρέ χαρτί (ποτάμι). Στις όχθες τοποθετούμε φωτογραφίες παιδιών ντυμένων καρναβάλια που μαλώνουν. Τα παιδιά περιγράφουν την εικόνα, εντοπίζουν συναισθήματα όπως στεναχώρια και θυμός και συζητάμε πώς οι τσακωμοί δημιουργούν αποστάσεις. Στη συνέχεια, προτείνουν λύσεις συμφιλίωσης (π.χ. «Συγγνώμη», «Αγκαλιά», «Μοιράζομαι») που γράφονται σε ψαράκια μέσα στο ποτάμι. Τα παιδιά ψαρεύουν τις λύσεις, τις διαβάζουν και τις κολλούν σε τουβλάκια, φτιάχνοντας μια “γέφυρα συμφιλίωσης”. Τέλος, συζητάμε τι μάθαμε και πώς νιώθουμε όταν γεφυρώνουμε τις διαφορές μας με καλοσύνη.
Στη συνέχεια, η εκπαιδευτικός δημιουργεί δύο μονοπάτια με εμπόδια, όπου τα παιδιά, χωρισμένα σε ομάδες, ταξιδεύουν προς τη Χώρα της Φιλίας. Σε κάθε εμπόδιο υπάρχει μια εικόνα με πρόβλημα σχέσεων (π.χ. τσακωμός). Οι ομάδες προτείνουν λύσεις και, αν είναι κατάλληλες, συνεχίζουν.
Όταν φτάσουν στη Χώρα της Φιλίας, γιορτάζουν και συζητούν όσα έμαθαν. Παραλλήλως, κάθε ομάδα ζωγραφίζει με τέμπερες δύο πολύχρωμα χέρια με καρδιά στη μέση, εμπνευσμένα από το παραμύθι «Τα χεράκια δεν χτυπάνε, τα χεράκια αγαπάνε».
Κατά την διάρκεια της ομαδικής δραστηριότητας ακουγόταν το τραγούδι «Χέρια σαν κι αυτά» των Locomondo, ενισχύοντας τη χαρά και τη συνεργασία. Τα τραγούδι άρεσε πολύ στους μαθητές, οπότε το ξαναακούσαμε σε επόμενο χρόνο και το αναλύσαμε.
Κάθε ομάδα συνεργάζεται για να δημιουργήσει το δικό της μήνυμα μέσα από μια ψηφιακή εφαρμογή που έχει δημιουργήσει η εκπαιδευτικός. Η μία ομάδα γράφει «Όχι στη βία, ναι στη φιλία!» ενώ η άλλη ομάδα «Πάντα αγαπάμε, ποτέ δεν χτυπάμε».
Tα συνθήματα που έγραψαν οι δύο ομάδες εκτυπώνονται και μετατρέπονται σε εντυπωσιακά πλακάτ με δυνατά μηνύματα υπέρ της φιλίας και κατά της βίας. Κάθε ομάδα κρατάει το δικό της πλακάτ και με ενθουσιασμό συμμετέχει σε μια ειρηνική διαδήλωση στον αύλειο χώρο του σχολείου, μεταφέροντας το μήνυμά τους στα παιδιά του Δημοτικού.
Παρουσίαση βίντεο για τις 5 Ηπείρους και πραγματοποίηση συζήτησης.
Συζήτηση για τις 4 φυλές (Κόκκινη, κίτρινη, μαύρη και άσπρη) και συζήτηση σχετικά με το σε ποια Ήπειρο κατοικεί η καθεμία από τις φυλές. Έπειτα, πραγματοποιήθηκε ομαδική χειροτεχνίες με τις 5 Ηπείρους και τους ανθρώπους που ζουν σε αυτές.
Έπειτα μάθαμε περισσότερες πληροφορίες για την Αφρική, την Ασία και τους αγαπημένους μας Ινδιάνους! Αφού ολοκληρώσαμε το θέμα και μάθαμε για τα χαρακτηριστικά τους, την ενδυμασία τους, τα σπίτια τους και τον τρόπο ζωής τους, φτιάξαμε μια ατομική χειροτεχνία για το καθένα με κάτι χαρακτηριστικό τους.
ΑΦΡΙΚΗ
ΑΣΙΑ
ΙΝΔΙΑΝΟΙ
Μετά τις φυλές, ήρθαν οι Απόκριες. Είδαμε το παρακάτω εκπαιδευτικό βίντεο για το τι είναι η Αποκριά, ήθη και έθιμα. Έπειτα, πραγματοποιήθηκε συζήτηση σχετικά με το θέμα.
Αφού, ειπώθηκε ότι μεταμφιεζόμαστε και πηγαίνουμε σε αποκριάτικα πάρτυ, δεν θα μπορούσαμε να μην φτιάξουμε τους πολύχρωμους κλόουν μας για να διακοσμήσουμε την τάξη μας.
Στη συνέχεια, πραγματοποιήθηκε ανάγνωση του παραμυθιού «O αρλεκίνος» και ατομική χειροτεχνία.
Με τις Αποκριές ασχολήθηκαν και στο μάθημα των Αγγλικών. Με την Βοήθεια του BeeBot, οι μαθητές προγραμμάτιζαν την μελισσούλα και ανάλογα με το που έφτανε έφτιαχναν παζλ που σχημάτιζαν κλόουν.
Επιπλέον, πραγματοποιήθηκε αποκριάτικο παιχνίδι “Τάισε τον κλόουν”
“Βάλε τους αριθμούς στη σωστή σειρά και φτιάξε έναν κλόουν”
Επίσης, εφόσον είχαμε ήδη μιλήσει για την Σαρακοστή, έγινε αναφορά και στο μάθημα των Αγγλικών. Συγκεκριμένα, δόθηκε έμφαση πως στην Αγγλία τρώνε pancakes την τελευταία Τρίτη πριν την νηστεία (40 ημερών) του Πάσχα. Αφού έμαθαν τα υλικά με τα οποία φτιάχνονται τα pancakes, έφτιαξαν τα δικά τους. Έγιναν πολύ νόστιμα και οι μαθητές το ευχαριστήθηκαν.
Πριν γίνουμε αστροναύτες και ξεκινήσει το ταξίδι μας στο διάστημα ανιχνεύσαμε τις προ υπάρχουσες γνώσεις των μαθητών για το θέμα και τις γράψαμε σε ένα εκπαιδευτικό Λογισμικό Padlet.
Έπειτα, οι μαθητές γίνονται αστροναύτες φορώντας κράνη και ταυτότητες με την φωτογραφία τους και το όνομά τους.
Στη συνέχεια, μπήκαν στο διαστημόπλοιο που είχε κατασκευάσει η εκπαιδευτικός για να ξεκινήσει το “ταξίδι” τους στο διάστημα.
Λίγο πριν την εκτόξευση μετρήσαμε αντίστροφα με τους μαθητές βάζοντας και ένα αντίστοιχο σύντομο βίντεο.
Κατά την διάρκεια του ταξιδιού παρακολουθήσαν το παρακάτω εκπαιδευτικό βίντεο
Ταξιδέψαμε στους πλανήτες με τον Αστροναύτη ΒeeBot.
Για εμπέδωση της γνώσης, οι μαθητές έπρεπε να τοποθετήσουν τους πλανήτες (μπάλες φελιζόλ) στην σωστή τροχιά πάνω σε μια μακέτα από φελιζόλ. Αφού τους τοποθετήσαμε όλους τους πλανήτες στην σωστή τροχιά, έπειτα ο κάθε μαθητής έγραφε το όνομα του κάθε πλανήτη και το κολλούσε από κάτω.
Ατομική κατασκευή “Έγώ ο αστροναύτης πάνω στο φεγγάρι και οι 8 πλανήτες”
Στη συνέχεια, οι μαθητές χρησιμοποιούν τον υπολογιστή για να παίξουν ένα εκπαιδευτικό παιχνίδι το οποίο δημιούργησε η εκπαιδευτικός. Μέσα από συνεργασία, τοποθετούν τους πλανήτες στη σωστή σειρά σε μια ψηφιακή εφαρμογή.
Εννοείται, το διαστημόπλοιο μπήκε σε μια γωνιά και φτιάξαμε “Γωνιά Διαστήματος”, η οποία και έγινε η αγαπημένη των μαθητών.
Καλέσαμε και των πρώτων τάξεων του Δημοτικού, ώστε να τους ξεναγήσουμε και να τους πούμε τι μάθαμε για τους πλανήτες. Ξανακάναμε μαζί τους και την δραστηριότητα με τους πλανήτες και την μακέτα, η οποία άρεσε πολύ σε μικρούς- μεγάλους.
Η εκπαιδευτικός με χρήση κούκλας-εξωγήινου την οποία έχει κατασκευάσει η ίδια μπαίνει σε ρόλο και αφηγείται το περιστατικό της κούκλας, η οποία έφτασε στη γη σήμερα πρωί πρωί και είναι πολύ ενθουσιασμένη γιατί βλέπει για πρώτη φορά στην ζωή της το φως του ήλιου. Πραγματοποιείται κατά αυτόν τον τρόπο μια συζήτηση για τις διαφορές μεταξύ της ημέρας και της νύχτας.
Εκπαιδευτικό βίντεο που επεξηγεί την διαδικασία εναλλαγής ημέρας- νύχτας.
Στην συνέχεια, βιωματικά κατανόησαν και εμπέδωσαν τη νέα γνώση μέσω πειράματος.
Μουσικοκινητικό παιχνίδι με την Εναλλαγή Ημέρας- Νύχτας.
Παρουσίαση Εκπαιδευτικού βίντεο για τους αστερισμούς.
Ομαδική εργασία Ημέρας- Νύχτας και Μαθηματικά.
Τέλος, ακολουθεί κουΐζ στον υπολογιστή που δημιουργήθηκε από την εκπαιδευτικό, σύμφωνα με το οποίο τα παιδιά καλούνται να βρουν την σωστή απάντηση για εμπέδωση της γνώσης.
Η δραστηριότητα κίνησε τόσο πολύ το ενδιαφέρον των μαθητών που την απεικόνισαν και στην ελεύθερη ζωγραφική.
Με αφορμή ένα κλαδί αμυγδαλιάς που έφερε μια μαθήτρια μιλήσαμε για την Αμυγδαλιά. Αρχικά παρατηρήσαμε το κλαδί (τι χρώμα έχουν τα άνθη και τι καρπός βγαίνει). Έπειτα, είδαμε σε εποπτικό υλικό τι μας δίνει η αμυγδαλιά (σοκολάτα αμυγδάλου, αμυγδαλέλαιο κτλ.)
Παρουσίαση βίντεο για τον μύθο της Αμυγδαλιάς και Συζήτηση για τον μύθο.
Παρουσίαση πίνακα «Η ανθισμένη Αμυγδαλιά» του Βαν Γκόγκ.
Κατασκευή αμυγδαλιάς σύμφωνα με τον πίνακα του Βαν Κόγκ με τύπωμα από καλαμάκι.
Τέλος, πραγματοποιήθηκε βασικός προγραμματισμός με την βοήθεια της μέλισσας Βeebot. Η εκπαιδευτικός έλεγε στον κάθε μαθητή να βρει έναν αριθμό από άνθη αμυγδαλιάς. Οι μαθητές μετρούσαν τα άνθη ώστε να είναι τόσα όσα είπε η εκπαιδευτικός και προγραμμάτιζαν τη μέλισσα Βeebot ώστε να φτάσει στο σωστό αριθμό λουλουδιών Αμυγδαλιάς.
Τραγούδια για την αμυγδαλιά:
Για την Αμυγδαλιά μίλησαν και στο μάθημα των αγγλικών. Η εκπαιδευτικός αφού τους είπε στα αγγλικά τον μύθο της αμυγδαλιάς δείχνοντας αντίστοιχο εποπτικό υλικό, έπειτα τους έκανε ερωτήσεις κατανόησης.
Στη συνέχεια έφτιαξαν τα άνθη της αμυγδαλιάς με τύπωμα από βαμβάκι.
Τέλος, με ένα μαγικό τρόπο άνθισε στην τάξη μας η δική μας αμυγδαλιά αφού φυσικά την ποτίσαμε.
Συζήτηση για τους δύο πόλους (Βόρειος και Νότιος Πόλος) δείχνοντας και αντίστοιχο εποπτικό υλικό. Έπειτα τα κατηγοριοποιούμε σε α) Ζώα της Αρκτικής (Πολική αρκούδα, φώκια, Ελάφι, φάλαινα όρκα, αρκτικός λαγός, αρκτική αλεπού και β) Ζώα της Ανταρκτικής (πιγκουίνος). Στη συνέχεια, διαβάζουμε το παραμύθι “Ο μεγάλος Χνουδωτός”.
Συζήτηση για το παραμύθι και ζωγραφική.
Τραγούδι “Τα πολικά ζωάκια”
Έπειτα, μιλήσαμε για το Βόρειο Σέλας. Είδαμε το παρακάτω βίντεο και εξηγήσαμε το φαινόμενο.
Καθώς οι μαθητές ενθουσιάστηκαν με το φαινόμενο, αποφασίσαμε να το αποτυπώσουμε με τέμπερες. Οι μικροί καλλιτέχνες το απέδωσαν φανταστικά!
Συνεχίσαμε με τους αγαπημένους μας Πιγκουίνους! Συζήτηση για τους Πιγκουίνους, που ζουν τι τρώνε κτλ δείχνοντας και αντίστοιχο εποπτικό υλικό. Καθώς είχαμε δει στο βίντεο παραπάνω ότι δεν υπάρχει μόνο Βόρειο Σέλας αλλά και Νότιο, οι μαθητές θέλησαν να κάνουμε και το Νότιο Σέλας με τους Πιγκουίνους, καθώς μάθαμε ότι οι πιγκουίνοι ζουν στον Νότιο Πόλο. Έτσι, οι μαθητές αφού σχεδίασαν ο καθένας τον δικό του πιγκουίνο, έπειτα δημιουργήσαμε με τέμπερες το Νότιο Σέλας με αποχρώσεις του κόκκινου και του κίτρινου.
Επιπροσθέτως, πραγματοποιήθηκαν κάποια παιχνίδια με Πιγκουίνους και μαθηματικά:
Τάισε τον Πιγκουίνο τόσα ψάρια όσα δείξει το ζάρι
Βάλε τους πιγκουίνους σε αριθμητική σειρά
Πόσα ψάρια έχει φάει ο πιγκουίνος;
Δώσε στον πιγκουίνο να φάει τόσα ψάρια όσα λέει ο αριθμός στην κοιλιά.
Παραλλήλως, διαβάσαμε το παραμύθι “Ο Λίνος ο μικρός Πιγκουίνος” και με αφορμή το Παραμύθι μάθαμε τα σχήματα. Στη συνέχεια, τα παιδιά έφτιαξαν πιγκουίνους σε διάφορα σχήματα και τα κολλήσαμε στην γωνία των μαθηματικών.
Τέλος, πραγματοποιήθηκε βασικός προγραμματισμός με την βοήθεια του beebot το οποίο μεταμορφώθηκε σε πιγκουίνο. Η εκπαιδευτικός έλεγε στον κάθε μαθητή έναν αριθμό από το 1 έως το 5 και οι μαθητές έπρεπε να βρουν τον αριθμό στην κοιλίτσα του πιγκουίνου και να προγραμματίσουν τον πιγκουίνο ώστε να φτάσει στον πιγκουίνο με τον σωστό αριθμό.
Διακοσμήσαμε και τα τζάμια μας με χρωματιστά ιγκλού φτιαγμένα από τα παιδιά!
Ανάγνωση παραμυθιού «ο χιονάνθρωπος που δεν ήθελε να λιώσει» και συζήτηση για το παραμύθι.
Στη συνέχεια μαθαίνουν να ζωγραφίζουν βήμα -βήμα τον δικό τους χιονάνθρωπο και έπειτα ζωγραφίζουν ότι άλλο τους έκανε εντύπωση από το παραμύθι.
Καθώς οι μαθητές είχαν δει κάτι μικρές μπάλες φελιζόλ που είχαμε στο σχολείο και ρωτούσαν συνέχεια αν κάνουμε κάτι με αυτές, αποφασίσαμε να τις αξιοποιήσουμε σε μια ατομική χειροτεχνία με τρισδιάστατο χιονάνθρωπο. Η κατασκευή μας όμως δεν περιορίστηκε εκεί. Καθώς τις προηγούμενες μέρες είχαμε μιλήσει για τις παροιμίες του Γεννάρη και μια από τις αγαπημένες μας είναι “Του Γενάρη το φεγγάρι λάμπει σαν μαργαριτάρι”” αποφασίσαμε μαζί με τον χιονάνθρωπο να αναπαραστήσουμε με χρώμα και την παροιμία. Το αποτέλεσμα μας ενθουσίασε!
Στη συνέχεια με αφορμή το παραμύθι «ο χιονάνθρωπος που δεν ήθελε να λιώσει» μιλήσαμε για τον κύκλο του νερού βλέποντας αρχικά το παρακάτω βίντεο
Αφού είδαμε κάποια πράγματα για το νερό συζητήσαμε για το πόσο πολύτιμο είναι στην ζωή μας και ότι δεν θα μπορούσαμε να ζήσουμε χωρίς αυτό. Εξηγήσαμε και τις 3 καταστάσεις του νερού “στέρεο, υγρό, αέριο” και διαβάσαμε το παραμύθι “Ο κύκλος της Νίτσας, σταγονίτσας”. Ακολούθησε συζήτηση παραμυθιού και ένα παιχνίδι σειροθέτησης.
Τραγούδι «ο κύκλος του νερού»
Τέλος, πραγματοποιήθηκε βασικός προγραμματισμός με την βοήθεια του beebot το οποίο μεταμορφώθηκε σε σταγονίτσα. Οι μαθητές έπρεπε να προγραμματίσουν την σταγόνα ώστε να φτάσει στο σύννεφο.
Έχοντας κάνει ήδη μια αναφορά στα χαρακτηριστικά του Χειμώνα από τον Δεκέμβρη καθώς είναι το πρώτο παιδί του Χειμώνα, ξαναθυμόμαστε τι είχαμε πει. Για εμπλουτισμό των γνώσεων, είδαμε το παρακάτω βίντεο.
Έπειτα, ρωτήσαμε τους μαθητές “Αν ο Χειμώνας ήταν: άνθρωπος…χρώμα…ζώο…φαγητό…φυτό…παιχνίδι… μουσικό όργανο…” και καταγράψαμε τις απόψεις τους.
Aνάγνωση παραμυθιού «Λιγουλάκι Χειμώνας». Συζήτηση και Ζωγραφική Παραμυθιού.
Μάθαμε και το τραγούδι “Ααα Αρχίζει η Παγωνιά”
Τα φρούτα του χειμώνα
Έπειτα, πραγματοποιήθηκε συζήτηση για τα φρούτα και τα λαχανικά του χειμώνα δείχνοντας και αντίστοιχο εποπτικό υλικό. Τους ρωτήσαμε αν έχουν φάει κάποια από αυτά τα φρούτα και λαχανικά και ποιο είναι το αγαπημένο τους. Ακολούθησαν και κάποια αινίγματα σχετικά με τα φρούτα και τα λαχανικά του Χειμώνα.
Στην συνέχεια, στη παρεούλα πραγματοποιήθηκε ένα παιχνίδι με τα φρούτα του Χειμώνα με στόχο την εξάσκηση της λεπτής κινητικότητας αλλά και την εξάσκηση των μαθητών με τους αριθμούς. Πιο συγκεκριμένα, η εκπαιδευτικός έδειχνε ένα φρούτο του χειμώνα στον μαθητή. Αφού αναγνωρίζε ο μαθητής το φρούτο και τι χρώμα έχει, έπειτα τοποθετούνταν πάνω στο φρούτο ένας ξύλινος αριθμός. Αφού αναγνώριζε τον αριθμό έβαζε τόσες μπάλες όσες και ο αριθμός (οι μπάλες του κάθε φρούτου είχαν το ίδιο χρώμα με το φρούτο).
Πραγματοποιήθηκε ακόμα μια δραστηριότητα με θέμα τα μαθηματικά “Βάλε τόσα σπόρια στο ρόδι όσα δείχνει ο αριθμός”.
Τραγούδι “γύρω- γύρω μήλα, στην μέση πορτοκάλι”
Τα ρούχα του χειμώνα!
Συζήτηση για τα ρούχα του χειμώνα δείχνοντας αντίστοιχο εποπτικό υλικό. Συζήτηση από τι φτιάχνονται και παρουσίαση εποπτικού υλικού (βαμβακερά= βαμβάκι, Λινά= Λινάρι, Μάλλινα= Από πρόβατο και παλιά τα έγνεθαν στον αργαλειό, τα μεταξωτά από τον μεταξοσκώληκα). Τονίζουμε ότι τον Χειμώνα φοράμε περισσότερο μάλλινα ρούχα γιατί είναι πιο ζεστά και παρουσιάζουμε εικόνα που μας δείχνει την διαδικασία «από το πρόβατο στο μαλλί».
Ανάγνωση παραμυθιού «το κόκκινο γάντι» και συζήτηση.
Ατομική κατασκευή σκουφάκι και γάντια
Χρειάζεται να προστεθεί, πως και στο μάθημα των Αγγλικών μίλησαν για τα ρούχα του χειμώνα και αφού έμαθαν πως λέγεται ο σκούφος, τα γάντια και το κασκόλ στα αγγλικά, τα ζωγράφισαν και έντυσαν έναν χιονάνθρωπο.
Χειμερία Νάρκη!
Με αφορμή το παραπάνω παραμύθι (“το γάντι”) αναφέρουμε τι είναι Χειμερία Νάρκη, γιατί υπάρχει, ποια ζώα πέφτουν σε Χειμερία Νάρκη, πως ετοιμάζονται τα ζώα αυτά και πόσο καιρό διαρκεί δείχνοντας και αντίστοιχο εποπτικό υλικό. Έπειτα, μαθαίνουμε πληροφορίες για το κάθε ζωάκι ξεχωριστά.
Παρουσίαση παραμυθιού «Το αρκουδάκι που νοιάζεται»
Ατομική κατασκευή «Νυσταγμένο αρκουδάκι».
Τραγούδι «Χειμερία Νάρκη»
Επιπροσθέτως, έμαθαν τα ζωάκια που πέφτουν σε χειμερία νάρκη και στα αγγλικά και αφού είδαν ένα εκπαιδευτικό βίντεο έφτιαξαν μια μακέτα με τις φωλιές των ζώων. Ιδιαίτερη έμφαση δόθηκε στη σπηλιά της αρκούδας, η οποία “χτίστηκε” από πέτρες από πλαστελίνη.
Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία στη σελίδα μας. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε τη σελίδα, θα υποθέσουμε πως είστε ικανοποιημένοι με αυτό.ΕντάξειΔιαβάστε περισσότεραΜη αποδοχή