4 Οκτωβρίου – Παγκόσμια Ημέρα των Ζώων 🐾

4 Οκτωβρίου – Παγκόσμια Ημέρα των Ζώων 🐾

Με αφορμή αυτή τη ξεχωριστή μέρα, δεν θα μπορούσαμε να μην μιλήσουμε για τα δικαιώματα αυτών των γλυκών και αγαπημένων πλασμάτων που γεμίζουν τη ζωή μας με χαρά! Ξεκινήσαμε τη συζήτησή μας γνωρίζοντας καλύτερα τα κατοικίδια ζώα και τα ζώα της φάρμας. Τα παιδιά μοιράστηκαν με ενθουσιασμό τις εμπειρίες τους: αν έχουν ζωάκι στο σπίτι, πώς το λένε, πώς παίζουν μαζί του και τι τους αρέσει να κάνουν παρέα. 🐶🐱🐰 Μέσα από τις ιστορίες και τα συναισθήματα των παιδιών, οδηγηθήκαμε φυσικά στη συζήτηση για τη σωστή φροντίδα των ζώων και τα δικαιώματά τους: να έχουν τροφή και καθαρό νερό, να ζουν με αγάπη και σεβασμό, να μην κακοποιούνται και να έχουν χώρο να κινούνται και να παίζουν. Γιατί κάθε ζώο – μικρό ή μεγάλο – αξίζει μια ζωή γεμάτη αγάπη, φροντίδα και αξιοπρέπεια!

Για καλύτερη κατανόηση και ευαισθητοποίηση, παρακολουθήσαμε το συγκινητικό βίντεο “Η ζωή μέσα από τα μάτια των αδέσποτων ζώων”. Το βίντεο μας βοήθησε να δούμε πώς νιώθουν τα ζώα που δεν έχουν σπίτι και πόσο σημαντικό είναι να τα φροντίζουμε και να τους δείχνουμε αγάπη. 🐾💔

Ακολούθησε η ανάγνωση του παραμυθιού «ΞΟΥΤ», που πραγματεύεται με συγκινητικό τρόπο την εγκατάλειψη ενός σκύλου και τη βαθιά ανάγκη του για αγάπη και αποδοχή. Το παραμύθι αποτέλεσε αφορμή για βαθύτερη συζήτηση με τα παιδιά και έδωσε έμπνευση για μια ακόμη δημιουργική κατασκευή.

xlarge 20200219112149 xout

Κάθε παιδί δημιούργησε το δικό του χρωματιστό σκυλάκι, εμπνευσμένο από τον ήρωα του παραμυθιού. Πάνω στη ζωγραφιά του, γράφτηκε ένα βασικό δικαίωμα των ζώων. Μέσα από αυτή τη δραστηριότητα, τα παιδιά εξέφρασαν με προσωπικό και καλλιτεχνικό τρόπο την ευαισθησία τους απέναντι στα ζώα και το δικαίωμά τους για μια καλύτερη ζωή.

2025 2026

thumbnail 5

Στη συνέχεια, πραγματοποιήσαμε ένα διασκεδαστικό μαθηματικό παιχνίδι με πρωταγωνιστές… τα σκυλάκια και τα κόκκαλά τους! Στην τάξη εμφανίστηκαν 10 σκυλάκια, το καθένα με έναν αριθμό από το 1 έως το 10 γραμμένο επάνω του. Μαζί τους υπήρχαν και 10 κόκκαλα, στα οποία είχαν ζωγραφιστεί τελίτσες, από μία έως δέκα. Στόχος του παιχνιδιού ήταν κάθε παιδί να διαβάσει τον αριθμό που ήταν γραμμένος πάνω στο σκυλάκι και να εντοπίσει το κόκκαλο που είχε τον ίδιο αριθμό από τελίτσες. Τα παιδιά, παίζοντας, εξασκήθηκαν στην αναγνώριση αριθμών και στην αντιστοίχιση ποσότητας με αριθμητικό σύμβολο.

thumbnail 1 1 thumbnail 2 1 thumbnail 3 1

thumbnail 6 Goydoyras 2025 2026

Για να ολοκληρώσουμε τη θεματική μας με χαρά και δημιουργικότητα, παίξαμε ένα ακόμη μαθηματικό παιχνίδι, που ταυτόχρονα ενίσχυσε τη λεπτή κινητικότητα των παιδιών! Στην τάξη μας «τρύπωσαν» 10 ποντικάκια, και το καθένα είχε γραμμένο πάνω του έναν αριθμό από το 1 έως το 10. Οι ουρές των ποντικιών ήταν φτιαγμένες από σύρμα πίπας, έτοιμες να γεμίσουν με… χάντρες! Στόχος του παιχνιδιού ήταν κάθε παιδί να αναγνωρίσει τον αριθμό πάνω στο ποντικάκι και να περάσει στην ουρά τόσες χάντρες όσα και ο αριθμός. Μέσα από αυτή τη δραστηριότητα, τα παιδιά: εξάσκησαν την αντιστοίχιση αριθμού με ποσότητα, δούλεψαν τη λεπτή κινητικότητα και τον συντονισμό ματιού-χεριού και φυσικά, διασκέδασαν δημιουργικά παίζοντας με υλικά που αγαπούν!

thumbnail 4 thumbnail 5 1

thumbnail 8 thumbnail 12

thumbnail 14 mathhmatika kai lepth kinhtikothta

Στο τέλος, κάθε παιδί ταξινόμησε τα ποντικάκια με τη σωστή αριθμητική σειρά, από το 1 έως το 10.

thumbnail 6 thumbnail 7 thumbnail 10 Taxinomhsh

Τραγούδια