Βόρειος και Νότιος Πόλος

Συζήτηση για τους δύο πόλους (Βόρειος  και Νότιος Πόλος) δείχνοντας και αντίστοιχο εποπτικό υλικό. Έπειτα τα κατηγοριοποιούμε σε α) Ζώα της Αρκτικής (Πολική αρκούδα, φώκια, Ελάφι, φάλαινα όρκα, αρκτικός λαγός, αρκτική αλεπού και β) Ζώα της Ανταρκτικής (πιγκουίνος). Στη συνέχεια, διαβάζουμε το παραμύθι “Ο μεγάλος Χνουδωτός”.

33688 1

Συζήτηση για το παραμύθι και ζωγραφική.

thumbnail 9 3

Τραγούδι “Τα πολικά ζωάκια”

Έπειτα, μιλήσαμε για το Βόρειο Σέλας. Είδαμε το παρακάτω βίντεο και εξηγήσαμε το φαινόμενο.

Καθώς οι μαθητές ενθουσιάστηκαν με το φαινόμενο, αποφασίσαμε να το αποτυπώσουμε με τέμπερες. Οι μικροί καλλιτέχνες το απέδωσαν φανταστικά!

thumbnail 5 4 thumbnail 6 3

thumbnail 10 2

thumbnail 3 5 thumbnail 4 5

Συνεχίσαμε με τους αγαπημένους μας Πιγκουίνους! Συζήτηση για τους Πιγκουίνους, που ζουν τι τρώνε κτλ δείχνοντας και αντίστοιχο εποπτικό υλικό. Καθώς είχαμε δει στο βίντεο παραπάνω ότι δεν υπάρχει μόνο Βόρειο Σέλας αλλά και Νότιο, οι μαθητές θέλησαν να κάνουμε και το Νότιο Σέλας με τους Πιγκουίνους, καθώς μάθαμε ότι οι πιγκουίνοι ζουν στον Νότιο Πόλο. Έτσι, οι μαθητές αφού σχεδίασαν ο καθένας τον δικό του πιγκουίνο, έπειτα δημιουργήσαμε με τέμπερες το Νότιο Σέλας με αποχρώσεις του κόκκινου και του κίτρινου.

thumbnail 22 thumbnail 2 5 thumbnail 1 5

thumbnail 11 2 thumbnail 12 2

thumbnail 8 3 thumbnail 7 3

Επιπροσθέτως, πραγματοποιήθηκαν κάποια παιχνίδια με Πιγκουίνους και μαθηματικά:

  • Τάισε τον Πιγκουίνο τόσα ψάρια όσα δείξει το ζάρι

thumbnail 13 2 thumbnail 14 2 thumbnail 15 2 thumbnail 16 1

  • Βάλε τους πιγκουίνους σε αριθμητική σειρά

thumbnail 18 1 thumbnail 19 1

thumbnail 20 1 thumbnail 21 1

  • Πόσα ψάρια έχει φάει ο πιγκουίνος;

IMG 0284

  • Δώσε στον πιγκουίνο να φάει τόσα ψάρια όσα λέει ο αριθμός στην κοιλιά.

thumbnail 17 2 thumbnail 22 1 IMG 0280

IMG 0281 IMG 0282 IMG 0283

Παραλλήλως, διαβάσαμε το παραμύθι “Ο Λίνος ο μικρός Πιγκουίνος” και με αφορμή το Παραμύθι μάθαμε τα σχήματα. Στη συνέχεια, τα παιδιά έφτιαξαν πιγκουίνους σε διάφορα σχήματα και τα κολλήσαμε στην γωνία των μαθηματικών.

IMG 0268 IMG 0269 IMG 0270

IMG 0272 IMG 0275 IMG 0277

Τέλος,  πραγματοποιήθηκε βασικός προγραμματισμός με την βοήθεια του beebot το οποίο μεταμορφώθηκε σε πιγκουίνο. Η εκπαιδευτικός έλεγε στον κάθε μαθητή έναν αριθμό από το 1 έως το 5 και οι μαθητές έπρεπε να βρουν τον αριθμό στην κοιλίτσα του πιγκουίνου και να προγραμματίσουν τον πιγκουίνο ώστε να φτάσει στον πιγκουίνο με τον σωστό αριθμό.

IMG 0304 IMG 0305 IMG 0308 IMG 0311

Διακοσμήσαμε και τα τζάμια μας με χρωματιστά ιγκλού φτιαγμένα από τα παιδιά!

IMG 0303 IMG 0302 IMG 0300 IMG 0299

Tραγούδι Μουσικοκινητικής αγωγής «Πιγκουίνοι»