Ανάγνωση παραμυθιού «ο χιονάνθρωπος που δεν ήθελε να λιώσει» και συζήτηση για το παραμύθι.
Στη συνέχεια μαθαίνουν να ζωγραφίζουν βήμα -βήμα τον δικό τους χιονάνθρωπο και έπειτα ζωγραφίζουν ότι άλλο τους έκανε εντύπωση από το παραμύθι.
Καθώς οι μαθητές είχαν δει κάτι μικρές μπάλες φελιζόλ που είχαμε στο σχολείο και ρωτούσαν συνέχεια αν κάνουμε κάτι με αυτές, αποφασίσαμε να τις αξιοποιήσουμε σε μια ατομική χειροτεχνία με τρισδιάστατο χιονάνθρωπο. Η κατασκευή μας όμως δεν περιορίστηκε εκεί. Καθώς τις προηγούμενες μέρες είχαμε μιλήσει για τις παροιμίες του Γεννάρη και μια από τις αγαπημένες μας είναι “Του Γενάρη το φεγγάρι λάμπει σαν μαργαριτάρι”” αποφασίσαμε μαζί με τον χιονάνθρωπο να αναπαραστήσουμε με χρώμα και την παροιμία. Το αποτέλεσμα μας ενθουσίασε!
Στη συνέχεια με αφορμή το παραμύθι «ο χιονάνθρωπος που δεν ήθελε να λιώσει» μιλήσαμε για τον κύκλο του νερού βλέποντας αρχικά το παρακάτω βίντεο
Αφού είδαμε κάποια πράγματα για το νερό συζητήσαμε για το πόσο πολύτιμο είναι στην ζωή μας και ότι δεν θα μπορούσαμε να ζήσουμε χωρίς αυτό. Εξηγήσαμε και τις 3 καταστάσεις του νερού “στέρεο, υγρό, αέριο” και διαβάσαμε το παραμύθι “Ο κύκλος της Νίτσας, σταγονίτσας”. Ακολούθησε συζήτηση παραμυθιού και ένα παιχνίδι σειροθέτησης.
Τραγούδι «ο κύκλος του νερού»
Τέλος, πραγματοποιήθηκε βασικός προγραμματισμός με την βοήθεια του beebot το οποίο μεταμορφώθηκε σε σταγονίτσα. Οι μαθητές έπρεπε να προγραμματίσουν την σταγόνα ώστε να φτάσει στο σύννεφο.