Μαθαίνω τα Χρώματα!

Για να εισάγουμε το θέμα με τα χρώματα διαβάσαμε το παραμύθι  “Ένα λαίμαργο ουράνιο τόξο”. Πραγματοποιήθηκε συζήτηση για το παραμύθι το οποίο εκτός από τα χρώματα προωθεί και την ενσυναίσθηση.

1 2

Έπειτα, σταθήκαμε στην εικόνα με τα χρωματιστά δάκρυα του ουράνιου τόξου. Ρωτούσαμε τον κάθε μαθητή τι χρώμα έχει το κάθε δάκρυ, αναγνωρίζοντας με αυτόν τον τρόπο ποια χρώματα γνωρίζουν ήδη και ποια τα μπερδεύουν.

thumbnail 7 5

Στην συνέχεια πραγματοποιήθηκε ένα παιχνίδι ομαδοποίησης με τα βασικά χρώματα (κόκκινο, κίτρινο, μπλε).

thumbnail 1 4  thumbnail 7 6 thumbnail 2 4

Παραλλήλως, με βοηθούς τις τέμπερες, κάναμε μίξεις χρωμάτων και βρήκαμε από ποια χρώματα δημιουργούνται και τα υπόλοιπα! αφού φτιάξαμε μόνοι μας τις μίξεις χρωμάτων τα χρησιμοποιήσαμε δημιουργώντας μια πολύχρωμη ομπρέλα.

thumbnail 3 4 thumbnail 4 4 thumbnail 8 5

thumbnail 9 4 thumbnail 10 3

thumbnail 15 3

thumbnail 16 4

Πραγματοποιήθηκε και ένα πείραμα όπου με νερό, χρώματα και χαρτί υγείας σχηματίσαμε το δικό μας ουράνιο τόξο.

thumbnail 5 5

thumbnail 6 5thumbnail 13 4thumbnail 12 4

Σκεφτήκαμε να τοποθετήσουμε τα χρώματα στην γωνία της ζωγραφικής. Έτσι αφού πραγματοποιήθηκε ένα παιχνίδι με τα χρώματα και τα ελεφαντάκια, τα κρεμάσαμε.

thumbnail 1 5 thumbnail 3 5

thumbnail 4 5 thumbnail 5 6

Χρώματα λεπτή κινητικότητα και μαθηματικά. Ο κάθε μαθητής βάζει ένα συγκεκριμένο χρώμα από κρίκους μέσα στο ξυλάκι που του έχει δοθεί. Έπειτα, οι μαθητές τοποθετούν τα ξυλάκια στην σειρά από το μεγαλύτερο στο μικρότερο.

thumbnail 19 3 thumbnail 20 3 thumbnail 21 3

Αξίζει να σημειωθεί, πως οι μαθητές έμαθαν τα χρώματα και στα αγγλικά. Αφού έμαθαν πως λέγεται το κάθε χρώμα στα αγγλικά, στην συνέχεια η δασκάλα των αγγλικών τους έλεγε ένα χρώμα και ο κάθε μαθητής αφού κατανοούσε ποιο χρώμα του έλεγε προγραμμάτιζε το BeeBot να πάει στο συγκεκριμένο χρώμα.

thumbnail 26 2 thumbnail 22 2

Τέλος, δημιούργησαν με την τεχνική του κολάζ ένα υπέροχο ουράνιο τόξο.

thumbnail 24 2 thumbnail 25 2

thumbnail 23 2