Ανάγνωση του παραμυθιού «Η Γιαγιά και ο Παππούς». Συζήτηση για το τι κάνουμε με την γιαγιά και τον παππού (ανταλλαγή εμπειριών). Παρουσίαση εποπτικού υλικού με τη γιαγιά του χθες, του σήμερα και του μέλλοντος. Συναισθήματα για τη 3η ηλικία, πως νιώθουμε δηλαδή με τον παππού κ γιαγιά κ πως νιώθουν αυτοί (εξάσκηση προφορικού λόγου).
Ατομική Κατασκευή για τον παππού και την γιαγιά.
Η διαδικασία:
Tο αποτέλεσμα:
Τραγούδι “Ο γερό Παππούς κοιμάται”
Τραγούδι “Παππουδογιαγιάδες”
Αξίζει να σημειωθεί, πως και στο μάθημα των Αγγλικών μίλησαν με την κυρία Μαρία για τον παππού και την γιαγιά, και οι μαθητές έφτιαξαν αυτή τη πολύχρωμη ανθοδέσμη για να την χαρίσει ο καθένας στους δικούς του παππούδες!
Χρειάζεται να αναφερθεί, πως την επόμενη μέρα μάθαμε για το γράμμα Π του παππού! Αφού πραγματοποιήθηκαν διάφορες ασκήσεις εκμάθησης του Π, κάποια στιγμή ακούσαμε το «Ένα γράμμα, μια ιστορία, Η Πολυλογού Παντόφλα». Έπειτα, ζητήθηκε από τους μαθητές να βρουν λέξεις από Π και τις καταγράψαμε σε ένα χαρτί. Με αυτές τις λέξεις φτιάξαμε την δική μας ιστορία, την οποία την κολλήσαμε σε ένα χρωματιστό βιβλίο (ζωγραφισμένο από τους μαθητές). Την ιστορία μας την τοποθετήσαμε στη γωνία της βιβλιοθήκης. Εκεί θα τοποθετηθούν όλες οι ιστορίες που θα φτιάξουμε με τους μαθητές με όλα τα γράμματα που θα μάθουμε την φετινή σχολική χρονιά!