Ερωτηματολόγιο για γονείς για τη σχέση μεταξύ των μαθητών.
Με το σώμα μας κάνουμε καρδούλες…γιατί αγαπάμε τους φίλους μας.
Πως διαχειριζόμαστε τον θυμό μας!!!
Ομαδικές εργασίες…Μια τάξη , μια αγκαλιά!
22 Απριλίου..παγκόσμια ημέρα ΓΗΣ!!!
25η ΜΑΡΤΙΟΥ!!!
6 Μαρτίου…Παγκόσμια ημέρα κατά της ενδοσχολικής βίας και του σχολικού εκφοβισμού.
Προσπαθήσαμε με τις δράσεις μας να ευαισθητοποιήσουμε τους μικρούς μας μαθητές για το φαινόμενο της σχολικής βίας και του σχολικού εκφοβισμού.Κατασκευάσαμε αφίσα με το σύνθημα <<Μίλα Τώρα>>, σπάσαμε μπαλόνια φωνάζοντας δυνατά το σύνθημα <<Σπάμε τη σιωπή>>, κολήσσαμε τσιρότα με γλυκές κουβέντες στην ραγισμένη καρδιά, όταν αυτή πληγώνεται από βία και εκφοβισμό και κατασκευάσαμε ένα κόκκινο μπαλόνι αφού παρακολουθήσαμε την Γαλλική ταινία << Το κόκκινο μπαλόνι>> του Άλμπερτ Λαμορίς ,στο οποίο ενώσαμε λέξεις από παζλ που γράψαμε , όπως σπάσε, μίλα, stop κ.ά.
Οι δράσεις μας έλαβαν χώρο μπροστά στο κοινοτικό γραφείο της τοπικής κοινόυητας Γαϊτανίου, με καλεσμένους τους γονείς των μαθητών μας.
Εγγραφές στο Νηπιαγωγείο για το σχ. έτος 2024-2025
<>
Ο κόσμος των συναισθημάτων είναι ατελείωτος στο Νηπιαγωγείο!!! Με τους μαθητές μας, διαβάσμε βιβλία, όπως το << The colour Monster >>, την ώρα του μαθήματος των Αγγλικών, κάναμε κατασκευές και παίξαμε πολλά- πολλά παιχνίδια με τεράστιο ενθουσιασμό.
Κατασκευάσαμε φατσούλες με συναισθήματα και αφού τα μιμηθήκαμε ,αντιστοιχίσαμε την κατάλληλη λέξη στο κάθε συναίσθημα.
Μιλήσαμε και βρήκαμε τρόπους για να <<ηρεμούμε >, όταν θυμώνουμε……….
Τοποθετούμε τις φατσούλες με τα συναισθήματα, σύμφωνα με τις κατευθύνσεις που μας δίνονται (μπροστά, πίσω, δεξιά, αριστρά).
Τοποθετούμε σε πλαστικοποιημένα πρόσωπα,τα κατάλληλα χαρακτηριστικά, ώστε να δημιουργήσουμε το συναίσθημα,σύμφωνα με την οδηγία που μας δίνεται….
Τέλος με αλάτι και τα δαχτυλάκια μας ,σχεδιάζουμε το συναίσθημα που βλέπουμε, ζωγραφισμένο σε ρολό από χαρτί υγείας…..