22 Απριλίου..παγκόσμια ημέρα ΓΗΣ!!!

Ένα διάλειμμα από τα πασχαλινά και είδαμε τον πλανήτη μας, του είπαμε ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ μιας και σήμερα γιορτάζει, είδαμε πως αν και μικρά παιδιά, δώρα μπορούμε να του χαρίσουμε πολλά!!!

1 γη

2 γη3 γη4 γη

5 γη6 γη7 γη

8 γη9 γη

10 γη

11 γη12 γη

6 Μαρτίου…Παγκόσμια ημέρα κατά της ενδοσχολικής βίας και του σχολικού εκφοβισμού.

Προσπαθήσαμε με τις δράσεις μας να ευαισθητοποιήσουμε τους μικρούς μας μαθητές για το φαινόμενο της σχολικής βίας και του σχολικού εκφοβισμού.Κατασκευάσαμε αφίσα με το σύνθημα <<Μίλα Τώρα>>, σπάσαμε μπαλόνια φωνάζοντας δυνατά το σύνθημα <<Σπάμε τη σιωπή>>, κολήσσαμε τσιρότα με γλυκές κουβέντες στην ραγισμένη καρδιά, όταν αυτή πληγώνεται από βία και εκφοβισμό και κατασκευάσαμε ένα κόκκινο μπαλόνι αφού παρακολουθήσαμε την Γαλλική ταινία << Το κόκκινο μπαλόνι>> του Άλμπερτ Λαμορίς ,στο οποίο ενώσαμε λέξεις από παζλ που γράψαμε , όπως σπάσε, μίλα, stop κ.ά.

Οι δράσεις μας έλαβαν χώρο μπροστά στο κοινοτικό γραφείο της τοπικής κοινόυητας Γαϊτανίου, με καλεσμένους τους γονείς των μαθητών μας.

ΒΙΑ 1

ΒΙΑ 2

ΒΙΑ 4

ΒΙΑ 5

ΒΙΑ 6

ΒΙΑ 7

<>

Ο κόσμος των συναισθημάτων είναι ατελείωτος στο Νηπιαγωγείο!!! Με τους μαθητές μας, διαβάσμε βιβλία, όπως το << The colour Monster >>, την ώρα του μαθήματος των Αγγλικών, κάναμε κατασκευές και παίξαμε πολλά- πολλά παιχνίδια με τεράστιο ενθουσιασμό.

Κατασκευάσαμε φατσούλες με συναισθήματα και αφού τα μιμηθήκαμε ,αντιστοιχίσαμε την κατάλληλη λέξη στο κάθε συναίσθημα.

σ 1σ 2σ 3

σ 4σ 5σ 6

Μιλήσαμε και βρήκαμε τρόπους για να <<ηρεμούμε >, όταν θυμώνουμε……….

θ 1θ 2θ 3θ 4θ 5θ 6

θ 7

Τοποθετούμε τις φατσούλες με τα συναισθήματα, σύμφωνα με τις κατευθύνσεις που μας δίνονται (μπροστά, πίσω, δεξιά, αριστρά).

π 1π 2π 3π 4

π 5π 6π 7

Τοποθετούμε σε πλαστικοποιημένα πρόσωπα,τα κατάλληλα χαρακτηριστικά, ώστε να δημιουργήσουμε το συναίσθημα,σύμφωνα με την οδηγία που μας δίνεται….

Α 1Α 2Α 3Α 4Α 5Α 6

Α 7Α 9Α 10Α 11Α 13

Τέλος με αλάτι και τα δαχτυλάκια μας ,σχεδιάζουμε το συναίσθημα που βλέπουμε, ζωγραφισμένο σε ρολό από χαρτί υγείας…..

en 1en 2en 3en 4en 5

en 6en 7en 8en 9

 

<>

Διδακτική αξιοποίηση του βιβλίου της Γιολάντας Τσορώνη- Γεωργιάδη << Ο Γλεντζοφλέβαρος>>…..διαβάσαμε το βιβλίο, καταλάβαμε γιατί ένοιωθε διαφορετικός ο Φλεβάρης, πόσο τον στήριξαν οι υπόλοιποι μήνες και κατάλαβε πως πρέπει να νιώθει περήφανος για τον εαυτό του και την διαφορετικότητά του και αποτυπώσαμε στο χαρτί γιατί στο τέλος ένιωσε περήφανος αλλά και γιατί είμαστε περήφανοι και εμείς για τον εαυτό μας!!!

φ 1 1

φ 2 1

φ 3 1φ 4 1

φ 5 1φ 6 1

φ 7 1φ 8