12η Πανελληνία Ημέρα Σχολικού Αθλητισμού
Ο εορτασμός της 12ης Πανελλήνιας Ημέρας Σχολικού Αθλητισμού στάθηκε η αφορμή για συζήτηση σχετικά με τα οφέλη του αθλητισμού για τον άνθρωπο. Ακολούθησαν ατέλειωτες στιγμές οργανωμένου παιχνιδιού στην αυλή μας, όπου τα παιδιά γυμνάστηκαν, συνεργάστηκαν και προσέγγισαν την αξία του “ευ αγωνίζεσθαι”.
Με αφορμή την ημέρα του σχολικού Αθλητισμού διοργανώθηκαν αθλητικές δράσεις εντός του σχολικού χώρου καθώς και στο χώρο της αυλής με τη συμμετοχή και των γονέων οι οποίοι θα είναι οι θεατές των αγώνων. Για το σκοπό αυτό και θέλοντας να ευαισθητοποιήσουμε – ενεργοποιήσουμε τους μαθητές/τριες μας γίνεται διερεύνηση των απόψεων τους για τη σημασία της άθλησης σε σχέση με τον προστατευτικό της ρόλο στη σωματική και ψυχική τους υγεία (πχ. εικόνα του εαυτού, διατροφή, παχυσαρκία, διαχείριση άγχους και δύσκολων συναισθημάτων, μοναξιά, απομόνωση. Παράλληλα, από τους ίδιους καταγραφή των προσβάσιμων υπαίθριων χώρων άθλησης στη γειτονιά/κοινότητα όπως πάρκα, γήπεδα, όργανα γυμναστικής και διοργανώνεται μια διερευνητική περιήγηση στην περιοχή γύρω από το σχολείο σε σχέση με τους χώρους άθλησης, που υπάρχουν, εντοπίζοντας σχετικές δυνατότητες βελτίωσης (πχ. Προσβασιμότητα σε άτομα με ειδικές ανάγκες-αναπηρία, άτομα όλων των ηλικιών και δυνατοτήτων) .Η δράση ολοκληρώνεται μέσα από τη συνεργασία των μαθητών/τριών με τους γονείς και το σύλλογο γονέων για την υλοποίηση μιας ημέρας άθλησης, που θα περιλαμβάνει αθλητικές δραστηριότητες σε συνδυασμό με δραστηριότητες ευαισθητοποίησης (δημιουργία αφίσας, μετάλλια βραβεία).
Μετά τη λήξη των αγωνισμάτων, απονεμήθηκαν μετάλλια σε όλους τους αθλητές και τις αθλήτριές μας ως ανταμοιβή των προσπαθειών τους ,εισάγοντας το μήνυμα ότι σημασία έχει ο αγώνας και όχι η νίκη.
Τα ολυμπιακά αγωνίσματα -αντιστοιχήσεις -ομαδική εργασία
Τέλος, θα θέλαμε να εκφράσουμε τις θερμές μας ευχαριστίες στον Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων του Νηπιαγωγείου μας για τα υγιεινό κολατσιό που προσέφερε στα παιδιά.










































































