Το φθινόπωρο έκανε την εμφάνιση του και εμείς το τιμούμε μαθαίνοντας ότι μπορούμε γύρω απο αυτό. Το δουλεύουμε διαθεματικά και το επεξεργαζόμαστε γύρω απο όλους τους τομείς. Βγήκαμε στην αυλή και παρατηρήσαμε τα δέντρα γύρω μας, τα χρώματά τους, τι παθαίνουν τα φύλλα τους και τα ξεχωρίσαμε σε φυλλοβόλα και αειθαλή. Μαζέψαμε φύλλα διαφόρων σχημάτων και χρωμάτων και αφου τα παρατηρήσαμε κάναμε σειριοθετήσεις απο το μικρότερο στο μεγαλύτερο και αντίστροφα. Δημιουργήσαμε ατομικά αλλά και ομαδικά εικαστικά έργα χρησιμοποιώντας τα φύλλα που συλλέξαμε αλλά και άλλα υλικά. Μέσα απο αυτό μας δόθηκε η αφόρμηση να διερευνήσουμε αλλά και να εμπλουτίσουμε τις γνώσεις των παιδιών γύρω απο τα χρώματα και τις μίξεις αυτών. Παρατηρήσαμε πίνακες ζωγραφικής διάσημων ζωγράφων με θέμα το φθινόπωρο, διαλέξαμε τον αγαπημένο μας, παρατηρήσαμε τα χρώματα που επικρατούν και τον αναπαράγαμε και εμείς όπως μπορούσαμε. Μάθαμε τραγουδάκια ”Φθινόπωρο,Φθινοπωράκι”, ”Η ροδιά”, ”Βροχούλα”. Διαβάσαμε αλλά και αφηγηθήκαμε φθινοπωρινά βιβλία και ιστορίες και στη συνέχεια τις δραματοποιήσαμε. Στον τομέα της γλώσσας κάναμε την προσπάθεια μας να γράψουμε τη λέξη ”ΦΥΛΛΟ” και μάθαμε πιο διεξοδικά το γράμμα ΄΄Φ΄΄. Ακόμη μέσα απο το ρομποτάκι μας τη beebot, μας δόθηκε η ευκαιρία να κάνουμε έλεγχο για την γνώση που κατακτήθηκε σχετικά με τα χρώματα καθως τα παιδιά έπρεπε να προγραμματίζουν το ρομπότ να πηγαίνει στο χρώμα που τους υποδεικνύαμε και στη συνέχεια για παράδειγμα, έπρεπε να περάσουν απο τα χρώματα κόκκινο και μπλέ για να φτάσουν στον τελικό προορισμό που ήταν η μίξη αυτών των δύο, δήλαδή το χρώμα μωβ. Συνεχίσαμε την εξερεύνηση του διαθεματικού μας δοκιμάζοντας φρούτα του φθινοπώρου και φτιάχνοντας μια απολαυστική φρουτοσαλάτα. Κατηγοριοποιήσαμε ανα είδος τα φρούτα , γράψαμε το όνομα του φρούτου. Τα μετρήσαμε και τέλος παίξαμε με την beebot..τα παιδιά πρέπει αυτή τη φορά να φτάσουν στα φρούτα του φθινοπώρου.