ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΤΟΝ 5ο ΜΑΡΑΘΩΝΙΟ ΑΝΑΓΝΩΣΗΣ “Η ΖΩΗ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ”

5ος Μαραθώνιος Ανάγνωσης: «Η ζωή στο σχολείο»

Συμμετείχαμε στο εκπαιδευτικό πρόγραμμα φιλαναγνωσίας «Η ζωή στο σχολείο», που διοργανώνουν οι εκδόσεις ΜΕΤΑΙΧΜΙΟ, με τη μορφή διαγωνισμού για παιδιά Νηπιαγωγείου. Ο Μαραθώνιος Ανάγνωσης αποτελεί ένα ολοκληρωμένο εκπαιδευτικό πρόγραμμα που προάγει τη φιλαναγνωσία και δίνει αφορμή στον εκπαιδευτικό να εργαστεί με την ομάδα του διαθεματικά, ενώ παράλληλα ενθαρρύνει τα παιδιά να ανταλλάξουν σκέψεις και απόψεις, να αναπτύξουν διάλογο και να γίνουν ενεργητικοί αναγνώστες.
 αααα
«Η ζωή στο σχολείο»
 
Το σχολείο είναι το δεύτερο σπίτι μας: αυτό είναι ένα από τα πρώτα πράγματα που μαθαίνουμε όταν πρωτοξεκινάμε το σχολείο, και μπορεί να μας ακούγεται υπερβολικό, αλλά αν αναλογιστούμε τις ώρες της μέρας που αφιερώνουμε σε αυτό, θα συνειδητοποιήσουμε την αλήθεια που κρύβει η φράση. Το σχολείο δεν μας προσφέρει μόνο πολύτιμες γνώσεις, αλλά συμβάλλει στην κοινωνικοποίησή μας, καθώς είναι μια μικρογραφία της κοινωνίας στην οποία καλούμαστε να συμβιώσουμε όταν ενηλικιωθούμε· είναι ένας χώρος όπου αναπτύσσουμε δεσμούς με τους συμμαθητές μας, τους δασκάλους μας αλλά και τον ίδιο μας τον εαυτό, ανακαλύπτοντας τις κλίσεις και τα ενδιαφέροντά μας, τα δυνατά και τα αδύναμα σημεία μας. Κάποιες φορές που το σχολικό πρόγραμμα μας φαίνεται δυσβάσταχτο, ας αναλογιστούμε πόσο φτωχή θα ήταν η καθημερινότητά μας χωρίς σχολείο, καθώς και το γεγονός ότι σε κάποιες περιοχές του πλανήτη μας τα παιδιά δεν έχουν πρόσβαση στο σχολείο, άρα και στη γνώση.

 
Στόχοι του προγράμματος

  • Να καλλιεργήσουν τα παιδιά μια φιλική σχέση με τη λογοτεχνία και την ανάγνωση βιβλίων και να γνωρίσουν το έργο Ελλήνων και ξένων λογοτεχνών.
  • Να μπουν στη θέση των ηρώων, να αφουγκραστούν τα συναισθήματά τους, να ακούσουν τις εμπειρίες τους και να εκφράσουν τα δικά τους συναισθήματα και βιώματα.
  • Να συνειδητοποιήσουν την αξία του σχολείου, της εκπαίδευσης, της μάθησης και της κοινωνικής επαφής.
  • Να δημιουργούν προσωπικές σχέσεις, να αλληλεπιδρούν θετικά μεταξύ τους και να συνεργάζονται.
  • Να ασκηθούν σε βιωματικές διαδραστικές προφορικές αναδιηγήσεις, αφηγήσεις παραμυθιών και ιστοριών, φανταστικών και πραγματικών.

 “Τρέξαμε” στον Μαραθώνιο Ανάγνωσης επιλέγοντας  την παρακάτω τριάδα βιβλίων από τις δύο προτεινόμενες, τα οποία διαβάσαμε και επεξεργαστήκαμε στην τάξη.

b5586b45 c36b 45b6 b26e 8cede34f7e4b

Ο έπαινος συμμετοχής των μαθητών:

11

 

ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΠΑΙΔΙΚΟΥ ΒΙΒΛΟΥ

Η Παγκόσμια Ημέρα Παιδικού Βιβλίου είναι μια εορτή που γιορτάζεται κάθε χρόνο στις 2 Απριλίου. Καθιερώθηκε από την Ι.Β.Β.Υ., τη Διεθνή Οργάνωση Βιβλίων για τη Νεότητα, το 1966, ημέρα των γενεθλίων του γνωστού Δανού παραμυθά Χανς Κρίστιαν Άντερσεν (2 Απριλίου 1805) και σκοπός της είναι να εμπνεύσει στα παιδιά την αγάπη για το διάβασμα και να κατευθύνει την προσοχή των μεγαλυτέρων στο παιδικό βιβλίο. Ο ετήσιος αυτός εορτασμός βοηθάει στην καλλιέργεια της φιλαναγνωσίας και κεντρίζει το ενδιαφέρον των παιδιών και των νέων για τα βιβλία.

https://youtu.be/i1Z2gp0Eiyw

Σελιδοδείκτης για τα παραμύθια μας

435023377 759199869532155 8383771338384061209 n 435332320 1718167212009872 8503620641407950096 n

ΟΔΟΝΤΙΑΤΡΙΚΟΣ ΕΛΕΓΧΟΣ ΜΑΘΗΤΩΝ/ΤΡΙΩΝ

Στις 11 Απριλίου, επισκέφτηκε το Σχολείο μας ο οδοντίατρος Ηλίας Μουσιάντας, σε συνεργασία με το Χαμόγελο του παιδιού για οδοντιατρικό έλεγχο των μαθητών και μαθητριών του σχολείου μας, στο πλαίσιο της πρόληψης της στοματικής υγιεινής.

Τους ευχαριστούμε θερμά!

435055907 949977883178199 5065771724144701568 n 435078651 1003194674756995 6018754919887106024 nΥΥΥ

ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΗΜΕΡΑ ΦΙΛΟΖΩΙΑΣ

Στις 4 Απριλίου, από τη φετινή σχολική χρονιά για πρώτη φορά, γιορτάζουμε την Πανελλήνια Ημέρα Φιλοζωίας. Μετά από συζήτηση και σχολιασμό εικόνων σχετικά με τη ζωή και τις ανάγκες των ζώων, οι μαθητές ευαισθητοποιήθηκαν για τα δικαιώματά τους. Συζητήσαμε ειδικότερα για τις ανάγκες των αδέσποτων ζώων και πως μπορούν οι άνθρωποι να τα βοηθήσουν. Τα παιδιά του Νηπιαγωγείου μας αποφάσισαν να κατασκευάσουμε ταΐστρες για τα πουλιά της περιοχής μας, ώστε να τα βοηθήσουμε να βρίσκουν πιο εύκολα τροφή. Χρησιμοποιήσαμε κουτιά από χυμό, ρολά υγείας, διάφορους σπόρους που τους κολλήσαμε με μέλι και ριζογκοφρέτες. Η δράση αυτή μας έδωσε μεγάλη χαρά και ικανοποίηση αφού με τον τρόπο μας βοηθάμε όποιον μπορούμε!

433518434 434578175641638 4988333700176365149 n 433897792 868219061733954 3165045966671565502 n 434520400 967349445054731 4156702668154094031 n 434593448 1861972084320712 1033532348134046199 n 434617718 3647420878857184 7574973808851484437 n

“ΑΣ ΓΙΝΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΜΙΑ ΑΓΚΑΛΙΑ”

ΣΧΕΔΙΟ ΔΡΑΣΗΣ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ

Στο πλαίσιο του Σχεδίου Δράσης του Σχολείου μας με τίτλο “Ας γίνουμε όλοι μια αγκαλιά” ο Σύλλογος Διδασκόντων του Νηπιαγωγείου μας και ο Σύλλογος Διδασκόντων του Δημοτικού Σχολείου που συστεγαζόμαστε, οργάνωσαν και πραγματοποίησαν επιμορφωτική συνάντηση με την κυρία Βασιλική Τσιάτα, Κοινωνιολόγο, στέλεχος και επιμορφώτρια του Κέντρου Πρόληψης Π.Ε. Λάρισας-ΟΚΑΝΑ

Η επιμορφωτική αυτή συνάντηση είχε ως στόχο να προταθούν διδακτικές πρακτικές και βιωματική προσέγγιση της ενσυναίσθησης και δεσίματος της ομάδας. 

Ευχαριστούμε πολύ την κυρία Βασιλική Τσιάτα που συνεισφέρει για ακόμη μια φορά στο διδακτικό μας έργο με τις πολύτιμες γνώσεις της!

435226459 726527246228872 1115780719539166312 n