“Ο Φλεβάρης και αν φλεβίζει…..”

Υποδεχτήκαμε τον Φεβρουάριο σήμερα στην τάξη μας…φτιάξαμε το ημερολόγιο του μήνα …γράψαμε τους μήνες του Χειμώνα ..τον ζωγραφίσαμε…..328888235 488041976636945 1048422556218321048 n

Συζητήσαμε τι μας φέρνει ο Φεβρουάριος

images

και συμπληρώσαμε το σταυρόλεξό του:

328299155 1118771612120994 5892543658130076036 n 2

Διαβάσαμε και αυτό το πολύ όμορφο ποίημα:

Μια φορά κι ένα καιρό

σε πανύψηλο βουνό

μια περήφανη γριά

έβοσκε τριάντα αρνιά.

Το Μάρτη κοροϊδεύει.

Και τ’ αρνάκια της χαϊδεύει.

«Μάρτη» γδάρτη και κακέ παλουκοκαύτη

τ’ αρνιά μου ξεχειμώνιασα

και καθόλου δεν σε λόγιασα».

Ο Μάρτης βιαστικά

Τον Φλεβάρη ικετεύει

και του λέγει σιγανά

«Η γριά κοροϊδεύει!

Σε παρακαλώ πολύ,

Δάνεισέ μου δυό μερούλες

να σκορπίσω στη στιγμή

χιόνια σ’ όλες τις ραχούλες,

να παγώσω τη γριά

και όλα της τ’ αρνιά.

Ο Φλεβάρης ο κουτός

δυο μερούλες του δανείζει,

κι απόμεινε «Κουτσός»

στους δρόμους να γυρίζει.

«Κουτσοφλέβαρο» τόνε φωνάζουν

την καρδούλα του σπαράζουν

Στη συνέχεια διαβάσαμε το υπέροχο παραμύθι “Ο Γλεντζοφλέβαρος” της αγαπημένης μας Γιολάντας Τσορώνη- Γεωργιάδη.
Το παραμύθι μας έδωσε την ευκαιρία για πολλές δραστηριότητες:
  • αναζητήσαμε στο διαδίκτυο και άλλες ονομασίες του Φεβρουαρίου, όπως Κουτσοφλέβαρος, Κουτσομηνάς, Κουτσός, Ληψομηνάς, Κούτσουρος, Κουτσούκης και Κούντουρος.

λαϊκές για το μήνα Φεβρουάριο Σελίδα 3 212x300

  • και τις παροιμίες του Φεβρουαρίου:

για το Φεβρουάριο Σελίδα 4ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΤΟΥ ΦΛΕΒΑΡΗ ΤΗΣ ΛΟΤΥΣ ΠΕΤΡΟΒΙΤΣ ΑΝΔΡΟΥΤΣΟΠΟΥΛΟΥ ΔΙΑΘΕΜΑΤΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΓΙΑ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ Σελίδα 08

  • αναφερθήκαμε σε όλα τα προτερήματα του Γλεντζοφλέβαρου, αλλά και στην αδυναμία του..
  •  ανακαλύψαμε τις δύο λέξεις από τις οποίες σχηματίζεται.
  • μιλήσαμε για όλα όσα μας κάνουν να νιώθουμε περήφανοι.

Στο τέλος μπήκαμε στην θέση του Φλεβάρη και ζωγραφίσαμε: Αν ήμουν ο Φλεβάρης θα ήμουν περήφανος για…..

327983248 551609706941554 293786984880257115 n