E-twinning
10/6/2022
Το πρόγραμμά μας έφτασε στο τέλος…..ας κλείσουμε με ένα μήνυμα για το ζωάκι που είχαμε αρχικά επιλέξει….
Το μήνυμά μας για το δελφίνι
Πατήστε στο παρακάτω link
17/2/2022
Επιλογή ενός ζώου-ανταλλαγή γρίφων
Κάθε σχολείο επιλέγει με τους μαθητές του ένα ζώο που βρίσκεται σε κίνδυνο …..
ΣΧΟΛΕΙΟ ΖΩΟ
11ο ΝΓ ΑΓ.ΔΗΜ. (1ο ΤΜ) | Λύκος |
11ο ΝΓ ΑΓ. ΔΗΜ. (2ο ΤΜ) | Κόκκινο Ελάφι |
6ο ΝΓ ΑΓ. ΔΗΜ. ( 2ο ΤΜ) | ΤΣΙΤΑΧ |
6ο ΝΓ ΑΓ. ΔΗΜ. ( 3ο ΤΜ) | ΠΑΝΤΑ |
1ο ΝΓ ΑΓ. ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ | Λύγκας |
24ο ΝΓ ΗΛΙΟΥΠΟΛΗΣ | |
ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΕΛΕΩΝΑ | Δελφίνι |
ΝΓ ΑΓ. ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ ΖΑΚΥΝΘΟΥ | Μεσογειακή φώκια |
ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΑΣΩΠΙΑΣ | καφέ αρκούδα |
12ο ΝΓ Π ΦΑΛΗΡΟΥ | χελωνα καρετα καρετα |
1o NΓ ΑΣΠΡΟΠΥΡΓΟΥ | πολική αρκουδα |
14ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΑΓ. ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ | τσακάλι |
Στη συνέχεια τα σχολεία ανά ζευγάρια θα παρουσιάσουν με γρίφο , το ζώο τους και το ζευγάρι τους θα “λύσει” το γρίφο με όποιο τρόπο επιθυμεί. ( ζωγραφική , κατασκευή κ.τ.λ.)
Συμμετέχοντα σχολεία επιλογή ζώου Αποστολή γρίφων
δημιουργήστε ένα γρίφο (παζλ, αινιγμα, pixel art κλπ | 14ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛ | 6ο ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΑΓΙΟΥ ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ (ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ) | 24ο ΝΓ Ηλιούπολης | 14ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛ |
δημιουργήστε ένα γρίφο (παζλ, αινιγμα, pixel art κλπ | 12ο ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ Π ΦΑΛΗΡΟΥ | 1ο ΑΓ. ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ | ΝΓ ΕΛΕΩΝΑ | 12ο ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ Π ΦΑΛΗΡΟΥ |
δημιουργήστε ένα γρίφο (παζλ, αινιγμα, pixel art κλπ | 11ο 1ο ΝΓ Αγ. Δημητρίου | ΑΓ. ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ ΖΑΚΥΝΘΟΥ |
6ο ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΑΓΙΟΥ ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ (ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ
|
11ο 1ο ΝΓ Αγ. Δημητρίου |
δημιουργήστε ένα γρίφο (παζλ, αινιγμα, pixel art κλπ | 1ο ΝΓ Ασπροπύργου | ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΑΣΩΠΙΑΣ | 11ο 2ο ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ | 1ο ΝΓ Ασπροπύργου |
Οι μαθητές του Νηπιαγωγείου Ελεώνα επιλέγουν το δελφίνι και στέλνουν τον γρίφο στους μαθητές του 12ου Νηπιαγωγείου Φαλήρου….Στον παρακάτω σύνδεσμό μπορείτε να ακούσετε τον γρίφο….Όμως πρέπει να φυσήξετε δυνατά, ώστε να βοηθήσετε το καραβάκι με τα πανιά να ταξιδέψει….στο τέλος του ταξιδιού θα ακούσετε τον γρίφο….
https://scratch.mit.edu/projects/511163385/
Και βέβαια οι φίλοι μας, απάντησαν…..πατήστε στο παρακάτω λινκ για να ακούσετε την απάντηση των μαθητών του 12ου Νηπιαγωγείου Φαλήρου..
Με τη σειρά του το 2ο Τμήμα του 1 Νηπιαγωγείου Αγίου Δημητρίου έστειλε στους μαθητές του Νηπιαγωγείου μας τον παρακάτω γρίφο….
και εμείς τους στείλαμε την απάντηση στον γρίφο με το παρακάτω βιντεάκι
Στη συνέχεια σε ένα thinglink συγκεντρώσαμε πολλές πληροφορίες για τα δελφίνια, για να βοηθήσουμε τους αγαπημένους μας φίλους από το 1ο Νηπιαγωγείο Αγίου Δημητρίου να τα γνωρίσουν όσο καλύτερα γίνεται.
Οι μικροί μας ζωγράφοι ζωγράφισαν δελφινάκια….
Από το 1ο Νηπιαγωγείο Αγίου Δημητρίου αντίστοιχα μας έστειλαν ένα πολύ όμορφο βίντεο για να γνωρίσουμε καλύτερα τον λύγκα.
Αγαπητοί γονείς,
Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε σχετικά με την υλοποίηση ενός Εθνικού προγράμματος e Twinning που σχεδιάστηκε από το σχολείο μας σε συνεργασία με άλλα σχολεία/τμήματα Νηπιαγωγείων από την Ελλάδα.
Ο ήρωάς μας το μικρό Πάντα έχει μια αποστολή. Να βοηθήσει τα παιδιά να μάθουν για την προστασία των ζώων του πλανήτη παίζοντας και να μετατρέψουν τη φαντασία τους σε δημιουργικότητα μέσω του STEΑM.. Το μικρό Πάντα όμως δεν μπορεί να τα καταφέρει μόνο του. Γι’ αυτό έχει μαζί του, τους φίλους τα ρομποτάκια.. Οι μικροί μαθητές μέσα από ευχάριστες και διασκεδαστικές δραστηριότητες STEAM θα καλλιεργήσουν ήπιες και ψηφιακές δεξιότητες θα κληθούν να επιλύσουν περιβαλλοντικά προβλήματα, θα ταξιδέψουν μέχρι το διάSTEAMα, με παιγνιώδη τρόπο, ενισχύοντας την υπολογιστική τους σκέψη, την κριτική τους σκέψη και την αποκλίνουσα παραγωγικότητα Το έργο συνδέεται με τα εργαστήρια δεξιοτήτων και το 15ο στόχο της βιώσιμης ανάπτυξης ¨Ζωή στη Στεριά”. Αξιοποιεί τη διερευνητική και την ανακαλυπτική μάθηση, προσεγγίζει τα θέματα μέσω STEAM και ενθαρρύνει τη συνεργασία μεταξύ εκπαιδευτικών, μαθητών, γονέων και της τοπικής κοινωνίας.
Στόχοι
Βασικός σκοπός του προγράμματος έργου είναι η ανάπτυξη της υπολογιστικής σκέψης και του προγραμματισμού, σε συνάρτηση με την ευαισθητοποίηση των μαθητών σε θέματα που αφορούν το περιβάλλον και συγκεκριμένα την προστασία των ζώων που κινδυνεύουν με εξαφάνιση ,αναλαμβάνοντας το ρόλο του ενεργού πολίτη του μέλλοντος
Τα παιδιά μέχρι το τέλος της σχολικής χρονιάς θα υλοποιήσουν ποικίλες δραστηριότητες αξιοποιώντας διαφορετικά μέσα (αναλογικά και ψηφιακά, kit ρομποτικής). Θα αναπτύξουν δεξιότητες επικοινωνίας, συνεργασίας, δημιουργικότητας και κριτικής σκέψης, δεξιότητες που καθιστούν τον ενεργό πολίτη του 21ου αιώνα.
Παράλληλα θα χρειαστούμε και τη δική σας βοήθεια και συνεργασία καθώς κατά τη διάρκεια υλοποίησης του προγράμματος μας θα χρειαστεί να συμμετέχετε μαζί με τα παιδιά σε δράσεις, δημιουργίας υλικού και αναζήτηση πληροφοριών.
Εμείς είδαμε το βίντεο γνωριμίας των 10 σχολείων που συνεργαζόμαστε και αντίστοιχα εμείς τους στείλαμε το παρακάτω βίντεο για να παρουσιάσουμε το δικό μας σχολείο….
Ήρθε η στιγμή να παρουσιάσουμε τον εαυτό μας…
Μετάβαση στο calendar.myadvent.net.
1η Δράση
2η Δράση
Να τα πούμε;
3η Δράση
4η Δράση
Αγαπητοί γονείς,
Φτιάξτε, μαζί με τα παιδιά σας, το πιο ευφάνταστο χριστουγεννιάτικο δέντρο !!!
Χρησιμοποιείστε ότι υλικά φανταστείτε (βιβλία, μαξιλάρια, κτλ) . Φωτογραφήστε τις δημιουργίες σας και στείλτε τις στη δασκάλα σας.
6η Δράση
7η Δράση
Φτιάχνουμε το ταχυδρομικό κουτί του Αη Βασίλη και ρίχνουμε μέσα τα γράμματα που θα γράψουμε….
8η Δράση
Ο Άη Βασίλης ξεκινάει το ταξίδι του !!!
Χρειάζεται βοηθό!!
Φτιάχνουμε το Ρούντολφ το ελαφάκι με όποιο τρόπο θέλω και με ότι τα υλικά επιθυμώ!!
9η Δράση
Χωριζόμαστε σε 2 ομάδες. Απέναντι από κάθε ομάδα υπάρχει ένα χάρτινο χριστουγεννιάτικο δέντρο και μικροαντικείμενα ή αυτοκόλλητα, ισάριθμα για τις ομάδες, ένα ζάρι. Κάθε παιδί τρέχει, ρίχνει το ζάρι και κολλάει τόσα αυτοκόλλητα στο δέντρο της ομάδας του όσα υποδεικνύει το ζάρι. Κερδίζει η ομάδα που θα κολλήσει πρώτα όλα τα αυτοκόλλητά της. Τα παιδιά της δεύτερης ομάδας μεταμορφώνονται σε κάποιο ζωάκι που θυμίζει χειμώνα (π.χ. πιγκουινάκια)
11η Δράση
Αγαπητοί γονείς,
μπορείτε να φτιάξετε αυτοσχέδια στολίδια για το δέντρο σας μαζί με τα παιδιά. Κόψτε ένα χαρτόνι σε ό,τι σχήμα επιθυμείτε (καμπάνα, καρδιά…). Κολλήστε επάνω στο χαρτόνι σειρές όμοιων σπόρων (φασόλια, ρεβίθια, ηλιόσπορους…). Κολλήστε περιμετρικά σπάγκο ή κορδέλα, φτιάξτε και μια θηλιά για να κρεμάσετε το στολίδι σας!
Φωτογραφίστε το στολίδι σας και στείλτε τη φωτογραφία στη δασκάλα σας!
Σεραφείμ
Ευχαριστούμε πολύ για τις δημιουργίες σας..
13η Δράση
Δημιουργία τρισδιάστατης φάτνης με χαρτόκουτο…..
Φάτνη στον διαδραστικό πίνακα…
Ατομική δημιουργία φάτνης
14η Δράση
Ζωγραφίζουμε με τέμπερες τα τζάμια
Για να ανακαλύψετε αυτό που ζωγράφισαν τα παιδιά πρέπει να φτιάξετε το παρακάτω παζλ
https://www.jigsawplanet.com/?rc=play&pid=0e7dfbce6bdc
15η Δράση
17η Δράση
Κρεμάμε τις κάλτσες
20η Δράση
22η Δράση
Ένα δέντρο μια φορά
Αφού παρακολουθήσαμε το παραμύθι….έπειτα μετρήσαμε στολίδια και παιχνίδια, βάλαμε στη σωστή χρονική σειρά εικόνες του παραμυθιού, κάναμε υποθέσεις, προβληματιστήκαμε…..