Έχοντας ήδη μάθει τα επίπεδα σχήματα συνεχίζουμε να μάθουμε και τα στερεά σχήματα.
Ανακαλύψαμε μέσα από παρατήρηση και συζήτηση τις ιδιότητες και τα χαρακτηριστικά του κάθε σχήματος ξεχωριστά. Έγιναν οι απαραίτητες συσχετίσεις τους με τα αντίστοιχα γεωμετρικά επίπεδα σχήματα και ως εξαιρετικοί ερευνητές εντόπισαν ανάλογα σχήματα σε αντικείμενα της τάξης μας, τα οποία αφού τα συγκέντρωσαν μας τα παρουσίασαν στην ολομέλεια, αιτιολογώντας και επιχειρηματολογώντας για τις επιλογές τους.
Παρακολουθήσαμε ένα βιντεάκι για τα στερεά σχήματα
https://www.youtube.com/watch?v=IVY5cnQuSxY
Αφού δόθηκαν κάποιες εικόνες στα παιδιά, τους ζητήθηκε να τις αναπαράγουν με τα τουβλάκια από την γωνιά του οικοδομικού υλικού.
Τα παιδιά ενθουσιάστηκαν με τη συγκεκριμένη δραστηριότητα, και συνέχισαν τις κατασκευές με τα τουβλάκια.
Εδώ ένα παιδάκι σκέφτηκε να φτιάξει ένα καταφύγιο για τα ζώα της ζούγκλας….Ευκαιρία λοιπόν να κάνουμε και λίγο φυσικές επιστήμες….με λίγο νερό πάνω στη κατασκευή, δημιουργήθηκε ο προβληματισμός….το χαρτί είναι ένα καλό υλικό για την προστασία των ζώων;
OXI….Επομένως πρέπει να διαλέξει για την κατασκευή του κάποιο άλλο υλικό που να αντέχει στο νερό της βροχής….και να το αποτέλεσμα…
Στο τέλος παίξαμε μερικά διαδραστικά παιχνίδια….