Σέβομαι τον ΚΟΚ – Κυκλοφορώ με ασφάλεια!

IMG 2690IMG 2688IMG 2689IMG 2687

Στην αυλή του Νηπιαγωγείου μας μάθαμε για τον κώδικα οδικής κυκλοφορίας (τα σήματα, τη λειτουργία των φαναριών κτλ). Επίσης ως πεζοί τα παιδιά έμαθαν πως να κυκλοφορούν με ασφάλεια! Τέλος με γνώση του ΚΟΚ και πάντα με σεβασμό στους πεζούς, τα παιδιά οδήγησαν το “αυτοκίνητο” τους…και φυσικά διασκέδασαν πολύ!