Στείλαμε ένα ερωτηματολόγιο στους γονείς με ερωτήσεις πολλαπλών επιλογών αλλά και ανοιχτού τύπου προκειμένου από την αποδελτίωση της ανατροφοδότησης που θα λάβουμε να αξιολογήσουμε το όλο εγχείρημα και θα το εμπλουτίσουμε όπου κριθεί απαραίτητο.
Εκθέσαμε για χρήση μέσα στην τάξη βιβλιοθήκη με τα βιβλία που τα παιδιά δημιούργησαν τόσο φέτος όσο και σε παλαιότερες χρονιές προκειμένου να τα επεξεργαστούν και να τα διαβάσουμε.
Τα παιδιά δανείστηκαν βιβλία και κατέγραψαν τις προτιμήσεις τους ανά τίτλο.Επιπλέον με την μέθοδο της παρατήρησης και της καταγραφής τα νήπια κατέληξαν στο βιβλίο με την μεγαλύτερη προτίμηση και έγινε συζήτηση για τους λόγους που αιτιολογούν αυτή την προτίμηση .
Προκειμένου τα παιδιά να δανειστούν ένα βιβλίο έπρεπε τα ίδια να αντιγράψουν με όποιο τρόπο μπορούσαν τον τίτλο του βιβλίου όπως μπορούσαν , να ζωγραφίσουν κάτι σχετικό και να αξιολογήσουν κατά πόσο τους άρεσε.
Διαβάζοντας τα αγαπημένα μας βιβλία που φέραμε από το σπίτι στους φίλους μας!
Επίσκεψη συγγραφέα στο σχολείο μας!
Μας επισκέφτηκε η συγγραφέας του Ούσκο και με συντροφιά τον υπέροχο κούκλο Ούσκο μας διηγήθηκαν την ιστορία του.
Έκθεση βιβλίου
Σε συνεργασία με βιβλιοπωλείο πραγματοποιήθηκε έκθεση βιβλίου όπου οι γονείς μαζί με τα παιδιά αγόρασαν βιβλία και μέρος των εσόδων έγινε δωρεά βιβλίων από το βιβλιοπωλείο στο σχολείο μας!
Έναρξη δανειστικής βιβλιοθήκης τμήματος με χριστουγεννιάτικα βιβλία.
Δημιουργία βιβλίου
https://www.storyjumper.com/book/read/165435301/655bcf104714d
Αρχειοθέτηση δανειστικής βιβλιοθήκης
Ταξινομήθηκαν ανά θεματική ενότητα τα βιβλία της κεντρικής βιβλιοθήκης του σχολείου.
Στα πλαίσια της δανειστικής βιβλιοθήκης , τα παιδιά με αφορμή τις γνώσεις που αποκόμισαν από την επεξεργασία της θεματικής ενότητας του φθινοπώρου και των αλλαγών στην φύση γύρω μας , αλλά και τα σχήματα και τα χρώματα με τα οποία ασχοληθήκαμε παράλληλα, δημιούργησαν το πρώτο τους βιβλίο το οποίο στη συνέχεια δανείζονταν καθημερινά ως επιβράβευση της καλής τους συνεργασίας. Έδειξαν μεγάλη υπομονή και προσμονή! Στο τέλος αποφάσισαν να το δανείσουν και στα παιδιά του διπλανού τμήματος,