Tην Τετάρτη 27 Μαρτίου 2024 το Α’ Βασικό Υποχρεωτικό Τμήμα συμμετείχε σε ενδοσχολική βιωματική δράση, η οποία εντάσσεται στο πλαίσιο του προγράμματος Αγωγής Υγείας που εκπονείται στο συγκεκριμένο τμήμα, σε συνεργασία με το Κ. Υ. Βορείου Τομέα Πατρών, Τμήμα Αγωγής Υγείας, με θέμα «Διατροφική Αγωγή». Ειδικότερα, η κοινωνική λειτουργός κ. Γκόβαρη Κωνσταντίνα ενημέρωσε τους/τις μαθητές/μαθήτριες για τα οφέλη της υγιεινής διατροφής και πραγματοποιηθήκαν σχετικές βιωματικές δράσεις που επικεντρώθηκαν στην υιοθέτηση υγιεινών διατροφικών συνηθειών.
Το Α’ Πρωϊνό Υποχρεωτικό Τμήμα του Νηπιαγωγείου μας, στο πλαίσιο της συμμετοχής στο Δίκτυο Σχολείων Σχολικής Διαμεσολάβησης του Παιδαγωγικού Τμήματος Νηπιαγωγών του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων,το οποίο αποσκοπεί στη μελέτη και την έρευνα της σχολικής βίας και του εκφοβισμού, προτείνοντας, παράλληλα, τρόπους πρόληψης και αντιμετώπισής τους, , συμμετείχε ενεργά στην Πανελλήνια δράση για την ημέρα κατά της σχολικής βίας και εκφοβισμού με τίτλο: «Σπάμε τη Σιωπή, Ενώνουμε τις Φωνές μας Ενάντια στη Βία και στον Εκφοβισμό».
Η 25η Μαρτίου 1821 αποτελεί μια ιδιαίτερα σημαντική ημέρα για την Ελλάδα και για όλους εμάς που ζούμε σε αυτήν την όμορφη χώρα. Είναι μια ημέρα που γιορτάζουμε την Εθνική Επέτειο της Ελληνικής Επανάστασης του 1821, τιμώντας τους προγόνους μας που αγωνίστηκαν για την ανεξαρτησία και την ελευθερία της πατρίδας μας.
Φέτος, η γιορτή της 25ης Μαρτίου στο νηπιαγωγείο μας ήταν μια μοναδική εμπειρία για όλους. Τα παιδιά μας, φορώντας παραδοσιακές ενδυμασίες, ετοίμασαν μια υπέροχη εορταστική εκδήλωση, η οποία περιελάμβανε ποιήματα, θεατρικά δρώμενα, τραγούδια και παραδοσιακούς χορούς, τα οποία παρουσίασαν στους γονείς και στους συγγενείς τους.
Πέρα από την εορταστική πλευρά της ημέρας, η 25η Μαρτίου στο νηπιαγωγείο μας αποτέλεσε, επίσης, μια ευκαιρία να μιλήσουμε στα παιδιά μας για τις αξίες της ελευθερίας, της ειρήνης και της δημοκρατίας. Παράλληλα, επιδιώχθηκε να μάθουν να εκτιμούν την ιστορία της Ελλάδας και να γνωρίσουν τους ήρωες που θυσιάστηκαν για την ελευθερία της χώρας μας.
Τις απόκριες το νηπιαγωγείο μας μεταμορφώθηκε σε ένα μαγικό μέρος, με τα παιδιά να είναι μεταμφιεσμένα με τις αγαπημένες τους στολές. Τις μέρες αυτές οι μικροί μας μαθητές διασκέδασαν με παιχνίδια, χορό, κατασκευές, τραγούδια και πολλά γέλια!
Μια ακόμη αξέχαστη γιορτή πραγματοποιήθηκε φέτος στο Νηπιαγωγείο μας την Τσικνοπέμπτη! Τα παιδιά μεταμφιέστηκαν, χόρεψαν και διασκέδασαν με τους ξυλοπόδαρους. Θερμές ευχαριστίες στον Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων που συνέβαλε στη δημιουργία μιας τόσο ξεχωριστής ημέρας, προσφέροντας στα παιδιά σουβλάκια, χυμούς και σοκολάτες. Σας ευχαριστούμε για τη στήριξή σας και τη συνεχή σας προσφορά στην εκπαίδευση και την ευημερία των παιδιών μας.
Οι μαθητές/τριες του Πειραματικού Νηπιαγωγείου Πανεπιστημίου Πατρών, σήμερα, ημέρα Τετάρτη, 06 Μαρτίου 2024, συμμετείχαν σε εκπαιδευτικό πρόγραμμα με αντικείμενο την αρχαιολογία και την τέχνη. Ειδικότερα, παρακολούθησαν το εκπαιδευτικό πρόγραμμα «Προσομοίωση ανασκαφής Μυκηναϊκής οικίας» σε υπαίθριο χώρο ειδικά διαμορφωμένο από αρχαιολόγο, ώστε να προσομοιάζει σε πραγματικές συνθήκες ανασκαφής. Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα προσομοίωσης ανασκαφής, διαρθρώθηκε σε 4 στάδια. Στο πρώτο στάδιο πραγματοποιήθηκε συζήτηση για το έργο των αρχαιολόγων και τον μινωικό πολιτισμό, με τη βοήθεια εποπτικών μέσων και προβολή βίντεο. Στη συνέχεια τα παιδιά πραγματοποίησαν ανασκαφή, κοσκίνισμα χώματος, πλύσιμο κεραμικής, διαλογή και ταξινόμηση των ευρημάτων. Τέλος, τα παιδιά κατασκεύασαν το δικό τους αγγείο με πηλό.
Έγιναν αρχαιολόγοι και πραγματοποίησαν ανασκαφές σε ειδικά διαμορφωμένο χώρο προσομοίωσης από αρχαιολόγο.
Κατασκεύασαν και διακόσμησαν αγγείο.
Συμμετείχαν σε δραστηριότητες γνωριμίας με το έργο των αρχαιολόγων .
Τη Δευτέρα 18 Μαρτίου 2024 και ώρα:18:00-19:30 θα πραγματοποιηθεί επιμορφωτική συνάντηση-σεμινάριο με θέμα «Ασφάλεια στο διαδίκτυο για γονείς Νηπιαγωγείου και Δημοτικού Σχολείου» που διοργανώνουμε στο πλαίσιο του δικτύου Πειραματικών Σχολείων, στο οποίο συμμετέχει η σχολική μας μονάδα, σε συνεργασία με το Ελληνικό Κέντρο Ασφαλούς Διαδικτύου, το οποίο τελεί υπό την αιγίδα του Ιδρύματος Τεχνολογίας και Έρευνας (ITE). To σεμινάριο έχει ως στόχο την ενημέρωση και ευαισθητοποίηση των γονέων σχετικά με θέματα που αφορούν στην ασφαλή χρήση του Διαδικτύου από τα παιδιά. Ειδικότερα, θα εστιαστεί στον τρόπο που πρέπει να μιλήσουμε στα μικρά παιδιά για την ασφάλεια στο διαδίκτυο, τι πρέπει να προσέχουν οι γονείς και ποια εργαλεία υπάρχουν και μπορούν να βοηθήσουν στην προστασία των παιδιών από διαδικτυακούς κινδύνους.
Εισηγητής του Webinar θα είναι ο κ. Γιώργος Κορμάς – Υπεύθυνος Γραμμής Βοηθείας Help-line.gr Ελληνικού Κέντρου Ασφαλούς Διαδικτύου ΙΤΕ.
Την Παρασκευή 23 Φεβρουαρίου 2024, οι μαθητές του Πειραματικού Νηπιαγωγείου Πανεπιστημίου Πατρών είχαν τη χαρά να συμμετάσχουν σε ενδοσχολική βιωματική δράση σε συνεργασία με τη Δημοτική Μουσική του Πολιτιστικού Οργανισμού Δήμου Πατρέων (Μπάντα του Δήμου Πατρέων).
Ειδικότερα, οι μαθητές μας είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν και να περιεργαστούν τα μουσικά όργανα και να παρακολουθήσουν συναυλία, κατά την οποία παρουσιάστηκε ρεπερτόριο καρναβαλικών και αποκριάτικων οργανικών σκοπών.
Στο πλαίσιο του δικτύου της σχολικής μας μονάδας με άλλα πειραματικά σχολεία, σας προσκαλούμε σε διαδικτυακή συνάντηση την Τετάρτη 6 Μαρτίου 2024 και ώρα 18.30-20.30, με θέμα τις Μαθησιακές Δυσκολίες.
Εισηγήτριες θα είναι:
– Η Σχολική Ψυχολόγος-Ψυχοθεραπεύτρια των Ραλλείων ΠΕΙ.Σ. κ. Βασιλική Καρακατσάνη, με θέμα «Μαθησιακές Δυσκολίες: Δυσλεξία – Συνεργασία Εκπαιδευτικών, Γονέων και Παιδιών»
– Η Λογοθεραπεύτρια κ. Κωνσταντίνα Γεωργίου, με θέμα «Πρώιμα στάδια που χρήζουν περαιτέρω διευρεύνησης (ηλικία 4+)»
Η προσέγγιση της θεματικής του διαστήματος αποτελεί έναν συναρπαστικό και πολυδιάστατο κόσμο που προσφέρει πολλές ευκαιρίες για μάθηση και ανάπτυξη στο νηπιαγωγείο, καθώς προάγει τη φαντασία και τη δημιουργικότητα και διδάσκει τη σημασία της εξερεύνησης και της ανακάλυψης. Διαμέσου της αστρονομίας και της εξερεύνησης του διαστημικού χώρου, τα παιδιά μαθαίνουν τη σημασία της περιέργειας και της διάρκειας στην αναζήτηση γνώσης. Επιπλέον , η εξοικείωση με το διάστημα αποτελεί μια βάση για μελλοντικές μαθησιακές εμπειρίες, όπως η φυσική, η χημεία, η τεχνολογία και η μηχανική. Ως εκ τούτου, τα παιδιά ενεπλάκησαν με ιδιαίτερο ενθουσιασμό στην συγκεκριμένη θεματική που προέκυψε από τα ενδιαφέροντά τους και υλοποιήθηκαν ποικίλες δραστηριότητες.
Διαμορφώσαμε το κέντρο μάθησης του διαστήματος, το οποίο περιελάμβανε βιβλία, εικόνες, παιχνίδια με πλανήτες, αστροναύτες και διαστημόπλοια και άλλα εκπαιδευτικά υλικά σχετικά με το διάστημα όπου τα παιδιά είχαν την ευκαιρία να αντλήσουν πληροφορίες για το διάστημα και το ηλιακό σύστημα, να πειραματιστούν και να αναστοχαστούν.
Μέσω διαδραστικών δραστηριοτήτων, τα παιδιά έμαθαν για τις ιδιότητες, τα χαρακτηριστικά, τα μεγέθη, τις κινήσεις των πλανητών του ηλιακού μας συστήματος,
Παρακολούθησαν σχετικά εκπαιδευτικά video, προκειμένου να διευρυνθούν οι γνώσεις τους και τα αξιοποιήσαμε διδακτικά. Ενδεικτικά:
Αξιοποιήσαμε διδακτικά παραμύθια και ιστορίες σχετικά με το διάστημα και τους πλανήτες, τις οποίες τα παιδιά αποτύπωσαν με ζωγραφιές. Ένα από αυτά ήταν το παραμύθι “Δεν είμαι μόνη”του Stuart Scott, όπου Η Γη αισθάνεται μοναξιά στην ουράνια πορεία της και ψάχνει να βρει ένα φίλο ή μια φίλη. Βλέπει κι ακούει πολλά που την κάνουν να γνωρίσει καλύτερα τον εαυτό της και να αναμετρηθεί με τις δυνάμεις και τις αδυναμίες της. Και τότε… … μέσα απ’ την πιο μεγάλη δυσκολία γεννιέται μια βαθειά κι αληθινή φιλία… Η Γη χαρίζει απλόχερα τα δώρα της ζωής και περιμένει από εμάς να σεβαστούμε τις ανάγκες της.
Οι μαθητές δημιούργησαν ένα λεξικό με όρους και έννοιες που σχετίζονται με το διάστημα και ενεπλάκησαν σε δραστηριότητες γλώσσας και γραφής.
Τα παιδιά εργάστηκαν σε ομάδες και κατασκεύασαν το δικό τους πλανητικό σύστημα, αξιοποιώντας χαρτόνια, τέμπερες, ψαλίδια, χρυσόσκονη, αστεράκια, μαρκαδόρου
Μάθαμε να βάζουμε τους πλανήτες στη σωστή σειρά, ανάλογα με την απόσταση που έχουν από τον Ήλιο!
Χορέψαμε τον “χορό” των πλανητών γύρω από τον ‘Ηλιο με το τραγούδι “η γιορτή των αστεριών” από τον δίσκο του τεμπέλη δράκου
Τα παιδιά. αξιοποιώντας ποικίλα υλικά, κατασκεύασαν τους δικούς τους μοναδικούς πυραύλους, τους οποίους διακόσμησαν με βάση τις δικές τους επιλογές, για να πραγματοποιούν φανταστικά ταξίδια στο διάστημα!
Η θεματική του διαστήματος στο πλαίσιο της διαθεματικής προσέγγισης της γνώσης αποτέλεσε το επίκεντρο της μαθησιακής διαδικασίας και στο μάθημα των αγγλικών, όπου οι μαθητριες/μαθητές παρακολούθησαν σχετικά videos, έπαιξαν παιχνίδια με τους πλανήτες και έμαθαν τα ονόματα τους και λέξεις που σχετίζονται με το διάστημα στην αγγλική γλώσσα, χόρεψαν και τραγούδησαν σχετικά τραγούδια, μαθαίνοντας για το διάστημα με παιγνιώδη και ευχάριστο τρόπο.
Συνδυάσαμε το διάστημα με την διαχείριση των συναισθημάτων και ειδικά του συναισθήματος του θυμού, τον οποίο αποφασίσαμε να βάζουμε σε έναν πύραυλο και να τον εκτοξεύουμε στο διάστημα, αξιοποιώντας το εξαιρετικό “Τραγούδι του θυμού” που συνέθεσε η εκπαιδευτικός Μουσικής κ. Ευαγγελία Μητρογιάννη.
Στο πλαίσιο της επίσκεψης του Φορητού Ψηφιακού Πλανηταρίου, τα παιδιά παρατήρησαν με τηλεσκόπιο τον ήλιο
Συζητήσαμε για το διαστημόπλοιο, τα μέρη που το αποτελούν, τον εξοπλισμό του, τη διαδικασία της εκτόξευσης. Επίσης τα παιδιά παρακολούθησαν σχετικά videos και τέλος αποφάσισαν να φτιάξουν το δικό τους διαστημόπλοιο από ανακυκλωμένα υλικά, όπως κουτιά, χαρτόνι, αλουμινόχαρτο, καπάκια. Αναζήτησαν πληροφορίες στο διαδίκτυο, εργάστηκαν σε ομάδες και κάθε ομάδα αποφάσισε σε ποιο στάδιο θα εμπλακεί και ποια υλικά χρειάζονται προκειμένου να ολοκληρωθεί η κατασκευή. Κάθε ομάδα διακόσμησε το διαστημόπλοιο με χρώματα και σχέδια. Μέσα από τη συγκεκριμένη διαδικασία επισημάνθηκε η σημασία της ανακύκλωσης και της δημιουργικότητας.
Το διαστημόπλοιο και το κέντρο μάθησης του διαστήματος αποτέλεσαν το ιδανικό σκηνικό προκειμένου οι μαθητές/μαθήτριες να εμπλακούν σε συνεχή παιχνίδια ρόλων υποδυόμενοι τους αστροναύτες και τους εξωγήινους και πραγματοποιώντας ανεξάντλητα φανταστικά ταξίδια στο Διάστημα.
Και φυσικά μιλήσαμε για την διαδικασία της εκτόξευσης κα παρακολουθήσαμε σχετικά videos
Με τη χρήση ξυδιού και σόδας, τα παιδιά πραγματοποίησαν μια εκτόξευση πυραύλου στην αυλή του σχολείου, παρακολουθώντας έτσι ένα διασκεδαστικό και εκπαιδευτικό πείραμα.
Μετά την ολοκλήρωση του πειράματος τα παιδιά αποτύπωσαν τις σκέψεις τους με ζωγραφική
Βοηθήσαμε τον Τάκη τον Ταξιδάκη να ολοκληρώσει το ταξίδι του, επιστρέφοντας στον αρχικό του προορισμό, ταξιδεύοντας πάντα προς την ίδια κατεύθυνση
Φτιάξαμε τους δικούς μας χάρτες, τους οποίους στη συνέχεια τους κολλήσαμε σε μπαλόνια και φτιάξαμε τους δικούς μας πλανήτες
Οι φωτογραφίες μπερδεύτηκαν! Βοηθήσαμε τους φωτογράφους να βρουν τις φωτογραφίες τους, εξετάζοντας από ποιο σημείο τραβήχτηκε η κάθε φωτογραφία, με κριτήρια την απόσταση και τις λεπτομέρειες που απεικονίζονται σε κάθε φωτογραφία
Τέλος φτιάξαμε τη Γη με πλαστελίνη πριν και μετά την παρέμβαση
Την Πέμπτη, 08 Φεβρουαρίου 2024, οι μαθητές/τριες του Πειραματικού Νηπιαγωγείου Πανεπιστημίου Πατρών, στο πλαίσιο ενδοσχολικής βιωματικής δράσης, είχαν τη δυνατότητα να συμμετάσχουν σε δραστηριότητες εξοικείωσης και ανακάλυψης αναφορικά με την εξερεύνηση του διαστήματος, την επιστήμη της αστρονομίας και της ανακάλυψης του κόσμου γύρω μας σε συνεργασία με το Φορητό Ψηφιακό Πλανητάριο.
Παρατήρησαν με τηλεσκόπιο τον ήλιο και “ταξίδεψαν “ στο διάστημα μαζί με τον εξωγήινο/ ξεναγό τους, μέσα από το διαστημόπλοιό του.
Τα παιδιά μέσω διαδραστικών εικόνων προσομοίωσης και οπτικοακουστικών υλικών γνώρισαν νέα στοιχεία, επαλήθευσαν τα ήδη γνώριμά τους από σχετικές δραστηριότητες στην τάξη τους και ετοιμάστηκαν για ανάλογες προεκτάσεις του θέματος του διαστήματος.
Σήμερα, 01-02-2024, υποδεχτήκαμε στο Νηπιαγωγείο μας μέλη του Κέντρου Πρόληψης των Εξαρτήσεων και Προαγωγής της Ψυχοκοινωνικής Υγείας Π.Ε. Αχαΐας <<Καλλίπολις>>.
Δόθηκε η δυνατότητα στους/τις μαθητές/τριες να συμμετάσχουν σε βιωματικές δράσεις ενίσχυσης της αυτοπεποίθησής τους σε καταστάσεις επίλυσης προβλημάτων και αντιμετώπισης δυσκολιών που αφορούν στις κοινωνικές δεξιότητες και να παίρνουν πρωτοβουλία σε θέματα που τα αφορούν.
Καταλήγοντας στην αξία της ομάδας και της συνεργασίας.
Στο πλαίσιο της θεματικής προσέγγισης για τον Χειμώνα και τα ζώα που πέφτουν σε χειμερία νάρκη, επεξεργαστήκαμε το παραδοσιακό ουκρανικό παραμύθι “Το μαγικό Γάντι”. Διαβάσαμε την ιστορία και παρακολουθήσαμε το σχετικό video.
Στη συνέχεια, τα παιδιά αναδιηγήθηκαν την ιστορία, απαρίθμησαν και σειροθέτησαν τα ζώα που μπήκαν στο γάντι για να προστατευτούν από το κρύο (εξοικείωση με μαθηματικές έννοιες), έπαιξαν παιχνίδια μνήμης, όπου ένα παιδί έκρυβε κάποιο από τα ζώα και τα υπόλοιπα παιδιά καλούνταν να ανακαλύψουν ποιο λείπει και ζωγράφισαν τα ζώα που πέφτουν σε χειμερία νάρκη.
Η δραματοποίηση των παραμυθιών αποτελεί αγαπημένη δραστηριότητα των παιδιών και δεν θα μπορούσε να μην συμπεριληφθεί και στη διδακτική προσέγγιση του αγαπημένου παραμυθιού!
Επίσης, τα παιδιά συμμετείχαν σε διάφορες ψηφιακές εκπαιδευτικές δραστηριότητες που περιελάμβαναν αντιστοιχίσεις, κουιζ, σειροθετήσεις, αναγραμματισμούς, παιχνίδια μνήμης και παιχνίδια λέξεων, τα οποία αντλήθηκαν από τις εκπαιδευτικές δραστηριότητες του worldwall.net
Τα παιδιά έβαλαν στη σειρά τα γράμματα και έγραψαν τη λέξη γάντι
Και εκαναν μία κατασκευή προσπαθώντας να θυμηθούν τα ζωάκια που μπήκαν στο γάντι για να ζεσταθούν
Οι μαθητές/τριες του Νηπιαγωγείου μας με αφορμή την εορτή των Τριών Ιεραρχών, συμμετείχαν σε δραστηριότητες προσεγγίζοντας τις έννοιες της κοινωνικής προσφοράς, της συνεργασίας, της προστασίας/αυτοπροστασίας, του σεβασμού στον συνάνθρωπό μας, στον αυτοσεβασμό και την ενσυναίσθηση, μέσα από γλωσσικές και λογικομαθηματικές δραστηριότητες.
Κατασκεύασαν εικόνα με τους Τρεις Ιεράρχες και πήραν άρτο από τον ιερό ναό των Τριών Ιεραρχών της Πανεπιστημιούπολης Πατρών.
Ξεκινώντας την προσέγγιση της θεματικής ενότητας “Χειμερία Νάρκη”, μια παρουσίαση με εξαιρετικό εποπτικό υλικό και βίντεο για τα ζώα που πέφτουν σε χειμερία νάρκη πραγματοποιήθηκε με μεγάλη επιτυχία. Με βασικό κριτήριο την αγάπη των παιδιών για τα ζώα ζωγραφίσαμε και κατασκευάσαμε την φωλιά μιας αρκούδας σε χειμερία νάρκη
Ένα από τα παραμύθια που αξιοποιήθηκαν από τα παιδιά και ζωγραφίζοντας αλλά και μέσω της δραματοποίησης ήταν το παραμύθι “‘Αουτς!” του συγγραφέα Ranghild Scamell
Αρχικά αφού έγινε με μεγάλη προσήλωση των παιδιών η διήγηση του παραμυθιού, ακολούθησε ένα φύλλο εργασίας στο οποίο ζωγράφισαν την αγαπημένη τους σκηνή από το συγκεκριμένο παραμύθι
Μία από τις πιο ευχάριστες και απολαυστικές εκπαιδευτικές τεχνικές των παιδιών είναι η δραματοποίηση και εμείς σε κάθε παραμύθι τους δίνουμε την ευκαιρία να εκφραστούν δημιουργικά. Τα παιδιά λοιπόν “ζωντάνεψαν” με κίνηση και διαλόγους την ιστορία ενός σκαντζόχοιρου
Στη συνέχεια τα παιδιά μέσα από το εικονόλεξο έμαθαν το τραγούδι “Ένα σπουργιτάκι” και σε ομάδες έπαιξαν κάνοντας αναγραμματισμό τις λέξεις χειμερία νάρκη και χειμώνας.
“Αφήστε με να κοιμηθώ……”
Σειρά στα παραμύθια που αναφέρονται στη χειμερία νάρκη είχε το “Αφήστε με να κοιμηθώ” της συγγραφέας Kaxy Hudson. Τα παιδιά αφού διαβάσαμε το παραμύθι, ζωγράφισαν και αποτύπωσαν αρκετά παραστατικά την αγαπημένη τους σκηνή.
Ολοκληρώνοντας την θεματική ενότητα της Χειμερία Νάρκης δεν θα μπορούσε να λείψει και η ομαδική κατασκευή! Τα παιδιά ζωγράφισαν, έκοψαν και χρωμάτισαν ζωάκια που κοιμούνται στην φωλίτσα τους!
Τα παιδιά του Πειραματικού Νηπιαγωγείου του Πανεπιστημίου Πατρών με ιδιαίτερη χαρά πραγματοποίησαν μία μικρή εκδήλωση κοπής της βασιλόπιτας για το νέο έτος 2024.
Εκφράζουμε τις θερμότερές μας ευχαριστίες στο Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων της σχολικής μας μονάδας, ο οποίος, υποστηρίζοντας πάντα τις σχολικές μας εκδηλώσεις, προσέφερε την υπέροχη βασιλόπιτα, καθώς και ένα εκπαιδευτικό παιχνίδι στους «τυχερούς» μαθητές μας που βρήκαν το φλουρί, δημιουργώντας μια αξέχαστη εμπειρία για τα παιδιά μας.
Καλή και δημιουργική χρονιά για ολόκληρη τη σχολική μας κοινότητα!
Οι μαθητές/τριες του Νηπιαγωγείου μας εξέφρασαν τις ευχαριστίες τους στα μέλη του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων, με τη ΄΄δημιουργία΄΄ της δικής τους βασιλόπιτας
Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία στη σελίδα μας. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε τη σελίδα, θα υποθέσουμε πως είστε ικανοποιημένοι με αυτό.ΕντάξειΔιαβάστε περισσότεραΜη αποδοχή