Την Πέμπτη 6 Μαρτίου ήρθε στο Νηπιαγωγείο μας ο κ. Καρακατσάνης Δημήτρης, γυμναστής και προπονητής τένις, για να δείξει στα παιδιά μας τις βασικές κινήσεις του αθλήματος αυτού και φυσικά να παίξουμε….. μαζί του.
Τα παιδιά μας, ενθουσιασμένα από αυτή την πρωτόγνωρη εμπειρία, ακολουθούσαν τις οδηγίες του προπονητή τους, και διασκέδασαν με τη καρδιά τους.
Η αντισφαίριση, αλλιώς τένις, όπως κατά κανόνα αναφέρεται στα ελληνικά και είναι κοινώς γνωστό, είναι σύγχρονο αθλητικό παιχνίδι. Οι παίκτες χρησιμοποιούν ρακέτες για να χτυπήσουν μια λαστιχένια σφαίρα που καλύπτεται με χνουδωτό ύφασμα πέρα από ένα δίχτυ στο γήπεδο του αντιπάλου.
Απολαύστε την προσπάθεια των παιδιών μας……
Τον ευχαριστούμε πάρα πολύ για αυτήν την υπέροχη εμπειρία !!!
Και ναι….. έφτασε αυτή η πολυπόθητη μέρα για το αποκριάτικο πάρτι μας στο 21ο Νηπιαγωγείο. !!!
Ντυθήκαμε μικροί -μεγάλοι μασκαράδες και διασκεδάσαμε με την ψυχή μας!!!
Η πρώτη εβδομάδα των Αποκριών που τελειώνει την Κυριακή του Ασώτου, λέγεται και Προφωνή, επειδή παλιά προφωνούσαν, διαλαλούσαν, δηλαδή, ότι άρχιζαν οι Απόκριες. Η δεύτερη εβδομάδα λέγεται Κρεατινή, επειδή τρώνε κρέας και δεν νηστεύουν την Τετάρτη και την Παρασκευή.
Η Κυριακή της Απόκρεω ονομάστηκε έτσι επειδή συνηθίζεται να μην τρώνε κρέας οι Χριστιανοί, δηλαδή να απέχουν από το κρέας (από+κρέας : αποχή από κρέας) Η τρίτη εβδομάδα λέγεται Τυρινή ή της Τυροφάγου, επειδή τρώνε γαλακτοκομικά προϊόντα σαν ενδιάμεση κατάσταση μεταξύ κρεοφαγίας και νηστείας, για να προετοιμαστούν σιγά – σιγά για τη νηστεία της Σαρακοστής. Ανάλογη με την ελληνική λέξη Αποκριά είναι και η λατινική λέξη Καρναβάλι (Carne=κρέας και Vale=περνάει).
Από πού προέρχονται όμως ;
Οι απόκριες έχουν προέλευση Θρακική. Προέρχονται από την λατρεία του Θεού του κρασιού, του κεφιού, της ζωής και της αναπαραγωγής, του Διονύσου. Ο Διόνυσος είχε μαζί του τους Σάτυρους και τους Σειλινούς, οι οποίοι έβαζαν στα κεφάλια τους στεφάνι από κισσό, φορούσαν μάσκες και ντύνονταν με δέρματα ζώων.
Οι λάτρεις του Διόνυσου, ζαλισμένοι από το κρασί του Βάκχου χυδαιολογούσαν, θορυβούσαν, και χόρευαν. Οι Διονυσιακές και Βακχικές αυτές γιορτές είχαν σχέση με το τέλος του χειμώνα και τον ερχομό της άνοιξης, συμβόλιζαν την εποχή που η γη «ξυπνά» από την χειμερία νάρκη και αναγεννάται.
Για τους αρχαίους λαούς, ο η αναγέννηση της φύσης είχε σχέση και με τις ανθρώπινες ψυχές, πράγμα που συμβολιζόταν με τη μάσκα.
Πρώτα από όλα απολαύσαμε ένα πλούσιο πρωινό, τρώγοντας τις γευστικότατες δημιουργίες των οικογενειών μας .
Αφού ….πήραμε δυνάμεις είμασταν έτοιμοι να διασκεδάσουμε και να χορέψουμε!!!
Παρουσιάσαμε την αποκριάτικη φορεσιά μας σε μια…..πασαρέλα!!! και επιλέχθηκαν ένα αγόρι και ένα κορίτσι ως οι βασιλιάδες της φετινής Αποκριάς!!!
Την Πέμπτη 20 Φεβρουαρίου γιορτάσαμε στο Νηπιαγωγείο μας ….την Τσικνοπέμπτη.
Η Tσικνοπέμπτη είναι η Πέμπτη της δεύτερης εβδομάδας του Τριωδίου, περίοδος που οι άνθρωποι προετοιμάζονται για την μεγάλη νηστεία της Σαρακοστής. Η Τσικνοπέμπτη δίνει την ευκαιρία στα νοικοκυριά να καταναλώσουν με εορταστικό και χαρούμενο τρόπο ότι κόκκινο κρέας τους έχει απομείνει πριν από τη νηστεία της Σαρακοστής.
Η λέξη “τσικνοπέμπτη” προέρχεται από την λέξη “τσίκνα” (η μυρωδιά του ψημένου κρέατος) και από την λέξη “Πέμπτη”. Γιορτάζεται άλλωστε την Πέμπτη, 11 ημέρες πριν την Καθαρά Δευτέρα. Είναι μια μέρα προετοιμασίας για την μεγάλη νηστεία της Σαρακοστής πριν από το Πάσχα. Μια προετοιμασία που έγκειται στην προσπάθεια να βιώσουμε τις επερχόμενες ημέρες της Μεγάλης Τεσσαρακοστής.
Η Τσικνοπέμπτη βρίσκεται στη 2η εβδομάδα της περιόδου που εκκλησιαστικά ονομάζεται Τριώδιο, η οποία αποτελείται από τρεις εβδομάδες πριν εισέλθουμε στην Μεγάλη Τεσσαρακοστή. Δηλαδή, τη νηστεία πριν από το Πάσχα.
Ο λόγος που γίνεται ημέρα Πέμπτη, είναι πως η ορθόδοξη εκκλησία θεωρεί σημαντικές τις νηστείες της Τετάρτης και της Παρασκευής. Έτσι, και έγινε επιλογή της ενδιάμεσης ημέρας από την Τετάρτη και την Παρασκευή.
Έχει καθιερωθεί να κυριαρχεί το κόκκινο χρώμα είτε το κρέας είναι αυτό, είτε το κρασί. Έτσι η Τσικνοπέμπτη θα μας θυμίζει το Πάσχα και την χαρά της Αναστάσεως.
Η προέλευση αυτού του παράξενου εθίμου χάνεται στα βάθη του χρόνου. Ωστόσο, φαίνεται να συνδέεται με τις βακχικές γιορτές των αρχαίων Ελλήνων και Ρωμαίων. Θεωρούσαν το φαγοπότι και το γλέντι ιεροτελεστία για την καλή ευφορία της γης την άνοιξη.
Επίσης, η Τσικνοπέμπτη αποτελεί, ουσιαστικά, την απαρχή των εκδηλώσεων για την Αποκριά, αφού την επόμενη εβδομάδα ακολουθούν το Καρναβάλι και η Καθαρά Δευτέρα.
Στήσαμε τα τραπέζια για να τσικνίσουμε όλοι μαζί!!!
Ο χορός και τα παιχνίδια ολοκλήρωσαν τις δραστηριότητες αυτής της μέρας.
Παρασκευή 14 Φεβρουαρίου 2025…. Η αναμενόμενη ημέρα της δεντροφύτευσης ….έφτασε!!!
Τα παιδιά του 21ο Νηπιαγωγείου με τη συνεργασία και του 4ου Νηπιαγωγείου Δράμας, ανέλαβαν να γίνουν….νονοί ενός δεντρυλλίου, που θα φυτευτεί στο Στρατόπεδο “Παπαργύρη“, από τα ίδια.
Και φυσικά, όπως και σε κάθε βαφτίσια, έπρεπε να προετοιμαστούμε…..
Έτσι, λοιπόν, φτιάξαμε καρτέλες που θα κοσμούν τα δεντρύλλια, αναγράφοντας πάνω το όνομα που διάλεξαν γι΄αυτό τα παιδιά, ετοιμάσαμε και ένα τραγούδι , με τον τίτλο “Δέντρο, θέλω να φυτέψω ένα δέντρο…” και 2 αφίσες για να χαριστούν στο ίδιο το στρατόπεδο.
Αφού….χαιρετίσαμε το Νηπιαγωγείο μας….επιβιβαστήκαμε σε λεωφορείο, που θα μας πήγαινε στο στρατόπεδο “Παπαργύρη”. Όταν φτάσαμε εκεί μας υποδέχτηκε ο κ.Τοπαλίδης με την γυναίκα του και μας οδήγησαν στον διοικητή της Μονάδας.
Τον καλημερίσαμε και μας οδήγησε στο Μουσείο του στρατοπέδου, στο οποίο μας έκανε μια ξενάγηση.
Έπειτα, βγήκαμε στον προαύλιο χώρο του στρατοπέδου, για να ξεκινήσουμε την δεντροφύτευση. Η βοήθεια των φαντάρων ήταν σημαντική στην όλη δράση μας.
Στην δεντροφύτευση ήταν μαζί μας στην δράση μας και ο προϊστάμενος Α/βάθμιας εκπαίδευσης Ν. Δράμας κ. Διαλεκτόπουλος, που μας ενθάρρυνε στο έργο μας.
Με το πέρας της δεντροφύτευσης ενημερωθήκαμε για την σημαντικότητα των δέντρων και το πως μπορούν να συγκρατήσουν το νερό της βροχής. Σκοπός ήταν να αντιληφθούν τα παιδιά με μια δράση-πείραμα, που πραγματοποιήθηκε μπροστά στα μάτια τους, πώς η καταστροφή των δασών, είτε από φυσικά αίτια , είτε από πυρκαγιές, κ.τ.λ. επιφέρει άλλες καταστροφές, όπως πλημμύρες.
Στο τέλος, μας υποδέχτηκαν στην τραπεζαρία του στρατοπέδου, όπου μας κέρασαν χυμό και νεράκι. Μας ευχαρίστησαν για την δράση μας αυτή και ανανεώσαμε το ραντεβού μας την Άνοιξη, για να δούμε την ανάπτυξη των δέντρων που φυτέψαμε.
Για τη δράση μας αυτή, μας απονεμήθηκε το δίπλωμα του Ενεργού Πολίτη (στο σύνολο των παιδιών), καθώς και μια κονκάρδα μπρελόκ.
Με την απαρχή της νέας χρονιάς, του 2025, όχι μόνο άλλες 5 γάτες επισκέπτονται το Νηπιαγωγείο μας, αλλά και η γραμμή της ιστορικής αναδρομής των ζωγραφικών ρευμάτων και τεχνοτροπιών στήθηκε στον τοίχο του Νηπιαγωγείου μας.
Κάθε νέα “γατούλα” που θα την επεξεργαζόμαστε, θα παίρνει τη θέση της στην ιστορική ….σειρά. Φυσικά, η ιστορική αυτή αναδρομή, θα ολοκληρωθεί την επόμενη σχολική χρονιά, με την εισαγωγή των υπόλοιπων τεχνοτροπιών- γατών.
Η δεύτερη γάτα για το 2025, που επισκέπτεται το Νηπιαγωγείο μας, αφορά την τεχνοτροπία του “Νεοπλαστικισμού” με κύριο εκπρόσωπο του τον Πίτ Μοντριάν.
Το 1912 ο Μοντριάν επισκέπτεται το Παρίσι όπου εστιάζει ακόμα περισσότερο στον κυβισμό. Είναι επίσης η περίοδος κατά την οποία υπογράφει ως “Mondrian” αντί του πραγματικού του ονόματος “Mondriaan”. Η παραμονή του για περίπου δύο χρόνια στο Παρίσι σημαδεύεται από την επαφή του με το έργο του Ζωρζ Μπρακ, του Πικάσο αλλά και του Σεζάν και η σημαντική επίδραση που ασκούν οι συγκεκριμένοι ζωγράφοι στο προσωπικό του έργο. Τα έργα του σταδιακά αποκτούν πιο έντονα γεωμετρικά χαρακτηριστικά ενώ τείνουν να γίνουν περισσότερο αφηρημένα, χρησιμοποιώντας στοιχεία του κυβισμού, χωρίς όμως να τον υιοθετεί πλήρως.
Broadway Boogie-Woogie (1942-1943)
Σε αντίθεση με τους κυβιστές, ο Μοντριάν αναζητούσε τον συγκερασμό της ζωγραφικής με τους πνευματικούς και φιλοσοφικούς του στοχασμούς, με αποτέλεσμα να έρθει τελικά σε οριστική ρήξη με την εικονική ζωγραφική των ρεαλιστικών αναπαραστάσεων.
Τα λούτρινα ζωάκια των παιδιών “στόλισαν” το κουκλόσπιτό μας, το οποίο παίρνει πάντα το όνομα των παιδιών που παρουσιάζουν τα λούτρινά τους και την τεχνοτροπία της γάτας που έχουν επιλέξει.
Οι χαρακτηριστικές κάθετες και οριζόντιες γραμμές και η επιλογή τετραγώνων και ορθογωνίων, άρεσε στα παιδιά γιατί τους θύμισε τις διαδρομές της αγαπημένης τους φίλης, που συχνά επισκέπτεται το Νηπιαγωγείο μας, που δεν είναι άλλη από τη Μελισσούλα Bee Bot, το ρομποτάκι.
Τα επιτραπέζια παιχνίδια των παιδιών δραστηριοποίησαν και άρεσαν στα παιδιά, που τα έπαιξαν καθ΄ όλη την εβδομάδα.
Οι φωτογραφίες των παιδιών μας έδωσαν πολλά στοιχεία για την οικογένεια των παιδιών, καθώς και για τα ενδιαφέροντά τους και η επιλογή των αγαπημένων τους τραγουδιών μας παρέσυρε σε χορό με όλη την τάξη.
Φυσικά, η αναμενόμενη επίσκεψη των γονιών γέμισε με χαρά τα παιδιά που έπαιξαν μα τη ψυχή τους τα παιχνίδια που επιλέχθηκαν , με βάση την ζωγραφιά των παιδιών, στην οποία αναπαριστούν την οικογένειά τους με την μορφή ζώων.
Και με τον απόλυτα δικό τρόπο και μοναδικότητα οι μικροί μας ζωγράφοι απέδωσαν ζωγραφικά τη γατούλα του “Νεοπλαστικισμού”.
Και οι φίλοι τους με ιδιαίτερη χαρά ζωγράφισαν για τα σπιτάκια των παιδιών για να τους ευχαριστήσουν για το “ταξίδι” στην τέχνη που έκαναν μαζί τους.
Και το 2025 το εκπαιδευτικό πρόγραμμα ” Η Ιστορία Τέχνης του 21ου Νηπιαγωγείου με τις 21 γάτες” συνεχίζει με άλλες 5 γάτες, που θα επισκεφτούν το Νηπιαγωγείο μας.
H πρώτη γάτα για το 2025 που επισκέπτεται το Νηπιαγωγείο μας αφορά την τεχνοτροπία του “Φοβισμού” με κύριο εκπρόσωπό της τον Ανρί Ματίς.
Ο Ματίς παράγει τους πρώτους του πίνακες επηρεασμένος από τα έργα των Σεζάν, Γκωγκέν, Βαν Γκογκ, αλλά και από την παραδοσιακή ιαπωνική τέχνη. Η μεθοδολογία του περιλαμβάνει, σύμφωνα με τον ίδιο, αρχικά την ανεξάρτητη επεξεργασία επιμέρους στοιχείων του πίνακα και στο τελικό μόνο στάδιο την ανάμιξή τους για την παραγωγή της τελικής σύνθεσης. Η τεχνοτροπία του Ματίς είναι αυτή που χαρακτηρίζει το κίνημα των φωβιστών. Η θεματολογία του ήταν διανθισμένη συνήθως με έντονα, φωτεινά χρώματα και αποτελείται κυρίως από προσωπογραφίες, εσωτερικούς χώρους και θέματα νεκρής φύσης.
Τα λούτρινα ζωάκια των παιδιών “στόλισαν” το κουκλόσπιτό μας, το οποίο παίρνει πάντα το όνομα των παιδιών που παρουσιάζουν τα λούτρινά τους και την τεχνοτροπία της γάτας που έχουν επιλέξει.
Τα χαρακτηριστικά μεγάλα μάτια της γάτας του “Φοβισμού” είναι αυτά που ενθουσίασαν τα παιδιά, καθώς και το πως μπορεί το κάθε ζώο (όπως μπορεί να συμβαίνει και στους ανθρώπους) να μεταμορφωθεί από ήρεμο σε “Θηρίο” ,ανάλογα με τις καταστάσεις στις οποίες θα βρεθεί, σύμφωνα με την παρατήρηση του ίδιου του Ανρί Ματίς.
Τα επιτραπέζια παιχνίδια των παιδιών δραστηριοποίησαν και άρεσαν στα παιδιά, που τα έπαιξαν καθ΄ όλη την εβδομάδα. Οι φωτογραφίες των παιδιών μας έδωσαν πολλά στοιχεία για την οικογένεια των παιδιών, καθώς και για τα ενδιαφέροντά τους και η επιλογή των αγαπημένων τους τραγουδιών μας παρέσυρε σε χορό με όλη την τάξη.
Φυσικά, η αναμενόμενη επίσκεψη των γονιών γέμισε με χαρά τα παιδιά που έπαιξαν μα τη ψυχή τους τα παιχνίδια που επιλέχθηκαν , με βάση την ζωγραφιά των παιδιών, στην οποία αναπαριστούν την οικογένειά τους με την μορφή ζώων.
Και φυσικά οι μικροί μας ζωγράφοι με το δικό τους μοναδικό τρόπο ζωγράφισαν τη γάτα του “Φοβισμού”.
Και οι φίλοι τους με ιδιαίτερη χαρά ζωγράφισαν για τα σπιτάκια των παιδιών για να τους ευχαριστήσουν για το “ταξίδι” στην τέχνη που έκαναν μαζί τους.
Την Τετάρτη 5/2/2025, παρακολουθήσαμε μια παιδική θεατρική παράσταση, από την ομάδα “ΜικρόςΒορράς”, με τίτλο ” Ο Ραφτάκος των Λέξεων”, στο Δημοτικό Ωδείο Δράμας.
Λίγα λόγια για την παράσταση……
Σε μια μικρή πόλη, που ίσως να μοιάζει με τις υπόλοιπες, ζει ένας ταπεινός και ιδιαίτερος ράφτης που δεν μοιάζει όμως με κανέναν άλλο! Ένας ράφτης που ντύνει όλη την πόλη με ρούχα μαγικά, που γίνονται άλλοτε δροσερά και άλλοτε ζεστά. Δεν χρησιμοποιεί μάλλινη ή μεταξωτή κλωστή αλλά χρησιμοποίει το μυστικό του, που δεν γνωρίζει κανείς παρά μόνο αυτός… τις λέξεις!
Τα χρόνια όμως περνάνε, η μικρή πόλη μεγαλώνει και ο κόσμος αρχίζει να ακολουθεί την μόδα. Όλοι ξεχνούν τον ραφτάκο και αγοράζουν έτοιμα ρούχα από τα μαγαζιά. Κάποτε στην πόλη όμως πέφτει ένας φοβερός χειμώνας και οι κάτοικοι κάνουν ότι μπορούν για να ζεσταθούν…όμως δεν καταφέρνουν τίποτα και τότε… ξαναθυμούνται τον μοναδικό τους ράφτη!
Φρέσκο, τρυφερό, συγκινητικό… ένα έργο που κατορθώνει με τον πιο ευαίσθητο τρόπο να μιλήσει στη ψυχή των παιδιών για δύσκολες και αφηρημένες έννοιες. Για την φωτεινή δύναμη της γλώσσας, τη ζεστασιά της αγάπης και της επικοινωνίας, αλλά και για την βαθιά εσωτερική ικανοποίηση που αντλεί εκείνος που κάνει τη δουλειά του με αγάπη και μεράκι.
Ήταν μια θεατρική εμπειρία που απόλαυσαν τα παιδιά, με διαδραστικό χαρακτήρα. Τα παιδιά συμμετείχαν στην παράσταση με τους ηθοποιούς να συνομιλούν με τα παιδιά και να τους κάνουν μέλη της ίδιας της παράστασης.
Με την επιστροφή μας στο Νηπιαγωγείο πραγματοποιήθηκαν δραστηριότητες σχετικές με την παράσταση, οι οποίες προτείνονται από την θεατρική ομάδα “Μικρός Βορράς”, στο site της.
Μια από τις προτεινόμενες δραστηριότητες είναι και η δημιουργία δυο γλαστρών: στη μια ζωγραφίζουν τα παιδιά το τι χρώμα , τι ρούχο και τι γεύση θα είχε η ΧΑΡΑ και στον αντίποδα , τι χρώμα, τι ρούχο και τι γεύση θα είχε η ΛΥΠΗ.
Την Παρασκευή 31 Ιανουαρίου πραγματοποιήθηκε κάτι όμορφο, κάτι νέο, κάτι συναρπαστικό!!!
Στα πλαίσια του ολοήμερου προγράμματος, τα παιδιά μας και οι εκπαιδευτικοί μας, έγιναν “μικροί ζαχαροπλάστες” και έφτιαξαν…..μα τι άλλο…. από ΒΑΦΛΕΣ. Ναι….καλά ακούσατε!!!
Βάφλες με μερέντα , με μπισκότα….κ.τ.λ
Τα παιδιά μας περίμεναν με πολύ ενθουσιασμό αυτή τη δραστηριότητα!!!
Και η ζαχαροπλαστική ξεκίνησε…..!!!
Μάζεψαν τα υλικά!!!
Τσέκαραν τη συνταγή τους, αν έχουν όλα τα υλικά!!!
Πήραν ένα μεγάλο μπολ, και ξεκίνησαν το μαγικό ταξίδι της ανάμειξης των υλικών!!! Έμαθαν και ένα τραγουδάκι, με σκοπό να απομνημονεύσουν τη συνταγή, διασκεδάζοντας!!!
Το μείγμα ετοιμάστηκε….και οι βαφλιέρες έψηναν!!!
Όταν ετοιμάστηκαν οι βάφλες, όπως ήταν ζεστές, περιχύθηκαν με μερέντα και μπισκότα.!!!
Μμμ….τι νόστιμες που έγιναν!!!
Βέβαια, όλη αυτή την εμπειρία δε θα μπορούσαν, να μην την μοιραστούν με τους γονείς τους. Γι αυτό τους κάλεσαν λίγο πριν τη λήξη του ολοήμερου προγράμματος, για να τραγουδήσουν το μαγικό τραγούδι της” βάφλας” στους γονείς τους και φυσικά να τους κεράσουν!!!
Οι γονείς όχι μόνο απόλαυσαν αυτή την εμπειρία, αλλά τραγούδησαν και αυτοί με τα παιδιά τους το …..τραγούδι ….της ΒΑΦΛΑΣ!!!
Και φέτος, όπως και κάθε χρόνο, στις 30 Ιανουαρίου 2025, πραγματοποιήθηκαν στο Νηπιαγωγείο μας δραστηριότητες και κατασκευές , σχετικές με την γιορτή των 3 Ιεραρχών.
Για τη σοφία τους και τη χριστιανική τους ζωή, η Ορθόδοξη Εκκλησία τους ονόμασε αγίους και γιορτάζουν ο καθένας ξεχωριστά. Αλλά επειδή δημιουργήθηκε μια διαφωνία μεταξύ των χριστιανών για το ποιος από τους τρεις πρόσφερε τα περισσότερα, αποφασίστηκε και καθιερώθηκε από τα τέλη του 4ου αιώνα να υπάρχει και για τους τρεις μια κοινή γιορτή στις 30 Ιανουαρίου κάθε έτους.
Στα πλαίσια του 2ου Εργαστηρίου Δεξιοτήτων, με τίτλο “Μαθαίνω για τη φροντίδα των ζώων”, ασχοληθήκαμε με τα κατοικίδια ζώα και την φροντίδα τους.
Αφορμή στάθηκε ένα γνωστό κλασικό παραμύθι “Οι Μουσικοί της Βρέμης”, των αδελφών Γκριμ.
Οι “μουσικοί της Βρέμης” (γερμανικά: Die Bremer Stadtmusikanten), γνωστό και ως “Η συναυλία των ζώων“, είναι δημοφιλές παραμύθι που ανακτήθηκε και καταγράφηκε από τους αδελφούς Γκριμ. Δημοσιεύτηκε για πρώτη φορά στα παραμύθια των Γκριμ το 1819. Μιλάει για την ιστορία τεσσάρων ηλικιωμένων κατοικίδιων ζώων, τα οποία μετά από μια σκληρή δουλειά έχουν παραμεληθεί και υφίστανται κακομεταχείριση από τους πρώην ιδιοκτήτες τους. Τελικά αποφασίζουν να αποδράσουν και να γίνουν μουσικοί στην πόλη της Βρέμης. Σε αντίθεση με τον τίτλο της ιστορίας οι ήρωες δεν φθάνουν ποτέ στη Βρέμη καθώς καταφέρνουν να εξαπατήσουν και να τρομοκρατήσουν μια ομάδα ληστών, να πάρουν τα κλοπιμαία τους και να εγκατασταθούν στο σπίτι τους.
Αφού διαβάσαμε το υπέροχο αυτό παραμύθι, το δραματοποιήσαμε με ηθοποιούς τα παιδιά μας.
Έπειτα, χωριστήκαμε σε 4 ομάδες εργασίας, όπως ακριβώς και τα 4 ζώα-μουσικοί της Βρέμης. Έτσι, χωριστήκαμε σε ομάδα των Γαϊδάρων, ομάδα των σκύλων, ομάδα των γατών και ομάδα των κοκόρων.
Η κάθε ομάδα έχει τη δική της μουσική (μουσικό κομμάτι) και το δικό της μουσικό όργανο. Σύμφωνα με τα παραπάνω πραγματοποιήθηκαν δραστηριότητες σχετικές με τις ομάδες εργασίας. Στις δραστηριότητες αυτές μας βοήθησε και ένα μικρό…..ρομποτάκι, που είναι φίλη του Νηπιαγωγείου μας, η BeeBot η μελισσούλα.
Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία στη σελίδα μας. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε τη σελίδα, θα υποθέσουμε πως είστε ικανοποιημένοι με αυτό.ΕντάξειΔιαβάστε περισσότεραΜη αποδοχή