Σήμερα, Δευτέρα 24 Μαρτίου 2025, στο Νηπιαγωγείο μας πραγματοποιήθηκε μια μικρή γιορτούλα για τον εορτασμό της διπλής γιορτής για την 25η Μαρτίου , γιορτάζοντας την επέτειο της επανάστασης του 1821, καθώς και τον Ευαγγελισμό της Θεοτόκου.
Τα παιδιά μας με δυνατή φωνή και με τα ποιήματά τους βροντοφώναξαν το ” Ελευθερία ή Θάνατος” και τραγουδώντας τον “Θούριο” του Ρήγα Φερραίου και το “Φλάμπουρο”.
Την Παρασκευή 14 Μαρτίου 2025 , επισκέφτηκαν το Νηπιαγωγείο μας κάποιοι ξεχωριστοί “φίλοι”…….
Ήταν …..τα ρομποτάκια, που ήρθαν να μας ενθουσιάσουν με την παρουσία τους και τη λειτουργία τους.
Ο STEM Education (Οργανισμός Εκπαιδευτικής Ρομποτικής, Επιστήμης, Τεχνολογίας & Μαθηματικών) αναπτύσσει ολοκληρωμένα εκπαιδευτικά προγράμματα ετήσιας διάρκειας για όλες τις βαθμίδες της εκπαίδευσης. Το εκπαιδευτικό περιεχόμενο στηρίζεται σε προγράμματα κάποιων από τα εγκυρότερα πανεπιστήμια του κόσμου (MIT, Carnegie Mellon, Tufts) όπως επίσης και καταξιωμένων εκπαιδευτικών που αποτελούν την επιστημονική ομάδα μας.
Γιατί εκπαίδευση STEM;
Ομαδική εργασία
Τα παιδιά μαθαίνουν να δουλεύουν σε ομάδες από πολύ μικρή ηλικία. Επικοινωνούν, επιχειρηματολογούν, διαφωνούν, συνεργάζονται.
Problem solving
Συστατικό στοιχείο της μεθοδολογίας STEM είναι το problem solving. Τα παιδιά αναζητούν λύσεις σε καθημερινά προβλήματα.
Εισαγωγή στις φυσικές επιστήμες
Με το STEM η εισαγωγή στις Φυσικές Επιστήμες γίνεται με βιωματικά projects όπου τα παιδιά συμμετέχουν ενεργά.
Engineering
Τα παιδιά κατανοούν τις απλές και σύνθετες μηχανές και τη λειτουργία τους. Αντιλαμβάνονται έτσι τη χρησιμότητα των καθημερινών μηχανών.
Μαθηματικά
Τα παιδιά μαθαίνουν, μέσα από τις δραστηριότητες, να σκέφτονται αλγοριθμικά. Τα μαθηματικά γίνονται ελκυστικά, αφού είναι μέρος της βιωματικής μάθησης.
Εκπαιδευτική ρομποτική
Μέσω της εκπαιδευτικής ρομποτικής τα παιδιά μαθαίνουν να κατασκευάζουν και να προγραμματίζουν ρομπότ, μένοντας συνεχώς ενημερωμένα για τις τρέχουσες τεχνολογικές εξελίξεις.
Στην παρουσίαση που έλαβε χώρα στο Νηπιαγωγείο μας έγινε συνδυασμός ρομποτικής με την τέχνη της ζωγραφικής, και το καλλιτεχνικό ρεύμα του “Νεοπλαστικισμού“, με κύριο εκπρόσωπο, τον Πιτ Μοντριάν.
Πρώτα από όλα αναγνωρίσαμε τα βασικά σχήματα και τα ονομάσαμε, π.χ τετράγωνο, ορθογώνιο, κ.τ.λ
“Γεμίσαμε” τα σχήματα με Lego και μετά δημιουργήσαμε και παίξαμε με έναν από τους πιο γνωστούς πίνακες του Πιτ Μοντριάν ( με το όνομα “Σχήματα και Γραμμές”) .
Τότε ήταν που έκανα την εμφάνισή τους τα αγαπημένα ρομποτάκια των παιδιών προσχολικής εκπαίδευσης, ο Mouse , σε μπλε και μωβ χρώμα.
Η χαρά των παιδιών ήταν απερίγραπτη όταν δίνοντας απλές εντολές , τα ρομποτάκια κινούνταν και τους χαιρετούσαν.
Και στο τέλος, θαμπωθήκαμε με την εμφάνιση και κίνηση ενός ρομπότ,κατασκευασμένο με Lego, να μας χαιρετά και να κινείται.
Ήταν μια υπέροχη εμπειρία και δράση στο Νηπιαγωγείο μας…..!!!
Επινοεί την τεχνική του dripping. Οι τεχνικές που αναπτύσσει καλούνται συχνά και με τον ευρύτερο όρο action painting. Παρά τον φαινομενικά τυχαίο χαρακτήρα που εμπεριέχεται στην τεχνική του, ο Πόλοκ επεξεργάζεται σχολαστικά τους πίνακές του, οι οποίοι αποτελούν ως επί το πλείστον αφηρημένες συνθέσεις μεγάλων διαστάσεων (murals).
Τα λούτρινα ζωάκια των παιδιών “στολίζουν” το κουκλόσπιτό μας, το οποίο παίρνει πάντα το όνομα των παιδιών που παρουσιάζουν τα λούτρινά τους και την τεχνοτροπία της γάτας που έχουν επιλέξει.
Η απλότητα του σχεδίου της γάτας και η μέθοδος dripping ενθουσίασαν τα παιδιά από την πρώτη παρουσίαση της γάτας από τα παιδιά που την ανέλαβαν.
Τα επιτραπέζια παιχνίδια των παιδιών δραστηριοποίησαν και άρεσαν στα παιδιά, που τα έπαιξαν καθ΄ όλη την εβδομάδα.
Οι φωτογραφίες των παιδιών μας έδωσαν πολλά στοιχεία για την οικογένεια των παιδιών, καθώς και για τα ενδιαφέροντά τους και η επιλογή των αγαπημένων τους τραγουδιών μας παρέσυρε σε χορό με όλη την τάξη.
Φυσικά, η αναμενόμενη επίσκεψη των γονιών γέμισε με χαρά τα παιδιά που έπαιξαν μα τη ψυχή τους τα παιχνίδια που επιλέχθηκαν , με βάση την ζωγραφιά των παιδιών, στην οποία αναπαριστούν την οικογένειά τους με την μορφή ζώων.
Και με τον απόλυτα δικό τους τρόπο και μοναδικότητα οι μικροί μας ζωγράφοι απέδωσαν ζωγραφικά τη γατούλα του “Αφηρημένου Εξπρεσιονισμού”.
Και οι φίλοι τους με ιδιαίτερη χαρά ζωγράφισαν για τα σπιτάκια των παιδιών για να τους ευχαριστήσουν για το “ταξίδι” στην τέχνη που έκαναν μαζί τους.
Η τρίτη γάτα για το 2025, που επισκέπτεται το Νηπιαγωγείο μας, αφορά την τεχνοτροπία του Ροκοκό , με κύριο εκπρόσωπο τον Φρανσουά Μπουσέ.
Ο Φρανσουά Μπουσέ (François Boucher, 29 Σεπτεμβρίου1703 — 30 Μαΐου1770) ήταν Γάλλοςζωγράφος, αντιπροσωπευτικός του ροκοκό, γνωστός για τους ειδυλλιακούς και ηδονικούς πίνακές του σε κλασικά θέματα και για τις διακοσμητικές αλληγορίες του που παρίσταναν τις τέχνες ή τα αγροτικά επαγγέλματα.
Τα λούτρινα ζωάκια των παιδιών “στόλισαν” το κουκλόσπιτό μας, το οποίο παίρνει πάντα το όνομα των παιδιών που παρουσιάζουν τα λούτρινά τους και την τεχνοτροπία της γάτας που έχουν επιλέξει.
Η νωχελική στάση και η περίτεχνη φορεσιά της ( με το επιβλητικό φόρεμα και τα φτερά στο κεφάλι),μεταφέρουν τα παιδιά σε μια άλλη εποχή…..!!! που τους θυμίζει το βενετσιάνικο καρναβάλι.
Τα επιτραπέζια παιχνίδια των παιδιών δραστηριοποίησαν και άρεσαν στα παιδιά, που τα έπαιξαν καθ΄ όλη την εβδομάδα.
Οι φωτογραφίες των παιδιών μας έδωσαν πολλά στοιχεία για την οικογένεια των παιδιών, καθώς και για τα ενδιαφέροντά τους και η επιλογή των αγαπημένων τους τραγουδιών μας παρέσυρε σε χορό με όλη την τάξη.
Φυσικά, η αναμενόμενη επίσκεψη των γονιών γέμισε με χαρά τα παιδιά που έπαιξαν μα τη ψυχή τους τα παιχνίδια που επιλέχθηκαν , με βάση την ζωγραφιά των παιδιών, στην οποία αναπαριστούν την οικογένειά τους με την μορφή ζώων.
Και με τον απόλυτα δικό τους τρόπο και μοναδικότητα οι μικροί μας ζωγράφοι απέδωσαν ζωγραφικά τη γατούλα του “Ροκοκό”.
Και οι φίλοι τους με ιδιαίτερη χαρά ζωγράφισαν για τα σπιτάκια των παιδιών για να τους ευχαριστήσουν για το “ταξίδι” στην τέχνη που έκαναν μαζί τους.
Με την επιστροφή μας από το τριήμερο της κ. Δευτέρας, κατασκευάσαμε με τα παιδιά την Κ. Σαρακοστή.
Η Μεγάλη Τεσσαρακοστή ή αλλιώς η Σαρακοστή που σημαίνει «Μεγάλες 40 Ημέρες», είναι η σημαντικότατη περίοδος νηστείας στο εκκλησιαστικό ημερολόγιο των Ορθοδόξων Χριστιανών, η οποία προετοιμάζει τους Χριστιανούς για τη μεγαλύτερη εορτή του εκκλησιαστικού ημερολογίου, το Πάσχα.
Η Σαρακοστή είναι μια νηστεία που ξεκινά από την Καθαρά Δευτέρα μέχρι το Άγιο Πάσχα, για 7 ολόκληρεςεβδομάδες! Κατά τη διάρκειά της τρώμε νηστίσιμα φαγητά που έχει επικρατήσει να τα λέμε σαρακοστιανά.
Τα 7 ποδαράκια της κ. Σαρακοστής αντιστοιχούν ένα για κάθε εβδομάδα. Κάθε Κυριακή είθισται να κόβουμε 1 ποδαράκι για να βλέπουμε πόσες εβδομάδες έμειναν μέχρι και τη Κυριακή του Πάσχα.
Τα παιδιά και το εκπαιδευτικό προσωπικό σας εύχονται ΚΑΛΗ ΣΑΡΑΚΟΣΤΗ!!!
Την Πέμπτη 6 Μαρτίου ήρθε στο Νηπιαγωγείο μας ο κ. Καρακατσάνης Δημήτρης, γυμναστής και προπονητής τένις, για να δείξει στα παιδιά μας τις βασικές κινήσεις του αθλήματος αυτού και φυσικά να παίξουμε….. μαζί του.
Τα παιδιά μας, ενθουσιασμένα από αυτή την πρωτόγνωρη εμπειρία, ακολουθούσαν τις οδηγίες του προπονητή τους, και διασκέδασαν με τη καρδιά τους.
Η αντισφαίριση, αλλιώς τένις, όπως κατά κανόνα αναφέρεται στα ελληνικά και είναι κοινώς γνωστό, είναι σύγχρονο αθλητικό παιχνίδι. Οι παίκτες χρησιμοποιούν ρακέτες για να χτυπήσουν μια λαστιχένια σφαίρα που καλύπτεται με χνουδωτό ύφασμα πέρα από ένα δίχτυ στο γήπεδο του αντιπάλου.
Απολαύστε την προσπάθεια των παιδιών μας……
Τον ευχαριστούμε πάρα πολύ για αυτήν την υπέροχη εμπειρία !!!
Και ναι….. έφτασε αυτή η πολυπόθητη μέρα για το αποκριάτικο πάρτι μας στο 21ο Νηπιαγωγείο. !!!
Ντυθήκαμε μικροί -μεγάλοι μασκαράδες και διασκεδάσαμε με την ψυχή μας!!!
Η πρώτη εβδομάδα των Αποκριών που τελειώνει την Κυριακή του Ασώτου, λέγεται και Προφωνή, επειδή παλιά προφωνούσαν, διαλαλούσαν, δηλαδή, ότι άρχιζαν οι Απόκριες. Η δεύτερη εβδομάδα λέγεται Κρεατινή, επειδή τρώνε κρέας και δεν νηστεύουν την Τετάρτη και την Παρασκευή.
Η Κυριακή της Απόκρεω ονομάστηκε έτσι επειδή συνηθίζεται να μην τρώνε κρέας οι Χριστιανοί, δηλαδή να απέχουν από το κρέας (από+κρέας : αποχή από κρέας) Η τρίτη εβδομάδα λέγεται Τυρινή ή της Τυροφάγου, επειδή τρώνε γαλακτοκομικά προϊόντα σαν ενδιάμεση κατάσταση μεταξύ κρεοφαγίας και νηστείας, για να προετοιμαστούν σιγά – σιγά για τη νηστεία της Σαρακοστής. Ανάλογη με την ελληνική λέξη Αποκριά είναι και η λατινική λέξη Καρναβάλι (Carne=κρέας και Vale=περνάει).
Από πού προέρχονται όμως ;
Οι απόκριες έχουν προέλευση Θρακική. Προέρχονται από την λατρεία του Θεού του κρασιού, του κεφιού, της ζωής και της αναπαραγωγής, του Διονύσου. Ο Διόνυσος είχε μαζί του τους Σάτυρους και τους Σειλινούς, οι οποίοι έβαζαν στα κεφάλια τους στεφάνι από κισσό, φορούσαν μάσκες και ντύνονταν με δέρματα ζώων.
Οι λάτρεις του Διόνυσου, ζαλισμένοι από το κρασί του Βάκχου χυδαιολογούσαν, θορυβούσαν, και χόρευαν. Οι Διονυσιακές και Βακχικές αυτές γιορτές είχαν σχέση με το τέλος του χειμώνα και τον ερχομό της άνοιξης, συμβόλιζαν την εποχή που η γη «ξυπνά» από την χειμερία νάρκη και αναγεννάται.
Για τους αρχαίους λαούς, ο η αναγέννηση της φύσης είχε σχέση και με τις ανθρώπινες ψυχές, πράγμα που συμβολιζόταν με τη μάσκα.
Πρώτα από όλα απολαύσαμε ένα πλούσιο πρωινό, τρώγοντας τις γευστικότατες δημιουργίες των οικογενειών μας .
Αφού ….πήραμε δυνάμεις είμασταν έτοιμοι να διασκεδάσουμε και να χορέψουμε!!!
Παρουσιάσαμε την αποκριάτικη φορεσιά μας σε μια…..πασαρέλα!!! και επιλέχθηκαν ένα αγόρι και ένα κορίτσι ως οι βασιλιάδες της φετινής Αποκριάς!!!
Την Πέμπτη 20 Φεβρουαρίου γιορτάσαμε στο Νηπιαγωγείο μας ….την Τσικνοπέμπτη.
Η Tσικνοπέμπτη είναι η Πέμπτη της δεύτερης εβδομάδας του Τριωδίου, περίοδος που οι άνθρωποι προετοιμάζονται για την μεγάλη νηστεία της Σαρακοστής. Η Τσικνοπέμπτη δίνει την ευκαιρία στα νοικοκυριά να καταναλώσουν με εορταστικό και χαρούμενο τρόπο ότι κόκκινο κρέας τους έχει απομείνει πριν από τη νηστεία της Σαρακοστής.
Η λέξη “τσικνοπέμπτη” προέρχεται από την λέξη “τσίκνα” (η μυρωδιά του ψημένου κρέατος) και από την λέξη “Πέμπτη”. Γιορτάζεται άλλωστε την Πέμπτη, 11 ημέρες πριν την Καθαρά Δευτέρα. Είναι μια μέρα προετοιμασίας για την μεγάλη νηστεία της Σαρακοστής πριν από το Πάσχα. Μια προετοιμασία που έγκειται στην προσπάθεια να βιώσουμε τις επερχόμενες ημέρες της Μεγάλης Τεσσαρακοστής.
Η Τσικνοπέμπτη βρίσκεται στη 2η εβδομάδα της περιόδου που εκκλησιαστικά ονομάζεται Τριώδιο, η οποία αποτελείται από τρεις εβδομάδες πριν εισέλθουμε στην Μεγάλη Τεσσαρακοστή. Δηλαδή, τη νηστεία πριν από το Πάσχα.
Ο λόγος που γίνεται ημέρα Πέμπτη, είναι πως η ορθόδοξη εκκλησία θεωρεί σημαντικές τις νηστείες της Τετάρτης και της Παρασκευής. Έτσι, και έγινε επιλογή της ενδιάμεσης ημέρας από την Τετάρτη και την Παρασκευή.
Έχει καθιερωθεί να κυριαρχεί το κόκκινο χρώμα είτε το κρέας είναι αυτό, είτε το κρασί. Έτσι η Τσικνοπέμπτη θα μας θυμίζει το Πάσχα και την χαρά της Αναστάσεως.
Η προέλευση αυτού του παράξενου εθίμου χάνεται στα βάθη του χρόνου. Ωστόσο, φαίνεται να συνδέεται με τις βακχικές γιορτές των αρχαίων Ελλήνων και Ρωμαίων. Θεωρούσαν το φαγοπότι και το γλέντι ιεροτελεστία για την καλή ευφορία της γης την άνοιξη.
Επίσης, η Τσικνοπέμπτη αποτελεί, ουσιαστικά, την απαρχή των εκδηλώσεων για την Αποκριά, αφού την επόμενη εβδομάδα ακολουθούν το Καρναβάλι και η Καθαρά Δευτέρα.
Στήσαμε τα τραπέζια για να τσικνίσουμε όλοι μαζί!!!
Ο χορός και τα παιχνίδια ολοκλήρωσαν τις δραστηριότητες αυτής της μέρας.
Παρασκευή 14 Φεβρουαρίου 2025…. Η αναμενόμενη ημέρα της δεντροφύτευσης ….έφτασε!!!
Τα παιδιά του 21ο Νηπιαγωγείου με τη συνεργασία και του 4ου Νηπιαγωγείου Δράμας, ανέλαβαν να γίνουν….νονοί ενός δεντρυλλίου, που θα φυτευτεί στο Στρατόπεδο “Παπαργύρη“, από τα ίδια.
Και φυσικά, όπως και σε κάθε βαφτίσια, έπρεπε να προετοιμαστούμε…..
Έτσι, λοιπόν, φτιάξαμε καρτέλες που θα κοσμούν τα δεντρύλλια, αναγράφοντας πάνω το όνομα που διάλεξαν γι΄αυτό τα παιδιά, ετοιμάσαμε και ένα τραγούδι , με τον τίτλο “Δέντρο, θέλω να φυτέψω ένα δέντρο…” και 2 αφίσες για να χαριστούν στο ίδιο το στρατόπεδο.
Αφού….χαιρετίσαμε το Νηπιαγωγείο μας….επιβιβαστήκαμε σε λεωφορείο, που θα μας πήγαινε στο στρατόπεδο “Παπαργύρη”. Όταν φτάσαμε εκεί μας υποδέχτηκε ο κ.Τοπαλίδης με την γυναίκα του και μας οδήγησαν στον διοικητή της Μονάδας.
Τον καλημερίσαμε και μας οδήγησε στο Μουσείο του στρατοπέδου, στο οποίο μας έκανε μια ξενάγηση.
Έπειτα, βγήκαμε στον προαύλιο χώρο του στρατοπέδου, για να ξεκινήσουμε την δεντροφύτευση. Η βοήθεια των φαντάρων ήταν σημαντική στην όλη δράση μας.
Στην δεντροφύτευση ήταν μαζί μας στην δράση μας και ο προϊστάμενος Α/βάθμιας εκπαίδευσης Ν. Δράμας κ. Διαλεκτόπουλος, που μας ενθάρρυνε στο έργο μας.
Με το πέρας της δεντροφύτευσης ενημερωθήκαμε για την σημαντικότητα των δέντρων και το πως μπορούν να συγκρατήσουν το νερό της βροχής. Σκοπός ήταν να αντιληφθούν τα παιδιά με μια δράση-πείραμα, που πραγματοποιήθηκε μπροστά στα μάτια τους, πώς η καταστροφή των δασών, είτε από φυσικά αίτια , είτε από πυρκαγιές, κ.τ.λ. επιφέρει άλλες καταστροφές, όπως πλημμύρες.
Στο τέλος, μας υποδέχτηκαν στην τραπεζαρία του στρατοπέδου, όπου μας κέρασαν χυμό και νεράκι. Μας ευχαρίστησαν για την δράση μας αυτή και ανανεώσαμε το ραντεβού μας την Άνοιξη, για να δούμε την ανάπτυξη των δέντρων που φυτέψαμε.
Για τη δράση μας αυτή, μας απονεμήθηκε το δίπλωμα του Ενεργού Πολίτη (στο σύνολο των παιδιών), καθώς και μια κονκάρδα μπρελόκ.
Με την απαρχή της νέας χρονιάς, του 2025, όχι μόνο άλλες 5 γάτες επισκέπτονται το Νηπιαγωγείο μας, αλλά και η γραμμή της ιστορικής αναδρομής των ζωγραφικών ρευμάτων και τεχνοτροπιών στήθηκε στον τοίχο του Νηπιαγωγείου μας.
Κάθε νέα “γατούλα” που θα την επεξεργαζόμαστε, θα παίρνει τη θέση της στην ιστορική ….σειρά. Φυσικά, η ιστορική αυτή αναδρομή, θα ολοκληρωθεί την επόμενη σχολική χρονιά, με την εισαγωγή των υπόλοιπων τεχνοτροπιών- γατών.
Η δεύτερη γάτα για το 2025, που επισκέπτεται το Νηπιαγωγείο μας, αφορά την τεχνοτροπία του “Νεοπλαστικισμού” με κύριο εκπρόσωπο του τον Πίτ Μοντριάν.
Το 1912 ο Μοντριάν επισκέπτεται το Παρίσι όπου εστιάζει ακόμα περισσότερο στον κυβισμό. Είναι επίσης η περίοδος κατά την οποία υπογράφει ως “Mondrian” αντί του πραγματικού του ονόματος “Mondriaan”. Η παραμονή του για περίπου δύο χρόνια στο Παρίσι σημαδεύεται από την επαφή του με το έργο του Ζωρζ Μπρακ, του Πικάσο αλλά και του Σεζάν και η σημαντική επίδραση που ασκούν οι συγκεκριμένοι ζωγράφοι στο προσωπικό του έργο. Τα έργα του σταδιακά αποκτούν πιο έντονα γεωμετρικά χαρακτηριστικά ενώ τείνουν να γίνουν περισσότερο αφηρημένα, χρησιμοποιώντας στοιχεία του κυβισμού, χωρίς όμως να τον υιοθετεί πλήρως.
Broadway Boogie-Woogie (1942-1943)
Σε αντίθεση με τους κυβιστές, ο Μοντριάν αναζητούσε τον συγκερασμό της ζωγραφικής με τους πνευματικούς και φιλοσοφικούς του στοχασμούς, με αποτέλεσμα να έρθει τελικά σε οριστική ρήξη με την εικονική ζωγραφική των ρεαλιστικών αναπαραστάσεων.
Τα λούτρινα ζωάκια των παιδιών “στόλισαν” το κουκλόσπιτό μας, το οποίο παίρνει πάντα το όνομα των παιδιών που παρουσιάζουν τα λούτρινά τους και την τεχνοτροπία της γάτας που έχουν επιλέξει.
Οι χαρακτηριστικές κάθετες και οριζόντιες γραμμές και η επιλογή τετραγώνων και ορθογωνίων, άρεσε στα παιδιά γιατί τους θύμισε τις διαδρομές της αγαπημένης τους φίλης, που συχνά επισκέπτεται το Νηπιαγωγείο μας, που δεν είναι άλλη από τη Μελισσούλα Bee Bot, το ρομποτάκι.
Τα επιτραπέζια παιχνίδια των παιδιών δραστηριοποίησαν και άρεσαν στα παιδιά, που τα έπαιξαν καθ΄ όλη την εβδομάδα.
Οι φωτογραφίες των παιδιών μας έδωσαν πολλά στοιχεία για την οικογένεια των παιδιών, καθώς και για τα ενδιαφέροντά τους και η επιλογή των αγαπημένων τους τραγουδιών μας παρέσυρε σε χορό με όλη την τάξη.
Φυσικά, η αναμενόμενη επίσκεψη των γονιών γέμισε με χαρά τα παιδιά που έπαιξαν μα τη ψυχή τους τα παιχνίδια που επιλέχθηκαν , με βάση την ζωγραφιά των παιδιών, στην οποία αναπαριστούν την οικογένειά τους με την μορφή ζώων.
Και με τον απόλυτα δικό τρόπο και μοναδικότητα οι μικροί μας ζωγράφοι απέδωσαν ζωγραφικά τη γατούλα του “Νεοπλαστικισμού”.
Και οι φίλοι τους με ιδιαίτερη χαρά ζωγράφισαν για τα σπιτάκια των παιδιών για να τους ευχαριστήσουν για το “ταξίδι” στην τέχνη που έκαναν μαζί τους.
Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία στη σελίδα μας. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε τη σελίδα, θα υποθέσουμε πως είστε ικανοποιημένοι με αυτό.ΕντάξειΔιαβάστε περισσότεραΜη αποδοχή