«Στο άπειρο και ακόμα πιο πέρα – Κοπέρνικος »

Εργαστήρια Δεξιοτήτων

3ος θεματικός κύκλος: Δημιουργώ και Καινοτομώ –Δημιουργική σκέψη και πρωτοβουλία

Υποθεματική: STE(A)Μ

 Τίτλος: «Στο άπειρο και ακόμα πιο πέρα – Κοπέρνικος ».

  Βασικοί στόχοι:

  • Καλλιέργεια των δεξιοτήτων τους 21ου αιώνα.
  • Ανάπτυξη δεξιοτήτων ψηφιακού γραμματισμού.
  • Να προσφερθούν οι βασικές γνώσεις για το θέμα.
  • Ανακάλυψη, εξερεύνηση και αναγνώριση των πλανητών.
  • Να σκεφτούν και να βρουν απαντήσεις σε ερωτήσεις για το διάστημα.
  • Να εμπεδώσουν την εναλλαγή ημέρας/νύχτας, τις εκλείψεις και τις εποχές που προκύπτουν από τις αλληλεπιδράσεις μεταξύ των σωμάτων αυτών.
  • Να γνωρίσουν τα επαγγέλματα που έχουν σχέση με το διάστημα.

Με αφορμή την  ιστορία “ One dot day” για την δημιουργία του διαστήματος, οι μαθητές παροτρύνονται να  εξερευνήσουν το διάστημα. Αξιοποιείται η ιδεοθύελλα και οι ερωταποκρίσεις  για να καταγραφούν σε ιστόγραμμα οι πρώτες ιδέες και  γνώσεις των μαθητών για  το διάστημα. Ζωγραφίζουμε την ιστορία.

ΙΣΤΟΓΡΑΜΜΑ      ΦΥΛΛΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ 12

 

Φτιάχνουμε  κέντρο ενδιαφέροντος με το θέμα μας και το εμπλουτίζουμε

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΥΛΙΚΟ 2      ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΥΛΙΚΟ 3 1

Παρακολουθήσαμε το εκπαιδευτικό βίντεο

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΒΙΝΤΕΟ 1     ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΒΙΝΤΕΟ 2 1

Ζωγραφίσαμε το διάστημα

ΦΥΛΛΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ 5 ΦΥΛΛΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ 9 ΦΥΛΛΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ 11

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΥΜΠΑΝ 5ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΥΜΠΑΝ 6ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΥΜΠΑΝ 8 1

Γνωριμία με το επάγγελμα του αστροναύτη. Οι μαθητές αναζητούν πληροφορίες για το επάγγελμα του αστροναύτη. Παρακολουθούν βίντεο με συνεντεύξεις αστροναυτών. Διατυπώνουν και καταγράφουν με την υποστήριξη του εκπαιδευτικού, σχετικές ερωτήσεις για το επάγγελμα του αστροναύτη. Στο τέλος γινόμαστε και εμείς αστροναύτες.

ΕΤΟΙΜΟΙ ΓΙΑ ΤΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ 1 ΕΤΟΙΜΟΙ ΓΙΑ ΤΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ 2 ΕΤΟΙΜΟΙ ΓΙΑ ΤΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ 3 ΕΤΟΙΜΟΙ ΓΙΑ ΤΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ 4 ΕΤΟΙΜΟΙ ΓΙΑ ΤΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ 5

Διαβάσαμε το παραμύθι ” Ο Ίκαρος και ο Δαίδαλος”  και “Ένα φτυάρι στον Άρη” του Ευγένιου Τριβιζά, τα συζητήσαμε και τα ζωγραφίσαμε.

ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ 2 001 ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ 2 002 ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ 2 004 ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ 2 005

25 ΜΑΡΤΙΟΥ 2023 078 25 ΜΑΡΤΙΟΥ 2023 080 25 ΜΑΡΤΙΟΥ 2023 084 25 ΜΑΡΤΙΟΥ 2023 087

Ανακαλύπτουμε τα ονόματα των πλανητών.Οι μαθητές δημιουργούν  το ηλιακό μας σύστημα με τους πλανήτες.

P1070055 P1070054P1070051 P1060764 25 ΜΑΡΤΙΟΥ 2023 094

P1080154P1080153

Βάλαμε τους πλανήτες στη σωστή σειρά ανάλογα με την απόσταση τους από τον ήλιο.

P1060766 P1060767

Κατασκευάσαμε Διαστημόπλοια και πετάξαμε ….

P1070194 P1070197P1070398ΠΥΡΑΥΛΟΙ 9 1

Δημιουργήσαμε τους δικούς μας φανταστικούς  πλανήτες

ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΟΙ ΠΛΑΝΗΤΕΣ 1 ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΟΙ ΠΛΑΝΗΤΕΣ 2 ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΟΙ ΠΛΑΝΗΤΕΣ 4 ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΟΙ ΠΛΑΝΗΤΕΣ 6ΠΛΑΝΗΤΗΣ ΤΩΝ ΛΟΥΛΟΥΔΙΩΝ 3   ΠΛΑΝΗΤΗΣ ΤΩΝ ΛΟΥΛΟΥΔΙΩΝ 6

Προτείναμε τρόπους προστασίας του πλανήτη Γη

ΤΡΟΠΟΙ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ 1 ΤΡΟΠΟΙ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ 2

Κάναμε μαθηματικά, λύσαμε σταυρόλεξα, χρωματίσαμε

ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ 2 007 ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ 2 008 ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ 2 010 ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ 2 011ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ 2 014 ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ 2 015 ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ 2 016 ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ 2 017 ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ 2 020

ΦΥΛΛΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ 3 ΦΥΛΛΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ 4

ΦΥΛΛΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ 1

 

 

 

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *