Λογότυπο “Underground Stories”
“28 Οκτωβρίου 1940”
Σε λίγες μέρες είναι η εθνική μας επέτειος για τον πόλεμο του Σαράντα. Τότε που μια μικρή χώρα η Ελλάδα μας είπε το ηρωικό “ΟΧΙ” στις κατακτητικές βλέψεις των Ιταλών και των συμμάχων τους των Γερμανών. Τα παιδιά έμαθαν την σημασία που είχε αυτή η απόφαση της Ελλάδας για τον κόσμο όλο. Μιλήσαμε για την σημαία μας, είδαμε ντοκουμέντα, βίντεο με τον πόλεμο, μάθαμε το σύνθημα που φώναζαν οι στρατιώτες μας “ΑΕΡΑ”, παλιές εφημερίδες,ακούσαμε τραγούδια της εποχής εκείνης,κάναμε κατασκευές , αντιστοιχίσεις ,ζωγραφίσαμε και κάναμε φύλλα εργασίας.
Διαβάσαμε παραμύθια για τον Πόλεμο και την Ειρήνη. Είπαμε για τα χρώματα που θα είχε ο πόλεμος αλλά και η ειρήνη.
Η ΕΙΡΗΝΗ
Ο ΠΟΛΕΜΟΣ
Για την κατάθεση στο μνημείο των Ηρώων φτιάξαμε το δικό μας στεφάνι.
Ζήτω η πατρίδα μας. ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΕΛΛΑΔΑ!
Το όνομα της Δράκαινας
Τα γράμματα του έργου “Underground Stories”
Code Week “Underground Stories”
Εντάξαμε την εβδομάδα κώδικα στο etwinning έργο μας. Όλα τα συνεργαζόμενα σχολεία ασχολήθηκαν με τον κώδικα με θέμα “Underground Stories”. Δείτε τους κώδικες μας στο padlet.
Η Μασκότ του “Underground Stories”
Στην Online συνάντηση μας όπου δημιουργήσαμε ζωντανά όλοι μαζί τη μασκότ μας ! Μετά από ψηφοφορία των μαθητών η μασκότ μας είναι μία κίτρινη χαμογελαστή Δράκαινα που έχει όλα τα χαρακτηριστικά που πρότειναν τα παιδιά.
Είχαμε να διαλέξουμε για μασκότ ανάμεσα σε Σκουλήκι, Δράκο, Μυρμήγκι και Νάνο.
Η ψηφοφορία μας .
Το χαρακτηριστικό που διαλέξαμε σαν σχολείο είναι “Τι θα κρατάει ο Δράκος”. Τα παιδιά πρότειναν διάφορα αντικείμενα, τα ζωγράφισαν και ψήφισαν.Νικητής είναι το Μαγικό Ραβδί .
Το πάρτι που κάναμε όλοι μαζί
Το δικό μας δώρο
Τα δώρα που όλοι ετοιμάσαμε για την μασκότ μας Εδώ
ΕΣΩΤΕΡΙΚΟΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ
Παγκόσμια Ημέρα Γεωποικιλότητας! “Underground Stories”
Στις 6 Οκτωβρίου γιορτάζουμε την Παγκόσμια Ημέρα Γεωποικιλότητας!
Ας δούμε τι υπάρχει κάτω από το χώμα των σχολείων μας, από την αυλή του σπιτιού και του κήπου μας ακόμα γύρω από το χωριό μας και την εξοχή. Εδώ:
https://1drv.ms/p/s!Amyyqtcjq1GciaAUp4Bn_0vVCKJM_g?e=E975nb
Στα παιδιά δόθηκαν αποστολές που έπρεπε να φέρουν σε πέρας.Οι μικροί μαθητές ανέλαβαν δράση. Έσκαψαν,έκαναν υποθέσεις,ερεύνησαν και φωτογράφησαν τα ευρήματα τους. Συμμετέχουν οι γονείς τους και γιορτάζουν αυτή την ημέρα…
Εδώ θα δείτε τις αποστολές των παιδιών.
https://animoto.com/play/gilByNexH2RVXfFhKyfx0Q
Οι αποστολές όλων των συνεργαζόμενων σχολείων Εδώ:
Code Week 2024
Η εβδομάδα του κώδικα της ΕΕ είναι ένα κίνημα που γιορτάζει τη δημιουργικότητα, την επίλυση προβλημάτων και τη συνεργασία μέσω προγραμμάτων προγραμματισμού και άλλων τεχνολογικών δραστηριοτήτων. Η ιδέα είναι να καταστεί ο προγραμματισμός περισσότερο κατανοητός, να γίνει αντιληπτό στους νέους, τους ενήλικες και τους ηλικιωμένους πώς θα μπορούν να περιγράφουν τις ιδέες τους με κώδικα, να απομυθοποιηθούν αυτές οι δεξιότητες και να βρεθούν άνθρωποι με κίνητρο μαζί για να μάθουν.
Και φέτος το νηπιαγωγείο Δισπηλιού συμμετέχει στην Ευρωπαϊκή εβδομάδα κώδικα με αρκετές δράσεις: Σε αυτή τη δραστηριότητα τα παιδιά πρόκειται να μυηθούν στην υπολογιστική σκέψη μέσω του παιχνιδιού Beebot.
Τίτλος: “Ανακαλύπτοντας το αρχικό του ονόματός μας”
Αφού πρώτα έχουμε πειραματιστεί με το bee bot και έχουμε μάθει τις βασικές του λειτουργίες, στο επιδαπέδιο πλέγμα για την μελισσούλα -ρομπότ, τοποθετούμε τα αρχικά γράμματα από τα ονόματα των παιδιών. Το κάθε παιδί προγραμματίζει στην μελισσούλα, έτσι ώστε η bee bot να φτάσει στο αρχικό του γράμμα. Με διασκεδαστικό τρόπο, τα παιδιά θα εξοικειωθούν με την έννοια του προγραμματισμού και θα μάθουν να αναγνωρίζουν τα αρχικά γράμματα των ονομάτων τους.
Τίτλος: “Με το Beebot οδηγό το αρχικό μου γράμμα ανακαλύπτω κι εγώ”.
Στη δραστηριότητα αυτή, τα παιδιά θα προγραμματίσουν τη μελισσούλα να κινηθεί σε ένα διαμορφωμένο επιδαπέδιο πλέγμα 15Χ15 που έχει φτιάξει η νηπιαγωγός, όπου υπάρχουν τα αρχικά γράμματα από τα ονόματα των παιδιών, με σκοπό το κάθε παιδί να βρει το αρχικό γράμμα του ονόματος του. Κάθε φορά ένα παιδί θα επιλέγεται και οι συμμαθητές του θα πρέπει να καθοδηγήσουν τη μελισσούλα ,προγραμματίζοντας τα σωστά βήματα, ώστε να φτάσει στο σωστό γράμμα. Με διασκεδαστικό τρόπο, τα παιδιά θα εξοικειωθούν με την έννοια του προγραμματισμού και θα μάθουν να αναγνωρίζουν τα αρχικά γράμματα των ονομάτων τους.
Τίτλος: “Επίσκεψη στη σπηλιά του Δράκου”
Πρόκειται για ένα επιδαπέδιο παιχνίδι όπου τα παιδιά βρίσκουν διάφορες διαδρομές για να φτάσουν στη σπηλιά του δράκου.Το κάθε παιδί θα πρέπει να προγραμματίσει το bee-bot με διαφορετική διαδρομή για να φτάσει στην σπηλιά του δράκου. Με τον παιγνιώδη αυτό τρόπο τα παιδιά εξοικειώνονται με την έννοια του προγραμματισμού.
Τίτλος: “Μαζεύω Πολύτιμους λίθους”
Πρόκειται για ένα επιδαπέδιο παιχνίδι όπου τα παιδιά βρίσκουν διάφορες διαδρομές μαζεύοντας δώρα- πετρώματα, για να φτάσουν στο πάρτι γενεθλίων. Ετοιμάζουμε κάρτες αποστολών. Το κάθε παιδί τραβά μια κάρτα-αποστολή με μια εικόνα αντικειμένου και θα πρέπει να προγραμματίσει το bee-bot να περάσει από το αντικείμενο αυτό και να φτάσει στην τούρτα. Με τον παιγνιώδη αυτό τρόπο τα παιδιά εξοικειώνονται με την έννοια του προγραμματισμού.
Σε αυτή τη δραστηριότητα τα παιδιά πρόκειται να μυηθούν στην υπολογιστική σκέψη μέσω του παιχνιδιού δημιουργώντας μια ακολουθία με ένα συγκεκριμένο μοτίβο.
Τίτλος: “Μοτίβο με φυσικά υλικά από την αυλή μας”
Δουλέψαμε με φυσικά υλικά που βρήκαμε στην αυλή του νηπιαγωγείου και δημιουργήσαμε μια ακολουθία με ένα συγκεκριμένο μοτίβο. Στόχος να εξοικειωθούν με βασικές έννοιες προγραμματισμού, τον ψηφιακό κόσμο, να καλλιεργήσουν τη γνώση και δεξιότητες υπολογιστικής σκέψης και κωδικοποίησης. Τα παιδιά κλήθηκαν να εντοπίσουν το μοτίβο-ακολουθία και να το αναπαράγουν, ακολουθώντας την σωστή διαδοχή των υλικών. Καλλιέργησαν την ενεργητική συμμετοχή, την φαντασία και την δημιουργικότητα.
Σε αυτή τη δραστηριότητα τα παιδιά πρόκειται να μυηθούν στην υπολογιστική σκέψη μέσω του παιχνιδιού, δημιουργώντας μια εικόνα σε φύλο εργασίας ,όπου πρέπει να χρωματίσουν τα μέρη ανάλογα με το χρώμα και το γράμμα που αυτό αντιπροσωπεύει .
Τίτλος: “Ζωγράφισε όπως σε καθοδηγούν τα γράμματα και οι αριθμοί”
Δώσαμε στα παιδιά φύλο εργασίας όπου έπρεπε να χρωματίσουν τα μέρη ανάλογα με το χρώμα, τον αριθμό και το γράμμα που αυτό αντιπροσωπεύει .Οι μικροί μαθητές σπάσανε τον κώδικα και βρήκαν την κρυμμένη εικόνα. Στόχος να εξοικειωθούν με βασικές έννοιες προγραμματισμού, τον ψηφιακό κόσμο, να καλλιεργήσουν τη γνώση και δεξιότητες υπολογιστικής σκέψης και κωδικοποίησης. Καλλιέργησαν την ενεργητική συμμετοχή, την φαντασία και την δημιουργικότητα.
Ο κώδικας είναι παντού!