Η τάξη μας στολίστηκε με τα αποκριάτικά της

Τα ψαλίδια μας τρελάθηκαν και έκοψαν ένα σωρό λωρίδες, για να φτιάξουμε τη χειροποίητη αποκριάτικη γιρλάντα μας!

9 1 7 1

Οι κλόουν στα παράθυρα!

Η πόρτα της τάξης μας.

3 2 

Κατασκευή “Ο Κλόουν”.

1 2

Με αφορμή το παραμύθι της Ζωρζ Σαρή “Ο Αρλεκίνος”, ζωγραφίσαμε όλοι μαζί τον δικό μας Αρλεκίνο.

1710103709430 1710103709442 2 2

Οι εγγραφές ξεκίνησαν!!!

Αγαπητοί γονείς/κηδεμόνες,

Σας ενημερώνουμε πως οι εγγραφές στα Νηπιαγωγεία και τα Δημοτικά Σχολεία για το σχολικό έτος 2024-2025 πραγματοποιούνται από 1 έως 20 Μαρτίου 2024. Συγκεκριμένα, εγγράφονται στα Νηπιαγωγεία για το σχολικό έτος 2024-25 μαθητές/τριες γεννημένοι/ες το 2020.

Εγγραφές μετά την 20η Μαρτίου θεωρούνται εκπρόθεσμες και χρειάζονται την έγκριση του/της Διευθυντή/ντριας
Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, όπως τούτο ορίζεται στην παρ. 6 του άρθρου 6 του ΠΔ 79/2017 (Α΄109).

ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΜΕ ΠΟΛΥ Η ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΑΣ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΚΟΜΙΣΗ ΤΩΝ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΩΝ ΝΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΜΟΝΟ ΚΑΤΟΠΙΝ ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΗΣ ΣΥΝΕΝΝΟΗΣΗΣ ΣΤΟ ΤΗΛΕΦΩΝΟ: 2754071261 (8:00-13:00)

Επισυνάπτονται οι οδηγίες εγγραφών για το σχολικό έτος 2024-2025:

ΟΔΗΓΙΕΣ ΕΓΓΡΑΦΩΝ ΝΗΠΙΩΝ ΓΙΑ ΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2024-2025

1η Φάση Κοινωνιομετρικού Τεστ

Στο πλαίσιο του Σχεδίου Δράσης για το σχολικό έτος 2023-2024 με άξονα “Διδασκαλία, μάθηση και αξιολόγηση” πραγματοποιήσαμε την 1η φάση του κοινωνιομετρικού τεστ με σκοπό τη μελέτη των κοινωνικών σχέσεων μεταξύ των παιδιών της τάξης μας.

Η κοινωνιομετρία -που αποτελεί μια αξιόπιστη ποσοτική μέθοδο για τη μελέτη των κοινωνικών σχέσεων μεταξύ των μελών μιας ομάδας (Williams & Gilmour, 1994)- συμβάλλει στην κατανόηση του δικτύου των σχέσεων και παρέχει ευκαιρίες για τη βελτίωση αυτού, κάνοντας φανερές στα υποκείμενα που ερευνούν τις λανθάνουσες αλληλεπιδράσεις μεταξύ των ατόμων και τους λόγους από τους οποίους αυτές κινητοποιούνται (Hale, 2009). Αυτή η αποκάλυψη οδηγεί σε αξιολόγηση της συμπεριφοράς τους στο πλαίσιο της ομάδας και οι κοινωνιομετρικές μετρήσεις χρησιμεύουν για τον σχεδιασμό παρεμβάσεων, με στόχο τη θετική αλλαγή-βελτίωση της δυναμικής της (Hoffman, 2000).

Η διαδικασία του κοινωνιομετρικού τεστ ακολούθησε όλα τα βήματα συλλογής δεδομένων που προβλέπονται μέσα από ατομικές συνεντεύξεις με τα παιδιά, όπως περιγράφεται και στον Οδηγό Νηπιαγωγού (Πεντέρη, Χλαπάνα, Μέλλιου, Φιλιππίδη & Μαρινάτου, 2022), διασφαλίζοντας ήσυχο χώρο και χρόνο για σκέψη και έκφραση. Δημιουργήθηκαν πίνακες αναφοράς με πρόσωπα συναισθημάτων και χρησιμοποιήθηκαν οι φωτογραφίες των παιδιών από το παρουσιολόγιο της τάξης, προκειμένου να υποστηρίξουν τη διαδικασία και να διευκολύνουν τη σκέψη των παιδιών.

18

1 2 3 4 5 6 7 8 9 11 12 13 14 15 16 17

Η ανάλυση των δεδομένων πραγματοποιήθηκε με το πρόγραμμα επεξεργασίας Group Dynamics (https://groupdynamics.en.softonic.com/) που διευκολύνει την εξαγωγή των αποτελεσμάτων σε πίνακες και διαγράμματα.

gf

Τα αποτελέσματα αξιοποιούνται από τις νηπιαγωγούς για την κατανόηση των κοινωνικών σχέσεων μεταξύ των παιδιών, προκειμένου να σχεδιάζουν ένα σύνολο παρεμβάσεων για τη βελτίωση της δυναμικής της ομάδας και την εξασφάλιση ενός κατάλληλου συναισθηματικά περιβάλλοντος που θα προάγει την ολόπλευρη και ισόρροπη ανάπτυξη των μαθητών/-τριών τους.

Βιβλιογραφικές Αναφορές

Πεντέρη, Ε., Χλαπάνα, Ε., Μέλλιου, Κ., Φιλιππίδη, Α., & Μαρινάτου, Θ. (2022). Οδηγός νηπιαγωγού –
Υποστηρικτικό υλικό. Πυξίδα: Θεωρητικό και Μεθοδολογικό Πλαίσιο-Πρακτικές Εφαρμογές και Διδακτικοί
Σχεδιασμοί. Στο πλαίσιο της Πράξης «Αναβάθμιση των Προγραμμάτων Σπουδών και Δημιουργία Εκπαιδευτικού
Υλικού Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης» του ΙΕΠ με MIS 5035542.

Hale, A. (2009). Moreno’s sociometry: exploring interpersonal connection. Group, 33(4), 347-358.

Hoffman, C. (2000). Introduction in sociometry. Retrieved on May 10, 2019, from http://www.hoopandtree.org/cons_sociometry_introduction.pdf

Williams, B. T., & Gilmour, J. D. (1994). Annotation: Sociometry and peer relationships. Journal of Child Psychology and Psychiatry35(6), 997-1013.

WinCancer-ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΡΙΑ ΕΠΙΣΤΟΛΗ

Με μεγάλη χαρά λάβαμε ευχαριστήρια επιστολή για τη συμμετοχή στη δράσηΕπισκεπτήριο Αγάπης“-WINCANCER.

Οι κάρτες που οι μαθητές και οι μαθήτριές μας ετοίμασαν με πολύ ενθουσιασμό λίγο πριν τα Χριστούγεννα του 2023 έφτασαν σε ασθενείς νοσοκομείων σε όλη την Ελλάδα!

1702756905312

 1702766069135 1702762907265



Λήψη αρχείου

Ευχαριστούμε από καρδιάς τη WINCANCER για το έργο και τις δράσεις της!

Οι αμυγδαλιές άνθισαν!

Το ανθισμένο κλαδάκι αμυγδαλιάς που έφερε η Δήμητρα στην τάξη μας… ήταν η αφορμή για καλλιτεχνικές δημιουργίες.

10 6 1 5 1 4 2 3 4 2 4

Ακούσαμε το παραμύθι “Η Μυγδαλιά και το Φεγγάρι” και ύστερα δημιουργήσαμε.

7 1 8 1

11 312 113 114 1

try

 

151618

17 1

Περίπατος και παιχνίδια στο γήπεδο του Ποσειδώνα Διδύμων

Την Πέμπτη 22/2/2024 πραγματοποιήσαμε έναν περίπατο στο γήπεδο της Α.Π.Ο. Ποσειδώνας Διδύμων. Ο ενθουσιασμός των παιδιών μεγάλος… μιας και το ποδόσφαιρο είναι από τα αγαπημένα τους αθλήματα. Στη διαδρομή μας παρατηρήσαμε τις αμυγδαλιές που έχουν ήδη ανθίσει!

Αφού κάναμε πικ νικ και πήραμε δυνάμεις, αρχίσαμε τα παιχνίδια! Παίξαμε ποδόσφαιρο, δουλέψαμε τις πάσες και τα σουτ μας, καθώς παίξαμε και τα παραδοσιακά παιχνίδια “Ψείρες” και “Μήλα”.

2 4 1 5 3 3 4 4 5 3 6 2 7 4 8 3 

9 3 10 2 

14η Φεβρουαρίου

Εμείς γιορτάσαμε τη 14η Φεβρουαρίου ως ημέρα αγάπης και δημιουργήσαμε κάρτες γεμάτες με καρδιές για τη μαμά, τον μπαμπά και τα αδέρφια μας!

 2 1 4 1 5 1 6 1

7 1 3 1

8

Γιορτάσαμε και τα γενέθλια της μαθήτριάς μας, Δήμητρας, και της ευχηθήκαμε να έχει μια ζωή γεμάτη με πολλή αγάπη!!!

1 1

Παγκόσμια Ημέρα Επιληψίας (12 Φεβρουαρίου 2024)

Η Παγκόσμια Ημέρα Επιληψίας, φέτος εορτάζεται την Δευτέρα 12 Φεβρουαρίου 2024, με το σύνθημα «Δώσε το ΣΤΙΓΜΑ σου, μην ΣΤΙΓΜΑΤΙΖΕΙΣ!», με την Ελλάδα να δίνει δυναμικό «παρών» στην παγκόσμια προσπάθεια.

EPILEPSY INFOGRAPHIC

Στο πλαίσιο αυτής της Καμπάνιας, δημιουργήθηκε ένα επεξηγηματικό animation spot για την επιληψία και τις πρώτες βοήθειες στο σχολείο, μέσω του οποίου οι μαθητές/-τριες μαθαίνουν τι είναι η επιληψία και πως θα πρέπει να αντιδράσουν σε περίπτωση εμφάνισης επεισοδίου από κάποιον συμμαθητή τους.

Αρχικά, υποδεχθήκαμε στην τάξη μας μια γιατρό, την κυρία Νεφέλη (γαντόκουκλα), η οποία επισκέφθηκε το σχολείο μας, προκειμένου να μας παρουσιάσει το animation spot και να μας μιλήσει για την επιληψία και την παροχή πρώτων βοηθειών σε περίπτωση επιληπτικής κρίσης. Αφού συστήθηκε στα παιδιά, παρακολουθήσαμε το βίντεο (Παγκόσμια Ημέρα Επιληψίας) και, ταυτόχρονα, η κυρία Νεφέλη έκανε επεξηγήσεις δείχνοντάς μας πώς πρέπει να λειτουργούμε.

13 14 11 2

 12 10 1

Έπειτα, αποφασίσαμε να μπούμε στη δράση! Η κυρία Νεφέλη προθυμοποιήθηκε να μιμηθεί ένα επιληπτικό επεισόδιο, προκειμένου να ακολουθήσουμε τα βήματα που μάθαμε από το βίντεο. Τα παιδιά απομάκρυναν τις καρέκλες, μιμήθηκαν ότι έβγαλαν τα γυαλιά, δεν έκαναν φασαρία και αμέσως χρησιμοποίησαν τα χέρια τους κάνοντας πως είναι το μαξιλάρι.

7 3 9 2

Στα βίντεο που ακολουθούν παρουσιάζονται αποσπάσματα από τη μία από τις περιπτώσεις που μιμηθήκαμε, όταν η επιληπτική κρίση ξεπέρασε τα 5 λεπτά και έπρεπε να καλέσουμε ασθενοφόρο.

Στο τέλος τοποθετήσαμε την κυρία Νεφέλη σε πλάγια θέση, ώστε να επανέλθει εντελώς.

5 2

Την ευχαριστήσαμε για την παρουσίασή της και για όσα μας έμαθε και φωτογραφηθήκαμε μαζί της.

 3 2

1 4 2 3 4 3

 

Εμπλουτισμός της βιβλιοθήκης μας με νέα βιβλία

Η βιβλιοθήκη της τάξης μας πάντα χαίρεται όταν έρχονται στην παρέα της νέα βιβλία. Ευχαριστούμε πολύ τις μητέρες των μαθητών μας για τα βιβλία που χάρισαν στο νηπιαγωγείο μας.

2 1
Τα βιβλία που μας χάρισε η μητέρα του Γιάννη.
1 2
Τα βιβλία που μας χάρισε η μητέρα του Κωστή.

Με αφορμή το παραμύθι “Ο χιονάνθρωπος που δεν ήθελε να λιώσει”

Το παραμύθι του Μάνου Κοντολέων “Ο χιονάνθρωπος που δεν ήθελε να λιώσει” στάθηκε αφορμή για δραστηριότητες από διάφορα γνωστικά αντικείμενα.

11

Διαβάσαμε το παραμύθι και παίξαμε ένα μουσικοκινητικό παιχνίδι εμπνευσμένο από αυτό.

1 1 1 2 2 3 2 4 5 6 7 8 9 12 1 13 1 14 1

Δημιουργήσαμε τους δικούς μας χιονάνθρωπους κάνοντας ένα πείραμα με αφρό ξυρίσματος και μαγειρική σόδα.

ες ρτ υτ θυ ιθ

Συζητήσαμε για τα φαινόμενα της τήξης και της πήξης, καθώς και για τις καταστάσεις της ύλης (στερεό-υγρό-αέριο). Κάναμε πειράματα, παρατηρήσαμε, διατυπώσαμε τις υποθέσεις μας, καταλήξαμε σε διαπιστώσεις και δημιουργήσαμε.

1 3 γγ 3 3 2 3 4 1 γη1707690808704  ξκ

1707690862065