6 Μαρτίου ημέρα κατά της ενδοσχολικής βίας και του εκφοβισμου

 

Το σχολείο μας συμμετείχε στην εβδομάδα κατά του σχολικού εκφοβισμού. Μέσα από βιωματικές δραστηριότητες, οι μαθητές μας κατανόησαν πόσο σημαντικό είναι να μην υπάρχει ενδοσχολική βία.
Συγκεκριμένα, πραγματοποιήθηκε το πείραμα με το μήλο που «εκφοβίστηκε» και το μήλο που «δεν εκφοβίστηκε», αναδεικνύοντας ποιο ήταν το αποτέλεσμα της κακής συμπεριφοράς. Επιπλέον, μέσα από τη δραματοποίηση ιστοριών σχολικού εκφοβισμού, τα παιδιά λειτούργησαν ως ηθοποιοί και θεατές, βιώνοντας τις αρνητικές συνέπειες της βίας. Τέλος, οι μαθητές εκφράστηκαν δημιουργικά μέσα από χειροτεχνίες, στέλνοντας τα δικά τους μηνύματα ενάντια στον σχολικό εκφοβισμό.

IMG 8947745dda553a677ef6ad1ece8f095b V IMG 735df7c746f8f60a8465d19366d9e4bc V IMG 3fea21815aedd6d2350685126108d9b3 V IMG 1887087043302cb385b7d32e1889ace2 V 1 IMG 54ca415baaf125eefd15ead038093c90 V IMG a323eca4d6fc7fa6b42c8a5ae5970133 V IMG 735df7c746f8f60a8465d19366d9e4bc V 1 IMG c0c5cdf859474866516e92e11848d434 V IMG 1736d58ec4d8efa5940dc3609d57134e V IMG 47d9aa7fcb219f429cc2ff378229f08f V