ΥΪΟΘΕΣΙΑ ΧΕΛΩΝΑΣ ΠΟΛΛΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΣΤΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ ΤΟΥ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟΥ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΪΟΘΕΣΙΑ ΤΗΣ ΧΕΛΩΝΑΣ!!!! ΚΑΙ ΤΟ ΛΟΥΤΡΙΝΟ ΧΕΛΩΝΑΚΙ ΑΠΟ ΑΡΧΕΛΩΝ… ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΛΥ ΚΑΙ ΤΗΝ κα ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ ΠΟΥ ΜΑΣ ΞΕΝΑΓΗΣΕ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΑ!!!
Η ΜΑΚΕΤΑ ΜΑΣ ΕΜΕΙΣ ΕΔΩ ΜΕ ΔΥΝΑΤΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΦΤΙΑΞΑΜΕ ΤΗ ΜΑΚΕΤΑ ΜΑΣ ΑΠΟ ΤΟ ΘΕΜΑΤΙΚΟ ΚΥΚΛΟ ΄ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΜΑΙ ΚΑΙ ΕΝΕΡΓΩ” !!!!!ΠΑΡΑΜΥΘΙ ΧΩΡΙΣ ΣΥΝΟΡΑ!!!!