11 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΠΑΙΔΙΟΥ ΔΙΑΚΟΣΜΗΣΑΜΕ ΤΑ ΠΙΑΤΑΚΙΑ, ΤΑ ΚΑΝΑΜΕ ΣΤΟΛΙΔΙΑ ΚΑΙ ΖΩΓΡΑΦΙΣΑΜΕ ΤΙ ΕΧΟΥΜΕ ΑΝΑΓΚΗ ΩΣ ΠΑΙΔΙΑ!!!!