ΜΙΝΙ ΘΕΡΜΟΚΗΠΙΟ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΜΑΣ!!! ΕΝΑ ΜΙΝΙ ΘΕΡΜΟΚΗΠΙΟ ΥΔΑΤΟΚΑΛΛΙΕΡΓΕΙΑΣ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΜΑΣ!!! ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΞΙΕΣ ΤΗΣ ΖΩΗΣ!!!! ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΘΕΡΜΑ ΤΗ ΜΗΤΕΡΑ Ι.Α ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΤΗΣ!!!