Ευχαριστίες
Το νηπιαγωγείο Διδύμων θέλει να ευχαριστήσει θερμά όλους όσους συντέλεσαν να βελτιώσουν κτηριακά το σχολείο μας.
Συγκεκριμένα ευχαριστούμε θερμά
- την κυρία Κωνσταντίνα Κοτσοβού για τη δωρεά ενός νιπτήρα με το έπιπλο του και της μπαταρίας αυτού ο οποίος τοποθετήθηκε στην αίθουσα.
- τον Δήμο Ερμιονίδας και συγκεκριμένα τον Δήμαρχο κύριο Γεωργόπουλο Γιάννη και την Αντιδήμαρχο παιδείας κυρία Ελένη Βλάση-Δημαράκη για την αλλαγή των τριών μεγάλων κουφωμάτων, την επισκευή της στέγης, καθώς και το βάψιμο του σχολείου μας.
- τον ηλεκτρολόγο κύριο Τάσο Σερέτη που για ακόμη μια φορά πραγματοποίησε ηλεκτρικές εργασίες που είχε ανάγκη το κτήριο
- Ευχόμαστε να είσαστε πάντα καλά !
Καλοκαιρινή Γιορτή 2025 “Ο ψαράς και η γοργόνα”
Οι προσκλήσεις μας για την καλοκαιρινή γιορτή!
Τα χειροποίητα αξεσουάρ και τα κοστούμια των παιδιών.
Αναμνηστικά για τους μαθητές και τις μαθήτριές μας!
Στιγμιότυπα από την καλοκαιρινή γιορτή!
Ευχαριστούμε θερμά τους γονείς, τους/τις φίλους/-ες, τους συγγενείς των παιδιών που παρευρέθηκαν στη γιορτή, καθώς και τους/τις συναδέλφους και τους επίτιμους καλεσμένους μας!
Ευχόμαστε καλό καλοκαίρι με υγεία, ευτυχία και ξέγνοιαστες στιγμές παιχνιδιού!
Συναισθήματα παντού!
Τι είναι τα συναισθήματα;
Πώς καταλαβαίνουμε πώς νιώθει κάποιος/-α;
Τι μπορούμε να κάνουμε, για να διαχειριστούμε όσα νιώθουμε;
Πότε νιώθω χαρά, λύπη, θυμό, ηρεμία, φόβο, αγάπη…;
Πόσο σημαντικό είναι να συζητάω τα συναισθήματά μου;
Πώς μπορώ με ασφάλεια να εκφράσω όσα νιώθω;
Όλα τα παραπάνω είναι μερικά από τα ερωτήματα που καθοδήγησαν τις δράσεις με τα παιδιά σε μια προσπάθεια να μάθουμε να διαχειριζόμαστε τα συναισθήματά μας, αλλά και να αναπτύξουμε ενσυναίσθηση κατανοώντας τα συναισθήματα των άλλων.
Τι είναι τα συναισθήματα;
Ξεκινήσαμε, λοιπόν, ορίζοντας τη λέξη “συναίσθημα” και καταλήξαμε στον ορισμό: “Συναισθήματα είναι αυτά που νιώθουμε: η χαρά, η λύπη, ο θυμός…”. Τα παιδιά στις απαντήσεις τους μοιράστηκαν παραδείγματα από διάφορες καταστάσεις που τους έχουν προκαλέσει έντονα συναισθήματα.
Πώς καταλαβαίνουμε πώς νιώθει κάποιος/-α;
Με την όραση
Οι απαντήσεις των παιδιών επικεντρώθηκαν στην όραση, λέγοντας πως “Βλέπουμε το πρόσωπο κάποιου/-ας και τις γκριμάτσες του“. Έτσι, τους δόθηκε καθρέφτης, ώστε να δοκιμάσουν να προβάλουν στο πρόσωπό τους διάφορα συναισθήματα.
Ταυτόχρονα, μοιράσαμε φωτογραφίες άλλων παιδιών και τα παιδιά κλήθηκαν να αναγνωρίζουν ποιο συναίσθημα προβάλλεται, καθώς διατύπωσαν τις ιδέες τους-τις υποθέσεις για τους λόγους που το προκάλεσαν σε κάθε παιδί.
Έπειτα, ρωτήσαμε τα παιδιά πώς αλλιώς θα μπορούσαμε να αναγνωρίσουμε τα συναισθήματα κάποιου. Εφόσον, δυσκολεύτηκαν να απαντήσουν, προσθέσαμε εμείς τη διάσταση της ακοής.
Με την ακοή
Προκειμένου να κατανοήσουν τα παιδιά το πώς η ακοή βοηθά να καταλάβουμε τι νιώθει κάποιος, παίξαμε το παιχνίδι “Μάντεψε πώς νιώθω!”. Κάθε παιδί κάθισε με την πλάτη σε μια καρέκλα, ώστε οι άλλοι/-ες να μην βλέπουν το πρόσωπό του/της, έπρεπε να διαλέξει ένα συναίσθημα κάνοντας ήχους ή κίνηση που παραπέμπει σε αυτό. Τα άλλα παιδιά έπρεπε να μαντέψουν.
Προσθέτοντας ακόμη έναν τρόπο να τα αντιληφθούμε, μιλήσαμε στα παιδιά για τη συζήτηση. “Να ρωτήσουμε“, όπως είπαν το ερμήνευσαν τα παιδιά.
Με συζήτηση/Να ρωτήσουμε
Παίξαμε ένα παιχνίδι με μπαλόνια. Δέσαμε με σχοινί μπαλόνια και το κολλήσαμε στο πάτωμα. Τα παιδιά χωρίστηκαν σε ομάδες και έπρεπε να ρίχνουν το μπαλόνι το ένα στο άλλο προσπαθώντας να μην πέσει κάτω με τη συνοδεία μουσικής. Στην ουσία, το παιχνίδι αυτό συμβολίζει έναν διάλογο, όπου οι δύο ομιλητές συζητούν μεταξύ τους ή μπορεί να ακούν ο ένας τον άλλο, αλλά σε καμία περίπτωση δεν πρέπει να αγνοήσουμε αυτό που νιώθουν (να πέσει, δηλαδή, το μπαλόνι).
Δημιουργήσαμε, επίσης, τα συναισθηματόμετρα, ώστε μετακινώντας τη μπίλια να μπορούμε να δείξουμε σε κάποιον/-α πώς νιώθουμε.
Πόσο σημαντικό είναι να συζητάω τα συναισθήματά μου;
Διαβάσαμε το παραμύθι “Το τερατάκι των χρωμάτων” της Anna Lienas (Εκδόσεις Πατάκη) και βοηθήσαμε το τερατάκι να ξεμπερδέψει τα συναισθήματά του.
Υπάρχουν άλλες λέξεις για να σου πω τι νιώθω;
Οι εκπαιδευτικοί γράψαμε λέξεις που αποδίδουν συναισθήματα σε διαφορετικές εντάσεις και ύστερα, αφού διαβάζαμε κάθε λέξη όλοι μαζί προσπαθήσαμε να αποφασίσουμε σε ποιο από τα συναιθήματα μας παραπέμπει, εμπλουτίζοντας το λεξιλόγιό μας.
Τα παιδιά απάντησαν σε διάφορες ερωτήσεις:
Ιδιαίτερη έμφαση δώσαμε στον θυμό και τη διαχείρισή του με τη βοήθεια του Επιθεωρητή Κροκοντίλο που επισκέφθηκε την τάξη μας. Διαβάσαμε την ιστορία του θυμού από “Το συναισθηματόμετρο του επιθεωρητή Κροκοντίλο” της Σουζάνας Ισέρν (Εκδόσεις Κέδρος) και συγκεντρώσαμε ιδέες για το τι μπορούμε να κάνουμε όταν νιώθουμε θυμό.
Είδαμε, επίσης, την ιστορία του κ. Κατσούφη (Μικρός Κύριος) (Εκδόσεις Χάρτινη Πόλη) και συζητήσαμε στοιχεία της συμπεριφοράς του.
https://www.youtube.com/watch?v=qbe_xDSPeMM
Έπειτα, διαβάσαμε το βιβλίο “Νιώθω θυμό” του Roger Hargreaves (Εκδόσεις Χάρτινη Πόλη) και ζωγραφίσαμε κάτι που μας κάνει να νιώθουμε ηρεμία και κάτι θυμό.
Roger Hargreaves
Πώς μπορώ με ασφάλεια να εκφράσω όσα νιώθω;
Δημιουργήσαμε στην τάξη μια Περιοχή Ηρεμίας, ώστε όταν έχουμε θυμό να μπορέσουμε να εξασκηθούμε σε αναπνοές και κάνουμε κάποια δραστηριότητα, όπως το να βάλουμε σε σειρά αριθμούς. Επίσης, δοκιμάσαμε κι άλλα παιχνίδια τα οποία θα μπορούσαν να μας ηρεμήσουν.
Διάκριση του σχολείου μας στον Διαγωνισμό “Bravo Schools-In action for a better world”
Η πρωτοβουλία «Bravo Schools» στοχεύει στην ανάδειξη των πιο ολοκληρωμένων εκπαιδευτικών προσεγγίσεων σε θέματα κοινωνικής υπευθυνότητας που σχετίζονται με τους 17 Παγκόσμιους Στόχους των Ηνωμένων Εθνών για τη Βιώσιμη Ανάπτυξη. Με τον σχολικό διαγωνισμό Bravo Schools, που αναπτύσσεται με την ολοκλήρωση του εκπαιδευτικού προγράμματος, αξιολογείται όχι μόνον το ίδιο το πρόγραμμα μέσω των εργασιών που κατατίθενται, αλλά καταγράφεται και η ωρίμανση της σχολικής κοινότητας στους Παγκόσμιους Στόχους, δίνοντας δεδομένα προς τους θεσμικούς φορείς, που υποστηρίζουν την εκπόνηση αντίστοιχων πολιτικών, με στόχο την περαιτέρω ανάπτυξη της εκπαίδευσης της Βιώσιμης Ανάπτυξης. Τέλος, αξίζει να σημειωθεί ότι το Bravo Schools, ακολουθώντας τις προδιαγραφές του ΟΗΕ, υποστηρίζει τη διάδραση της σχολικής κοινότητας με την κοινωνία, αποτελώντας έναν μηχανισμό ευρύτερης αφύπνισης της ελληνικής κοινωνίας για τα θέματα της Βιώσιμης Ανάπτυξης μέσω των προτάσεων των μαθητών για έναν καλύτερο κόσμο. Αυτό επιτυγχάνεται με την συμμετοχή των φορέων και των ενεργών πολιτών στη διαδικασία του θεσμού.
Τα σχολεία αποτελούν τον πυρήνα της δημιουργίας των Ενεργών Πολιτών του αύριο και καλούνται να γίνουν πρεσβευτές της αλλαγής αυτής, ξεκινώντας από την υλοποίηση δράσεων με στόχο την αλλαγή της καθημερινότητας και τη βελτίωση της ποιότητας ζωής σε συνεργασία με την τοπική/ευρύτερη τους κοινωνία, την καταγραφή και παρουσίαση των καλών τους πρακτικών απέναντι στην Κοινωνία και το Περιβάλλον.
Αποφασίσαμε, λοιπόν, να δηλώσουμε συμμετοχή στον διαγωνισμό έχοντας τη δυνατότητα να καταγράψουμε δράσεις που έχουν υλοποιηθεί από εμάς στο σχολείο μας τα δύο τελευταία έτη (τρέχων σχολικό έτος και προηγούμενο) σε θέματα περιβαλλοντικά (π.χ. συμμετοχή σε καθαρισμό μιας μικρής περιοχής, δημιουργία οικολογικού σχολείου, δενδροφύτευση, ανακύκλωση, κ.α.), με απώτερο στόχο να τις αναδείξουμε ως καλές πρακτικές.
Στον σύνδεσμο “Το πράσινο χωριό μας” μπορείτε να διαβάσετε αναλυτικά το χρονοδιάγραμμα των δράσεών που υλοποιήσαμε και να περιηγηθείτε στο blog μας πατώντας στα links που θα βρείτε στις περιγραφές.
Η ανάδειξη των καλύτερων συμμετοχών έγινε κατά 80% με αξιολόγηση από Κριτική Επιτροπή, η οποία αποτελείται από εκπροσώπους της εκπαίδευσης, των φορέων υλοποίησης και διαχείρισης κοινωνικών και περιβαλλοντικών θεμάτων. Το 20% προέκυψε από online ψηφοφορία.
Το σχολείο μας διακρίθηκε στις 9 καλύτερες εκπαιδευτικές προσεγγίσεις καταφέρνοντας να ξεχωρίσει ανάμεσα στις 800+ συμμετοχές στον φετινό διαγωνισμό! Βραβεύτηκε την Πέμπτη 29 Μαΐου 2025 σε ζωντανή διαδικτυακή συνάντηση και θα παραλάβει ως βραβείο έναν διαδραστικό πίνακα με τη νέα σχολική χρονιά!
Γιορτή του πατέρα (15 Ιουνίου 2025)
Εργαστήρια Δεξιοτήτων: “Mission X-Εκπαιδεύσου όπως οι αστροναύτες” (4ος Κύκλος) 2024-2025
Στο πλαίσιο του προγράμματος “Mission X” oι μαθητές/-τριες προπονούνται όπως οι αστροναύτες και μαθαίνουν τα βήματα που πρέπει να ακολουθήσουν, ώστε να παραμείνουν σε καλή φυσική κατάσταση και υγιείς στο Διάστημα και στη Γη. Το πρόγραμμα προσφέρεται από το Ελληνικό Γραφείο ESERO που εδρεύει στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης (ΑΠΘ) κι αποτελεί ένα συνεργατικό έργο μεταξύ του Ευρωπαϊκού Οργανισμού Διαστήματος (European Space Agency – ESA) κι εθνικών εταίρων, όπως τα Εργαστηριακά Κέντρα Φυσικών Επιστημών (ΕΚΦΕ) το Κέντρο Ψηφιακής Γεωγραφικής Εκπαίδευσης, την Ελληνική Εκπαιδευτική Ένωση STEM, την Ερευνητική Ομάδα ATLAS του ΑΠΘ, κ.ά.
Οι μαθητές και οι μαθήτριες γνώρισαν το διάστημα μέσα από το εκπαιδευτικό υλικό και τα εκπαιδευτικά βίντεο του ESA (European Space Agency) και πραγματοποίησαν διάφορες δραστηριότητες.
1ο Εργαστήριο: “Μήπως φοβάσαι να ταξιδέψεις στο διάστημα;”
Στο εργαστήριο αυτό αξιοποιήσαμε το παραμύθι “Με μια κουβέρτα στο διάστημα” της Χριστίνας Κωνσταντουδάκη (Εκδόσεις Διόπτρα), προκειμένου να κατανοήσουμε τα συναισθήματα των παιδιών και τις σκέψεις τους για το ενδεχόμενο ενός ταξιδιού τους στο διάστημα. Το συναίσθημα του φόβου εκφράστηκε έντονα από αρκετά παιδιά, αιτιολογώντας το ως: “Φοβάμαι ότι το διαστημόπλοιο δεν θα μπορέσει να γυρίσει πίσω στη Γη“, “Φοβάμαι μην μας επιτεθεί εξωγήινος“, “Μπορεί να μας χτυπήσει κομήτης“, “Μπορεί να μας τραβήξει μια μαύρη τρύπα και να χαθούμε“. Οι απαντήσεις τους, ταυτόχρονα, μας αποκάλυψαν και κάποιες από τις προϋπάρχουσες γνώσεις τους για το διάστημα. Έπειτα, κάθε παιδί δημιούργησε την δική του κουβέρτα για το διάστημα, έτσι ώστε να την έχει μαζί του για ασφάλεια στο επερχόμενο ταξίδι μας.
2ο Εργαστήριο: “Ας γνωρίσουμε καλύτερα το διάστημα”
Παρακολουθήσαμε με τα παιδιά διάφορα εκπαιδευτικά βίντεο και μελετήσαμε σημεία από το εκπαιδευτικό υλικό του προγράμματος, προκειμένου να γνωρίσουν καλύτερα το διάστημα. Μιλήσαμε για τους πλανήτες, το φεγγάρι, τις διαφορές ανάμεσα στους κομήτες, τους αστεροειδείς και τους μετεωρίτες ακολουθώντας τον Paxi, ήρωα των εκπαιδευτικών βίντεο του ESA.
3ο Εργαστήριο: “Ας ετοιμαστούμε για το ταξίδι στο διάστημα”
Κατά το εργαστήριο αυτό τα παιδιά δημιούργησαν τις καρτέλες του/της αστροναύτη και τη στολή τους, για να ετοιμαστούν για ένα ταξίδι στο διάστημα.
4ο Εργαστήριο: “Προπονηθείτε όπως οι αστροναύτες”
Το εργαστήριο αυτό χωρίζεται σε 5 διαφορετικές ενότητες που αντιστοιχούν σε 5 φυσικές δραστηριότητες του προγράμματος MIssion-X, οι οποίες προετοίμασαν τα παιδιά, ώστε να γίνουν αστροναύτες.
1) Agility Astro Course
Η αποστολή μας: Ολοκληρώστε μια διαδρομή ευκινησίας όσο το δυνατόν πιο γρήγορα και με μεγαλύτερη ακρίβεια για να βελτιώσετε την ευκινησία, το συντονισμό και την ταχύτητα.
2) Building astronaut core
Η αποστολή μας: Εκτελέστε το Commander Crunch και το Pilot Plank για να βελτιώσετε τη δύναμη των κοιλιακών και των ραχιαίων μυών.
3) Crew strength training
Η αποστολή μας: Εκτελέστε καταλήψεις με το βάρος του σώματος και push-ups για να αναπτύξετε τη δύναμη των μυών και των οστών του άνω και κάτω μέρους του σώματος.
4) Peake Liftoff
Η αποστολή μας: Εκτελέστε μια δραστηριότητα που συνδυάζει καθίσματα, κάμψεις και άλματα στον αέρα (burpees) για να προωθήσετε τη μυϊκή δύναμη, την ευκινησία, τον συντονισμό και την αντοχή.
Σε ένα περιβάλλον μειωμένης βαρύτητας, οι μύες και τα οστά μπορεί να εξασθενήσουν, επομένως οι αστροναύτες πρέπει να κάνουν ασκήσεις ενδυνάμωσης για να αντιμετωπίσουν την αποδυναμωτική επίδραση της μικροβαρύτητας. Πριν, κατά τη διάρκεια και μετά τη διαμονή τους στο διάστημα, οι αστροναύτες συνεργάζονται στενά με ειδικούς άσκησης για να προπονηθούν σκληρά και να διατηρήσουν τους μύες και τα οστά τους δυνατά για αποστολές εξερεύνησης και δραστηριότητες ανακάλυψης. Οι δραστηριότητες που γυμνάζουν ολόκληρο το σώμα είναι σημαντικές για την προετοιμασία για τις προκλήσεις που σχετίζονται με τη ζωή και την εργασία στο διάστημα.
Δεξιότητες
Δύναμη, Συντονισμός, Αντοχή
5) Get on your space cycle!
Η αποστολή μας: Προπονηθείτε με ποδήλατο για να βελτιώσετε τους μύες των ποδιών, την καρδιοαγγειακή κατάσταση και την αντοχή.
5ο Εργαστήριο: “Πάμε στο διάστημα”
Έχοντας αναπτύξει απαραίτητες δεξιότητες μέσα από τις διάφορες φυσικές δραστηριότητες, ετοιμάσαμε το διαστημόπλοιό μας και πετάξαμε για το διάστημα. Περπατήσαμε στο φεγγάρι, βρήκαμε και μαζέψαμε διαστημικά σκουπίδια, μελετήσαμε κρατήρες, σωθήκαμε από κομήτες και αστεροειδής, σώσαμε φίλους μας αστροναύτες που τελείωσε το οξυγόνο της στολής τους, σωθήκαμε από μαύρες τρύπες, συναντήσαμε εξωγήινους. Μέσα από όλα τα διάφορα σενάρια, ανταλλάξαμε ρόλους και βιώσαμε ξεχωριστά πράγματα!
6ο Εργαστήριο: “Ας γνωρίσουμε τα αστέρια”
Παρατηρώντας το ιδιαίτερο ενδιαφέρον των παιδιών για τα αστέρια, δημιουργήσαμε ένα sway (Αστέρια και αστερισμοί) με υλικό, ώστε να μάθουμε περισσότερα. Ανταποκριθήκαμε σε κάποιες από τις δοκιμασίες και φτιάξαμε αστερισμούς με τα σώματά μας. Δημιουργήσαμε και τα τηλεσκόπια των αστερισμών που τα φωτίσαμε με φακό στο σκοτάδι.
7ο Εργαστήριο: “Υπάρχουν εξωγήινοι;”
Διαβάσαμε το παραμύθι “Ο άνθρωπος στο φεγγάρι” του Simon Bartram (Εκδόσεις Σαββάλας) και ζωγραφίσαμε τις προτάσεις μας για το πώς ο αστροναύτης Μπομπ μπορεί να αποδείξει στην ανθρωπότητα ότι υπάρχουν εξωγήινοι. Υπάρχουν άραγε;
8ο Εργαστήριο: “Το ηλιακό μας σύστημα-Αξιολόγηση”
Δημιουργήσαμε ένα ομαδικό έργο με το ηλιακό μας σύστημα, ώστε να αξιολογήσουμε αν θυμόμαστε τη σειρά των πλανητών και τη θέση των αστεροειδών και των κομητών στο διάστημα.
Μύρισε καλοκαίρι!!!
Τα νέα μας κουφώματα ήρθε η ώρα να τα διακοσμήσουμε με θαλασσινά στοιχεία!!!
Για να δροσιστούμε, φτιάξαμε ζελέ φράουλα και λεμόνι με φρούτα που έκοψαν τα παιδιά με πλαστικά μαχαίρια!
Παίξαμε με το πειρατικό καράβι και την άμμο!
Ζωγραφίσαμε βότσαλα με ακρυλικούς μαρκαδόρους!
Δράση Ενεργού Πολίτη κατά το σχολ. έτος. 2024-2025
Με βάση το νέο Πρόγραμμα Σπουδών «Δράσεις Ενεργού Πολίτη» του Νηπιαγωγείου, του Δημοτικού, του Γυμνασίου και του Λυκείου επιδιώκεται η προετοιμασία των μαθητών και μαθητριών με δεξιότητες κριτικής σκέψης, συνεργασίας και κοινωνικής υπευθυνότητας, ώστε να γίνουν ενεργοί πολίτες ικανοί να ανταποκριθούν στο συνεχώς μεταβαλλόμενο παγκόσμιο περιβάλλον, αναλαμβάνοντας υπεύθυνα δράση και πρωτοβουλίες. Για την ευαισθητοποίηση και την καλύτερη προετοιμασία τους επιλέχθηκαν ως πλαίσιο οι 17 Στόχοι Βιώσιμης Ανάπτυξης (ΣΒΑ), όπως θεσπίστηκαν από τον Οργανισμό Ηνωμένων Εθνών (ΟΗΕ) το 2015. Οι ΣΒΑ προσφέρουν έναν παγκόσμιο καταστατικό χάρτη για τη βιώσιμη ανάπτυξη, καλώντας τους πολίτες να συμβάλουν στη διαμόρφωση ενός δίκαιου, ειρηνικού και βιώσιμου μέλλοντος. Σε αυτό το πλαίσιο, το Πρόγραμμα Σπουδών (ΠΣ) «Δράσεις Ενεργού Πολίτη» προωθεί μια ολιστική προσέγγιση, ενσωματώνοντας τους 17 ΣΒΑ και καλλιεργώντας στους μαθητές και τις μαθήτριες τη δυνατότητα να αντιμετωπίζουν σύνθετα κοινωνικά, οικονομικά και περιβαλλοντικά ζητήματα.
Για το σχολικό έτος 2024-25 εφαρμόστηκε ως δράση ενίσχυσης της ενεργού πολιτειότητας στο πλαίσιο του Προγράμματος Σπουδών «Δράσεις Ενεργού Πολίτη»: Τίτλος δράσης: «Το πράσινο χωριό μας!»
Η δράση αυτή υπάγεται στον 11ο στόχο “Βιώσιμες πόλεις και κοινότητες” από τους 17 Στόχους Βιώσιμης Ανάπτυξης (ΣΒΑ) – Sustainable Development Goals (SDGs) (https://act.digitalschool.gov.gr/)
Η συμμετοχή του Νηπιαγωγείου Διδύμων στα Βρεττάκεια 2025
Οι μαθητές/-τριες του νηπιαγωγείου μας συμμετείχαν και φέτος με χαρά στους Παννηπιακούς Αγώνες Ερμιονίδας “ΒΡΕΤΤΑΚΕΙΑ 2025”.
Συγχαρητήρια σε όλα τα παιδιά για την επίδοσή τους και στους/στις διοργανωτές/-τριες!




























































































































































































































































































































