Την περίοδο της Αποκριάς, μάθαμε για τις φυλές της γης , την Κυρά σαρακοστή, τους Χαρταετούς και άλλα πολλά , δημιουργήσαμε , διασκεδάσαμε , ψήσαμε και γίναμε οι πιο ωραίοι μασκαράδες!
Την Τσικνοπέμπτη ψήσαμε τα σουβλάκια μας και φυσικά τα φάγαμε με τη συνοδεία μουσικής και καλής διάθεσης! Ευχαριστούμε το σύλλογο γονέων και κηδεμόνων για τη συνεργασία και ιδιαίτερα την Τίνα Γεωργίου η οποία πρόσφερε τα σουβλάκια και βοήθησε στο ψήσιμο καθώς και την Αλεξάνδρα Τζονευράκη για το facepainting!!!
Καλές Απόκριες!!




