Ήρθε πάλι Πασχαλιά!
Πάσχα, λαμπάδες και ευχές,
καλαθάκια, έθιμα και μέρες κατανυκτικές.
Επιτάφιο στολίσαμε, κόψαμε κουνελάκια
και δέσαμε στις λαμπάδες μας όμορφα κορδελάκια!
Πάσχα, λαμπάδες και ευχές,
καλαθάκια, έθιμα και μέρες κατανυκτικές.
Επιτάφιο στολίσαμε, κόψαμε κουνελάκια
και δέσαμε στις λαμπάδες μας όμορφα κορδελάκια!
Με αφορμή τον εορτασμό της 25ης Μαρτίου, πραγματοποιήσαμε εκπαιδευτική επίσκεψη στο Παλαμήδι. Άλλοι ανεβήκαμε με το λεωφορείο και άλλοι με τα πόδια. Είδαμε από κοντά τη φυλακή του Κολοκοτρώνη και κάναμε πικ νικ. Η ηλιόλουστη μέρα βοήθησε στο να απολαύσουμε το ανοιξιάτικο τοπίο μαζί με την εποικοδομητική αυτή ξενάγηση στην Ιστορία του τόπου μας. » Διαβάστε περισσότερα
Στα πλαίσια του Εργαστηρίου Δεξιοτήτων για τη Στοματική Υγιεινή μάθαμε πως να φροντίζουμε τα δοντάκια μας, να είναι καθαρά και γερά! Δημιουργήσαμε κατασκευές και με τη βοήθεια της κυρίας Ξέξασπρης μετρήσαμε τα νεογιλά μας δοντάκια. Διαβάσαμε επίσης τη Δόνα Τερηδόνα και μάθαμε για τις ασθένειες των δοντιών και των ούλων. Ακόμα, μας επισκέφτηκαν και από
Μια από τις θεματικές ενότητες που δουλέψαμε φέτος ήταν και τα Συναισθήματα. Τα παιδιά είχαν την ευκαιρία να μάθουν να αναγνωρίζουν, να ονομάζουν και να εκφράζουν τα συναισθήματά τους μέσω της χρήσης ΤΠΕ. Έτσι, ήρθαν σε επαφή με τη χρήση ψηφιακών εργαλείων, αλληλεπίδρασαν μεταξύ τους για να βρουν τις σωστές απαντήσεις σε διάφορα quiz και
Στα πλαίσια της δράσης του Ενεργού Πολίτη, επισκεφτήκαμε το δημαρχείο του Άργους-Μυκηνών και συζητήσαμε με τον αντιδήμαρχο για το θέμα της υλοποίησης του έργου για τη δημιουργία δικής μας σχολικής αυλής. Καθίσαμε στα έδρανα του δημοτικού συμβουλίου και παίρνοντας στο λόγο, μιλώντας στα μικρόφωνα, ένας ένας, παραθέσαμε το αίτημά μας και τους λόγους που χρειαζόμαστε
Εν όψει 25ης Μαρτίου, της εθνικής μας εορτής, επισκεφτήκαμε την Εθνική Πινακοθήκη Ναυπλίου. Εκεί ξεναγηθήκαμε στα εκθέματα, παρατηρήσαμε στοιχεία της ιστορίας μας και ζωγραφίσαμε τους ήρωες της ελληνικής επανάστασης του 1821.
Αποκριάτικη διάθεση με κέφι και στολές, χορέψαμε, γλεντήσαμε, φάγαμε λιχουδιές!
Ήθη και έθιμα ζωντάνεψαν στο Νηπιαγωγείο μας! Με τη βοήθεια των γονέων που έψησαν σουβλάκια, μυρίσαμε την τσίκνα και γευτήκαμε τις νοστιμιές! Χορέψαμε και φτιάξαμε και τη δική μας ψησταριά! Και του χρόνου!