ΑΦΙΕΡΩΜΑ ΣΤΟ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ 17 ΝΟΕΜΒΡΗ

Μέσα από τις παρακάτω δράσεις θελήσαμε να γνωρίσουν  τα παιδιά τα γεγονότα της 17 Νοέμβρη και του Πολυτεχνείου και να κατανοήσουν την έννοια και τη σημασία της Δημοκρατίας.

Μέσα από το βιβλίο <Μαμά τι έγινε στο Πολυτεχνείο> καταγράψαμε με απλές προτασούλες το  ιστορικό εκείνης της εποχής. Σε χαρτί του μέτρου σχεδιάσαμε το Πολυτεχνείο και με εικόνες από το διαδίκτυο φτιάξαμε το κολάζ του Πολυτεχνείου.

158 159

160 161

 

Ζωγραφίσαμε και κόψαμε γαρύφαλλα για να το στολίσουμε.230 231 232 233

 

 

 

Γράψαμε τις λέξεις ΨΩΜΙ- ΠΑΙΔΕΙΑ- ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ στον υπολογιστή  τις αναγνωρίσαμε και τις διαβάσαμε μέσα από το αρχικό γράμμα.

235

 

236

 

Τις βάλαμε στη σειρά για να φτιάξουμε το σύνθημα του Πλυτεχνείου

237

 

Αντιστοιχήσαμε τα πεζά αρχικά της κάθε λέξης με τα κεφαλαία

237

 

242 243

 

241

 

Φωνάξαμε το σύνθημα  δείχνοντας κάθε φορά τη σωστή λέξη

252 253 245 246 247 248 250 251

255

256

257

 

 

Ζωγραφίσαμε τις λέξεις και τις κολλήσαμε στο Πολυτεχνείο.

275

 

Κάναμε αναγραμματισμό της λέξης Πολυτεχνείο και μετρήσαμε τα γράμματα και αντιστοιχίσαμε το σωστό αριθμό.

274

 

Μέσα από τα γεγονότα του Πολυτεχνείου  τα παιδιά γνώρισαν δυπ καινούργιες λέξεις.

Τη ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΚΑΙ ΤΗ ΔΙΚΤΑΤΟΡΙΑ .

Είπαμε ότι είναι σύνθετες λέξεις τις γράψαμε , τις διαβάσαμε και<παίξαμε >με τα γράμματα και τους αριθμούς των γραμμάτων

269

 

272 270

 

Διαβάσαμε δύο ακόμα βιβλία το <στο δάσος> και τη <Ντενεκεδούπολη>αρχείο λήψης dimokratia2

 

Μέσα από τα βιβλία αυτά τα παιδιά κατανόησαν καλύτερα τις έννοιες ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ – ΔΙΚΤΑΤΟΡΙΑ και καταλάβανε πως στη ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ αυτός που αποφασίζει για το ποιος θα είναι αρχηγός είναι ο  λαός μέσα από τις εκλογές.

Αρχηγός γίνεται ο πιο σοφός και αυτός που μπορεί να δώσει λύσεις στα προβλήματα.

222

223

 

Είπαμε λέξεις που τους έρχονται στο μυαλό για τη ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΚΑΙ ΤΗ ΔΙΚΤΑΤΟΡΙΑ.

263 264 261 262

 

Ζωγραφίσανε τη ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΚΑΙ ΤΗ ΔΙΚΤΑΤΟΡΙΑ.

Η Δημοκρατία όμορφη, ξανθιά , με χαμόγελο και πολλά χρώματα.

Η 267Δικτατορία με άγριο πρόσωπα και στόμα ανοιχτό για να δίνει διαταγές.

Τα χρώματα της σκούρα  και τα χέρια της σφιγμένα.

254

 

259

 

Σχεδιάσανε, κόψανε και ζωγραφίσανε τους ήρωες της Ντενεκεδούπολης.

001 002 003 004 005 006 007

 

Περιγράψαμε τους χαρακτήρες των ηρώων με επίθετα.

Και παίξαμε κουκλοθέατρο την <Ντενεκεπούπολη>

 

 

 

010

 

017

 

031

016

 

Τα παιδιά διασκεδάσανε και χαρήκανε πολύ με το κουκλοθέατρο.

Δουλέψαμε και δύο φύλλα εργασίας με τις λέξεις ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ ΚΑΙ

ΨΩΜΙ- ΠΑΙΔΕΙΑ – ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ.

022

023

024

026

 

278

280

 

Και η κατασκευή μας για το Πολυτεχνείο.

020