Η συμμετοχή μας στο Etwinning έργο “Play & Nature” ξεκινά και πρώτη μας πρόκληση είναι η δημιουργία ενός λογότυπου και μιας αφίσας για το έργο μας. Κάθε εκπαιδευτικός καλείται να δημιουργήσει τη δική του αφίσα και λογότυπο, οι δημιουργίες όλων αναρτώνται σε tablet συνεργασίας των συνεργαζόμενων μελών του έργου. Μετά από ψηφοφορία που διενεργείται σε ειδική φόρμα επιλογών επιλέγεται το επίσημο , πλέον, λογότυπο και αφίσα που θα χρησιμοποιηθεί από εδώ και στο εξής στην ανάρτηση των παράγωγων έργων συνεργασίας των μελών.
Για το Νηπιαγωγείο μας δημιουργήθηκαν :
Το λογότυπο και η Αφίσα που επιλέχτηκαν να αντιπροσωπεύουν το έργο “Play and Nature” είναι:
Μπορείτε να δείτε τα Logo και Posters των συνεργαζόμενων σχολείων στο βίντεο…
Logo And Poster Surveys Evaluation
ΒΙΝΤΕΟ ΕΝΑΡΞΗΣ ΤΟΥ PROJECT- ΔΙΑΧΥΣΗ ΣΤΗ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ
Μέλος ενός από τα συνεργαζόμενα σχολεία ανέλαβε τη δημιουργία ενός βίντεο Έναρξης του Etwinning Project , που χρησιμοποιήθηκε για την παρουσίαση στους γονείς, μαθητές , αλλά και στο ευρύτερο περιβάλλον της κοινότητας, των θεματικών ενοτήτων και των στόχων που τίθενται.
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΟΥ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟΥ ΜΑΣ ΣΤΑ ΣΥΝΕΡΓΑΖΟΜΕΝΑ ΣΧΟΛΕΙΑ:
Παρουσίαση Τμήματος 1:
Παρουσίαση Τμήματος 2:
Παρουσίαση Τμήματος 3:
ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΕΔΑΦΟΥΣ
Η έναρξη των δραστηριοτήτων του προγράμματος γίνεται με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Εδάφους . Κάθε τμήμα απο κάθε συνεργαζόμενο σχολείο πραγματοποιεί σχετικές δραστηριότητες τις οποίες αναρτά σε padlet δραστηριοτήτων που έχει καθοριστεί για τη συγκεκριμένη θεματική ενότητα. Οι δραστηριότητες που πραγματοποιούνται στο Νηπιαγωγείο μας είναι πολλές και περιέχονται σε κολλάζ φωτογραφιών που αναρτώνται από κάθε εκπαιδευτικό που συμμετέχει , ξεχωριστά.
ΑΝΑΚΑΛΥΠΤΟΝΤΑΣ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΤΟΥ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟΥ ΜΑΣ
Στη συνέχεια, οι μαθητές μας καλούνται να παρατηρήσουν και να ανακαλύψουν το σχολικό μας περιβάλλον. Οι δραστηριότητες μας αναρτώνται στο padlet που έχει οριστεί ως εξής:
Τμήμα 1:
Τμήμα 2:
Τμήμα 3:
ΑΝΑΚΑΛΥΠΤΩ ΚΑΙ ΜΑΘΑΙΝΩ ΓΙΑ ΤΑ ΖΩΑ ΥΠΟ ΕΞΑΦΑΝΙΣΗ
Οι μαθητές μας καλούνται να ανακαλύψουν και να μάθουν για τα Ζώα Υπό Εξαφάνιση και να μεταδώσουν τους τρόπους /δραστηριότητες μάθησης και τις γνώσεις τους στα συνεργαζόμενα σχολεία, αλλά και στους γονείς και κοινωνικό περιβάλλον τους.
Τμήμα 1:
Τμήμα 2:
Τμήμα 3:
ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΑΣΦΑΛΟΥΣ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ
Η χρήση του Διαδικτύου και του τεχνολογικού εξοπλισμού του Νηπιαγωγείου, προυποθέτει τη καλή γνώση των κανόνων σωστής χρήσης τους . Τα παιδιά μαθαίνουν τους κανόνες ασφαλούς Διαδικτύου, γνωρίζουν τους διαφορετικούς τρόπους χρήσης του , καθώς και τους διαφορετικούς τρόπους που μπορούν να ανακαλύψουν τη γνώση. Οι δραστηριότητες αναρτώνται , και πάλι, σε τάμπλετ που δημιουργήθηκε για το συγκεκριμένο σκοπό προς προβολή τους στα μέλη του προγράμματος.
Τμήμα 1:
Τμήμα 2:
Τμήμα 3:
ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ
Η θεματική ενότητα “Ανακύκλωση”, αναπτύσσεται στο Νηπιαγωγείο μας σε συνδυασμό με δραστηριότητες του Προγράμματος για το Αειφόρο Σχολείο, καθώς και του Εργαστηρίου Δεξιοτήτων με τίτλο ” Μ’ αρέσει να ζω σ’ ένα πιο όμορφο σχολειό” (2ο Κύκλο “Φροντίζω το περιβάλλον”- Θεματική Ενότητα “Οικολογία- Αειφορία”). Οι μαθητές μέσω της παρατήρησης, της έρευνας και της Δημιουργίας ανακαλύπτουν τον κόσμο της “Ανακύκλωσης” , μαθαίνουν να ανακυκλώνουν σωστά και να επαναχρησιμοποιούν τα υλικά με διαφορετικούς τρόπους. Οι δραστηριότητες αναρτώνται από τις εκπαιδευτικούς των τμημάτων σε ένα πάντλετ που έχει καθοριστεί για το σκοπό αυτό.
Τμήμα 1:
Τμήμα 2:
Τμήμα 3:
ΔΕΝΤΡΑ ΚΑΙ ΦΥΤΑ
Η θεματική ενότητα “Δέντρα και Φυτά”, αναπτύσσεται κι αυτή στο Νηπιαγωγείο μας σε συνδυασμό με δραστηριότητες του Προγράμματος για το Αειφόρο Σχολείο, καθώς και του Εργαστηρίου Δεξιοτήτων με τίτλο ” Μ’ αρέσει να ζω σ’ ένα πιο όμορφο σχολειό” (2ο Κύκλο “Φροντίζω το περιβάλλον”- Θεματική Ενότητα “Οικολογία- Αειφορία”). Οι μαθητές μέσω της παρατήρησης, της έρευνας και της Δημιουργίας του δικού τους κήπου λουλουδιών και λαχανόκηπου , μαθαίνουν για τα λουλούδια και τα λαχανικά και τον τρόπο που αυτά φυτεύονται & αναπτύσσονται. Οι δραστηριότητες αναρτώνται από τις εκπαιδευτικούς των τμημάτων σε ένα πάντλετ που έχει καθοριστεί για το σκοπό αυτό.
Τμήμα 1:
Τμήμα 2:
Τμήμα 3:
ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΝΕΡΟΥ
Οι μαθητές του Νηπιαγωγείου μας “γιορτάζουν” την Παγκόσμια Ημέρα Νερού γνωρίζοντας τον “κύκλο του Νερού”, τη χρησιμότητα του και την αξία του, καθώς και τρόπους σωστής χρήσης και εξοικονόμησης του. Οι δραστηριότητες αναρτώνται στο πάντλετ που έχει καθοριστεί.
Τμήμα 1:
Τμήμα 2:
Τμήμα 3:
Μερικές φωτογραφίες από τις τηλεδιασκέψεις των συνεργαζόμενων εκπαιδευτικών:
Μερικές φωτογραφίες από τις συναντήσεις των συνεργαζόμενων μαθητών:
Φωτογραφίες από την τηλεδιάσκεψη με ειδικό του Ιδρύματος TEMΑ. Οι μαθητές είχαν την ευκαιρία να μάθουν για το περιβάλλον, να παίξουν ψηφιακά παιχνίδια και παιχνίδια στην αυλή:
Κάπου εδώ τελειώνει και το έργο μας! Μια συνεργασία με σπουδαίες γνώσεις και εμπειρίες που μπορείτε να παρακολουθήσετε στο τελικό βίντεο του έργου:
PROJECT CLOSING VIDEO
Εκπαιδευτικοί, μαθητές και γονείς αξιολόγησαν το έργο μέσα από σχετικά ερωτηματολόγια και τα αποτελέσματα συγκεντρώθηκαν και αναρτήθηκαν σε βίντεο:
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΕΛΙΚΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΓΟΝΕΩΝ