Οι περιπέτειες του Οδυσσεα

2η ομάδα ερευνών για τον Ομηρικό Οδυσσέα. Μα πόσες περιπέτειες έζησε ο πολυμήχανος ήρωας; Είχαμε ξεκινήσει δυναμικά από την προηγούμενη εβδομάδα. Παίξαμε το παιχνίδι του κρυμμένου θησαυρού /χαμένων στοιχείων με την αγαπημένη μας μαμά και φιλόλογο Δέσποινα Κουνενιδακη, ερευνησαμε στο σπίτι αλλά και στο σχολείο, συλλεξαμε πααααρα πολλά δεδομένα. Προβληματιστηκαμε, ξαναερευνησαμε, επιβεβαίωσαμε ή προήλθε γνωστική σύγκρουση. Περιληπτικά πάντως, σας παρουσιάζουμε μερικά πραγματάκια που δημιούργησα ε…

17081827432661708182743279

Φαντάστηκαμε πως θα ήταν η ζωή μας στην Αρχαία Ελλαδα

1708180368221

 

Ήρθε στην παρέα μας ή μαριονέτα Οδυσσέας και συμπλήρωσαμε τα χαρακτηριστικά που της έλειπαν και δημιούργησα ε έναν τεράστιο Δουρειο Ίππο

1708180368262.       1708180368299  1708180368311

Μεταμορφωσαμε τον χώρο της ολομέλειας σε γιγάντια τριήρη για να μπορούμε να ταξιδεψουμε

1708180368235

Δημιούργησαμε ατομικές τριηρεις

1708180368248. 1708180368274

Πλεξαμε και δοκιμάσαμε για πρώτη φορά λωτους. Περιμέναμε λίγη ώρα για να δούμε αν χάσαμε τη μνήμη μας και φυσικά βοήθησαμε τον Οδυσσέα να μαζέψει τους υπόλοιπους λωτους από τα δέντρα για να μην τους φάνε οι σύντροφοι του. Κανάμε κατάμετρήσεις, συγκρίσεις και ότι άλλο μαθηματικο σκεφτήκαμε. Εξασκησαμε δαχτυλάκι, τον οπτικοκινητικο μας συντονισμό, τη μαθηματική μας σκέψη και φυσικά συνεργάστηκα με. Δεν έλειψε η ρομποτική όπου μάθαμε το ποντικάκι να ξεχωρίζει τον λωτο από τα υπόλοιπα φρούτα.

1708180368169 1. 1708180368195 1  1708180368159. 1708180368138.

Είδαμε αμφορείς, μάθαμε για τη χρήση τους και δημιούργησαμε μερικούς, ζωγραφιζοντας τους με τις περιπέτειες του Οδυσσέα. Ταξιδέψαμε στο νησί του Αιόλου και προβληματιστηκαμε αρκετά σχετικά με τους ανέμους. Ποιοι είναι, ποια η δύναμη τους; Τι έκανε άραγε ο Οδυσσέας όταν η θάλασσα ήταν φουρτουνιασμενη; Γνωρίσαμε τον κύριο Μπορορ και τον Γιάννη Τσαρούχη μέσα από τον πίνακα ζωγραφικής “Ανεμολογιο” οπυ μας σύστησε τους ανέμους. Δημιούργησαμε ένα τεράστιο ανεμογιο, φυσηξαμε αντικείμενα, μεταμορφωθηκαμε σε ανέμους, δημιούργησαμε ανεμουριους, γίναμε βαρκούλες και μας φυσηξαν όλοι οι άνεμοι. Δεν έλειψε η δραματοποιηση του ποιήματος “ο ήλιος και ο αέρας” του Γ. Δροσινη…

Φυσηξε βοριάς…

   170818036805117081803680441708180368036

Ο ήλιος και ο αέρας

1708180368024. 1708180367994

1708180367983

. 1708180367972. 1708180367954

ΚΚλίμακα μποφόρ… Ο Οδυσσέας στη θαλασσα

1708180367945. 17081803679321708180367917

 

Ανεμολογιο

1708180368060

Με όλες αυτές τις περιπέτειες, μακριά από το σπίτι του πως να ένιωθε άραγε ο Οδυσσέας; Ευκαιρία να ασχοληθούμε για άλλη μια φορά με τα συναισθήματα. Όλα τα συναισθήματα είναι αποδεκτά. Πως μπορούμε να νιώσουμε, τι μπορεί να μας κάνει να νιώσουμε έτσι, πως μπορούμε να συμπεριφερθουμε; Όλοι έχουμε συναισθήματα….

1708180368073

Και συνεχίζουμε εεε…