Τι θα κάνουμε αν… αντιμετώπιση έκτακτης ανάγκης
Σήμερα στο Νηπιαγωγείο μας κάναμε το σημαντικότερο μάθημα της χρονιάς. Σε ένα μονοθέσιο Νηπιαγωγείο με μια εκπαιδευτικό το πρωί και μια το μεσημέρι, καλό είναι να έχουμε προετοιμάσει τα παιδιά για όλες τις πιθανές καταστάσεις. Τι θα κάνουμε λοιπόν αν η κυρία Δώρα στο πρωινό τμήμα χάσει ξαφνικά τις αισθήσεις της; Τι θα κάνουμε αν η κυρία Ευαγγελία στο ολοήμερο τμήμα χάσει ξαφνικά τις αισθήσεις της; Θα φοβηθούμε; Φυσικά μπορούμε και να φοβηθούμε, κανέις δε μπορεί να μας το απαγορε’υσει αλλά πως μπορούμε να αντιδράσουμε; Όσο πιο ψύχραιμα γίνεται. Η μια ομάδα θα αναλάβει να πάρει από τη σταθερή συσκευή τηλέφωνο την άλλη κυρία. Το τηλέφωνο και οι αριθμοί επικοινωνίας τοποθετήθηκαν σε εμφανή χώρο, οι κυρίες με τη σειρά έχασαν τις αισθήσεις τους, οι ομάδες ανέλαβαν καθήκοντα, τα τηλέφωνα έγιναν κανονικά και η περιγραφή της κατάστασης πραγματοποιήθηκε στην άλλη δασκάλα, η οποία καθησύχασε και ανέλαβε δράση. Αυτή η δράση γίνεται κάθε χρόνο στο σχολείο μας και την προτείνουμε σε κάθε μονοθέσιο σχολείο αλλά και σε μεγάλα σχολεία που πιθανόν να υπάρχει μόνο ένας εκπαιδευτικός στο ολοήμερο τμήμα. Τα παιδιά προετοιμάζονται, όπως προετοιμάζονται και για το σεισμό αλλά και για οτιδήποτε μπορέι να επηρεάσει αρνητικά τον ψυχισμό τους. Επίσης, στη συγκεκριμένη περίπτωση απ0φεύγεται ο κίνδυνος να βγουν από την αίθουσα μόνα τους και να χτυπήσουν . Είναι μια δράση χρήσιμη και για το σπίτι….