Τα σχολεία άνοιξαν μα τα παιδιά έχουν ακόμη στο μυαλό τους εικόνες από το Καλοκαίρι που πέρασε και συζητούν ευχαρίστως γι αυτές στην ολομέλεια. Στη συνέχεια αποτυπώνουν όμορφες εικόνες που (κοιτάζοντας και αγγίζοντας διάφορα κοχύλια) ως φωτογραφικά στιγμιότυπα σε κατάλληλο φύλλο εργασίας.
Παιχνίδι με την πλαστελίνη ……δημιουργούμε!
Το σχολείο μου κι εγώ! Σε ένα μόμπιλ: ο εαυτός μου, η/οι δασκάλα/λες μου, το αποτύπωμα μου.
Η συμπεριφορά μου…. πως συμπεριφέρομαι στους άλλους; Το ουράνιο τόξο της ευγένειας…. κάθε χρώμα και μία ευγενική λέξη ή συμπεριφορά…..
Μια επανάληψη των χρωμάτων και η δημιουργία των σύνθετων χρωμάτων , είναι μια απολαυστική δραστηριότητα για τα παιδιά!
Πειραματισμοί με τα χρώματα……
Με αφορμή το παραμύθι : το τερατάκι πάει στο νηπιαγωγείο, οδηγούμαστε στους κανόνες , στην υποχρεωτικότητα τους ,στην καταγραφή τους και την αποστολή τους και στο σπίτι……..
Το όνομα μου! σημείο αναφοράς στην καθημερινότητα μου στο νηπιαγωγείο πόρτα της τάξης μας διακοσμείται από τα αρχικά των παιδιών.
Κάποια από τα βιβλία που διαβάσαμε…..
Με αφορμή το βιβλίο που διαβάσαμε: η τελεία τα νήπια εκφράστηκαν ατομικά με την προσωπική τους δημιουργία . Στη συνέχεια η σύνθεσην όλων των εργασιών αποτέλεσε μία νέα ομαδική εργασία.
Κάθε πρωί τα νήπια διαλέγουν την καλημέρα που θέλουνε να πούνε και να κάνουν την κίνηση……
Παιχνίδια συνεργασίας ………..
Οι δραστηριότητες αυτές είναι αντιπροσωπευτικές .
Στιγμιότυπα από τις πρώτες μέρες στο νηπιαγωγείο! από Νηπιαγωγείο Χαροπού διατίθεται με άδεια χρήσης Creative Commons -Αναφορά Δημιουργού – Μη Εμπορική Χρήση – Παρόμοια Διανομή4.0.








































