Από την Κυριακή των Βαΐων αρχίζει η Μεγάλη Εβδομάδα,
η εβδομάδα των Παθών του Ιησού Χριστού.
Ακολουθεί ένα ποιηματάκι για την Μεγάλη εβδομάδα.
“Μεγάλη Δευτέρα, μεγάλη μέρα.
Μεγάλη Τρίτη, μεγάλη κρίση.
Μεγάλη Τετάρτη, μεγάλο σκοτάδι.
Μεγάλη Πέμπτη, δάκρυ πέφτει. .
Μεγάλη Παρασκευή, θλίψη μεγάλη.
Μεγάλο Σάββατο ,χαρά γιομάτο.
Μεγάλη Λαμπρή, κόκκινο αυγό και αρνί. ”
