Τα παιδιά τραγουδάνε “τα κάλαντα του Λαζάρου” το Σάββατο ,πριν την Κυριακή των Βαΐων. Ημέρα χαράς, που προμηνύει την λύπη της Μεγάλης Εβδομάδας και της Ανάστασης που ακολουθεί.

Ήρθε ο Λάζαρος ήρθαν τα βάγια.
Ήρθε κι η Κυριακή, που τρώνε ψάρια.
Σήκω Λάζαρε και μη κοιμάσαι ,
ήρθε η μάνα σου από την πόλη.
Σου ‘φερε χαρτί και κομπολόι.
Του χρόνου πάλι να έρθουμε,
με υγεία να σας βρούμε.
Στο σπίτι σας χαρούμενοι, τον Λάζαρο να πούμε!

