Εργαστήριο Δεξιοτήτων :<< Όλα τα παιδιά της γης ,έχουν δικαιώματα!>>
Με αφορμή την 20η Νοεμβρίου συζητήσαμε για τα δικαιώματα των παιδιών.
Γνωρίσαμε τη UNICEF <<την καλή νεράιδα>> που προστατεύει τα δικαιώματα όλων των παιδιών της γης.
Μιλήσαμε για την προσφορά της UNICEF ( φάρμακα, σχολεία, νερό, παιχνίδια, βιβλία κλπ) και…
δημιουργήσαμε ομαδική αφίσα!
Την 3η Δεκεμβρίου Παγκόσμια Ημέρα ΑΜΕΑ, παρακολουθήσαμε την αληθινή ιστορία του Εμμανουέλ Οφόσου Γιεμπόα.
Σχολιάσαμε το μάθημα που μας δίνει ο Εμμανουέλ ότι τα άτομα με αναπηρία είναι ικανά και μπορούν να καταφέρουν ότι θέλουν όπως ο ίδιος.
Παρατηρήσαμε εικόνες ατόμων με διάφορες αναπηρίες και συζητήσαμε για το πως πρέπει να φερόμαστε στα ΑΜΕΑ και για το τι χρειάζονται αυτά τα άτομα.
Παίξαμε παιχνίδια για να μπούμε στη θέση αυτών των ατόμων και να καταλάβουμε τις δυσκολίες τους.
Μια νεράιδα τους πήρε τη φωνή και την ακοή. Σε ζευγάρια καλούνται να συνεννοηθούν χωρίς να μιλάνε.
Παιχνίδι: Είμαστε τυφλοί και μας οδηγεί ο σκύλος-Βοηθός!
Ποίημα<< Αν όλα τα παιδιά της γης>>Γιάννη Ρίτσου
Αναλύσαμε το ποίημα του Ρίτσου, το χορέψαμε και κατασκευάσαμε καρδιά με μήνυμα για τα παιδιά με αναπηρία και στείλαμε το μήνυμα ότι …
ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΛΟΙ ΦΙΛΟΙ!
Διαβάσαμε το παραμύθι της UNICEF για τα δικαιώματα των παιδιών: <<Η ζωή στη Λουλουδούπολη >>.
Το επεξεργαστήκαμε με ερωτήσεις και βάλαμε τις εικόνες του παραμυθιού στη σωστή σειρά για να αναδιηγηθούμε την ιστορία.
Αναζητήσαμε στο διαδίκτυο εικόνες παιδιών που ζουν διαφορετικά από εμάς.
Εικόνες για σκέψεις- προβληματισμούς-υποθέσεις- διδάγματα και συμπεράσματα.
Το κάθε παιδί διαλέγει την εικόνα που θέλει και την σχολιάζει(Πως αισθάνεται, γιατί είναι έτσι, τι κάνει, τι χρειάζεται)
ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟΥ ΜΑΣ ΣΤΕΛΝΟΥΝ ΤΟ ΔΙΚΟ ΤΟΥΣ ΜΗΝΥΜΑ!
Τι θα έδιναν σε όλα τα παιδιά που έχουν ανάγκη;
κρεβατάκι, σπίτι, πολλές μπάλες, παπούτσια, φαγητό.…
γονείς, φίλους και ..
Α Γ Α Π Η !