27 Ιανουαρίου 2026. Διεθνής Ημέρα Μνήμης Θυμάτων Ολοκαυτώματος.
Με αφορμή αυτήν την ημέρα υλοποιήθηκε ανάλογο εκπαιδευτικό πρόγραμμα. Στο τέλος της εκπαιδευτικής δράσης τα παιδιά δημιούργησαν την παρακάτω Αφίσα.
Την Παρασκευή 30 Ιανουαρίου 2026 τα παιδιά με το Σύλλογο Διδασκόντων εκκλησιάστηκαν στον Ενοριακό ναό του Αγίου Γεωργίου Ασωπού. Ο. π. Γεώργιος Κότσαλης ευλόγησε τους άρτους, που προσφέρθηκαν από τον Δήμο Μονεμβασίας. Στο τέλος της Θείας Λειτουργίας, ο πατήρ Γεώργιος αναφέρθηκε στην μεγάλη προσφορά των Τριών Ιεραρχών στην παιδεία και στα γράμματα. Τους ευχήθηκε καλή πρόοδο, υγεία και ευημερία.
Στο σχολείο έγινε μία μεγάλη αναφορά στους Τρεις Ιεράρχες με πλούσιο εποπτικό υλικό μέσα από βιβλία και υπολογιστή.
Στο σχολείο έφτιαξαν μία ωραία αναμνηστική κάρτα ,που την πήραν μαζί τους εκείνη την ημέρα. που την πήραν μαζί τους εκείνη την ημέρα.
Στο σχολείο έφτιαξαν την παρακάτω εργασία.
Στα πλαίσια του εκπαιδευτικού μας προγράμματος , τα παιδιά ζωγράφισαν και δημιούργησαν υπέροχα έργα αναφορικά με τους στόχους των δραστηριοτήτων που πραγματοποιήσαμε. Δημοσιεύουμε ένα μικρό μέρος.
Υποστηριζόμενο από blogs.sch.gr & Θέμα βασισμένο στο Lovecraft από τον Anders Norén