Μήνας: Ιανουάριος 2026
Επιστρέφοντας στο σχολείο θα θέλαμε να ευχηθούμε Καλή χρονιά με υγεία, δημιουργία, χαρά, ειρήνη και πρόοδο. Στο σχολείο μας υποδεχτήκαμε το νέο έτος με χαμόγελο, αισιοδοξία και δημιουργικότητα.
Η Διεύθυνση και ο Σύλλογος Διδασκόντων του Νηπιαγωγείου Ασωπού ευχαριστεί θερμά τον Επιμορφωτικό και Πολιτιστικό Σύλλογο του Ασωπού για την σημαντική δωρεά του κλιματιστικού μηχανήματος που πρόσφεραν στο σχολείο μας, καθώς και τον γονέα κ. Αντρέα Σπυριδάκο για την τοποθέτησή του.
Σας ευχαριστούμε θερμά.
