| «ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΟ ΜΑΘΗΤΙΚΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΤΟΠΙΚΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ
«ΕΛΑ ΝΑ ΣΟΥ ΜΙΛΗΣΩ ΓΙΑ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΜΟΥ» |
||||||||||||
|
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗΣ ΕΡΓΑΣΙΩΝ
|
||||||||||||
| ΠΕΜΠΤΗ 27 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2023
|
||||||||||||
| ΠΡΟΕΔΡΕΙΟ: Σφαέλος Ιωάννης, Κυριακουλόπουλος Ευάγγελος
|
||||||||||||
|
Σύνδεση μέσω Webex https://minedu-secondary.webex.com/meet/ekyriakoul
|
||||||||||||
| 9:00 | ΕΝΑΡΞΗ | |||||||||||
| 9:00 – 9:30 | ΧΑΙΡΕΤΙΣΜΟΙ | |||||||||||
| 9:30 – 10:20 | ΕΙΣΗΓΗΣΗ
v Ό,τι έχει να μας πει ο Μητροπολίτης Πατρών κ. κ. Χρυσόστομος v Η Πάτρα μέσα από τη ματιά του Δημάρχου κ. Πελετίδη Κων/νου v Ένα drone πάνω από την Πάτρα… Μανωλοπούλου Γεωργία, Εφορεία Αρχαιοτήτων Αχαΐας
|
|||||||||||
| 10:20 – 10:30 | ΔΙΑΛΕΙΜΜΑ
|
|||||||||||
| 1η ΣΥΝΕΔΡΙΑ
Τεχνική στήριξη: Καρράς Νίκοςεχνική |
||||||||||||
| Σύνδεση μέσω Webex
https://minedu-secondary.webex.com/meet/ekyriakoul
|
||||||||||||
| ΠΡΟΕΔΡΕΙΟ: Μητρούλια Σοφία, Κυριακουλόπουλος Ευάγγελος, (εκπ/κοί ΠΛΠΠ) | ||||||||||||
|
10:30 – 12:00 |
1811…και η ιστορία συνεχίζεται για να μη σβήσει η ζωγραφιά, Χατζηκυριάκειο Ίδρυμα | |||||||||||
| Στα χνάρια του Πλάτωνα – Φιλοσοφική και ιστορική περιήγηση στην Ακαδημία Πλάτωνος, Πρότυπο Λύκειο Βαρβακείου Σχολής Αθηνών | ||||||||||||
| «Σαλονίκη… εδώ στη ρωγμή του χρόνου», Πειραματικό Λύκειο Πανεπιστημίου Μακεδονίας | ||||||||||||
| Ο Πειραιάς της Ναυτοσύνης και της Ναυτιλίας, Ζάννειο Πρότυπο Λύκειο Πειραιά | ||||||||||||
| Διαδραστική περιήγηση στην μεσαιωνική πόλη της Ρόδου, 2ο Πειραματικό Γυμνάσιο Ρόδου | ||||||||||||
| Τα κτίρια της Πόλης μου, 4ο ΕΠΑΛ Καβάλας | ||||||||||||
| 12:00 – 12:10 ΔΙΑΛΕΙΜΜΑ
|
||||||||||||
| ΠΡΟΕΔΡΕΙΟ: Κρίθη Μαρία, Κυριακουλόπουλος Ευάγγελος (εκπ/κοί ΠΛΠΠ) | ||||||||||||
| 12:10- 13:40 | Τόπος, Άνθρωποι….Μνήμες» Το οροπέδιο της Φολόης στον Δήμο Αρχαίας Ολυμπίας, Γενικό Λύκειο Λάλα | |||||||||||
| Τα Χρηστήρια Ελάσματα της Δωδώνης, Πρότυπο Λύκειο Ζωσιμαίας Σχολής Ιωαννίνων | ||||||||||||
| Γνωριμία με τα θρησκευτικά μνημεία του τόπου μου, 2ο Πειραματικό Γυμνάσιο Κιλκίς & 2ο Πειραματικό Λύκειο Κιλκίς | ||||||||||||
| Κάθε λιμάνι και καημός, 2ο Πρότυπο Λύκειο Βόλου | ||||||||||||
| 11 Ιανουαρίου 1944, «Εμάθατε στον Πειραιά επιδρομή μεγάλη/γκρεμίσανε τα σπίτια μας πω πω ζημιά μεγάλη» ( ρεμπέτικο Μιχ. Γενίτσαρης). Οι κάτοικοι του Πειραιά θυμούνται…., Πρότυπο Ζάννειο Γυμνάσιο Πειραιά | ||||||||||||
| Θρησκευτικά μνημεία της πόλης μου, ΠΛΠΠ
|
||||||||||||
|
|
||||||||||||
| 2Η ΣΥΝΕΔΡΙΑ
Τεχνική στήριξη: Τσιόκανος Αθανάσιος |
||||||||||||
|
Σύνδεση μέσω Webex https://minedu-secondary.webex.com/meet/ichiotelis
|
||||||||||||
|
ΠΡΟΕΔΡΕΙΟ: Ζούπας Αθανάσιος, Χιωτέλης Ιωάννης, (εκπ/κοί ΠΛΠΠ) |
||||||||||||
| 10:30 – 12:00 | Η Εβραϊκή παρουσία στην Πάτρα, Πειραματικό Γυμνάσιο Πανεπιστημίου Πατρών | |||||||||||
| Λύκειο Ελληνίδων Κιλκίς – 30 χρόνια παρουσίας
και συμβολής στη διατήρηση της λαογραφικής Παράδοσης, 2ο Πειραματικό Γυμνάσιο Κιλκίς |
||||||||||||
| Η μάχη του Καματερού (27 Ιανουαρίου 1827), μια συντριπτική ήττα των Ελλήνων Επαναστατών, Πρότυπο Γυμνάσιο Αγίων Αναργύρων | ||||||||||||
| «Μια ελιά και ένας αγωγός αφηγούνται».
Τόποι, τοπόσημα, τοπικές ιστορίες, 1ο ΓΕΛ Βριλησσίων & Πρότυπο Γυμνάσιο Αγίων Αναργύρων |
||||||||||||
| Πώς η κρίση μετατρέπεται σε ευκαιρία: οι σεισμοί της Καλαμάτας το 1986 μέσα από προφορικές αφηγήσεις” (Ι), 7ο Πειραματικό Γυμνάσιο Καλαμάτας | ||||||||||||
| Πώς η κρίση μετατρέπεται σε ευκαιρία: οι σεισμοί της Καλαμάτας το 1986 μέσα από προφορικές αφηγήσεις” (ΙΙ), 7ο Πειραματικό Γυμνάσιο Καλαμάτας | ||||||||||||
| 12:00 – 12:10 ΔΙΑΛΕΙΜΜΑ
|
||||||||||||
| ΠΡΟΕΔΡΕΙΟ: |
Πετροπούλου Γεωργία, Χιωτέλης Ιωάννης (εκπ/κοί ΠΛΠΠ)
|
|||||||||||
| 12:10- 13:40 | Παίζοντας περιηγούμαι και μαθαίνω την πόλη μου», 3ο Γυμνάσιο Καβάλας | |||||||||||
| Περιδιαβαίνοντας την πόλη μου, 3ο Γυμνάσιο Καβάλας
|
||||||||||||
| Λαογραφικό Μουσείο Κιλκίς, 2ο Πειραματικό Γυμνάσιο Κιλκίς
|
||||||||||||
| Γ. Βιζυηνός «Το αμάρτημα της μητρός μου»
Λαογραφικά και ηθογραφικά στοιχεία της θρακιώτικης κοινωνίας, 5ο Πειραματικό Γυμνάσιο Κομοτηνής |
||||||||||||
| Μαθαίνω την Κυπριακήν σε 10΄, Λύκειο Κύκκου Πάφου
|
||||||||||||
| Χάρτης βιωμάτων και αισθήσεων. Μια ιστορία της χαρτογραφίας με καλλιτεχνική απόληξη, ΠΛΠΠ | ||||||||||||
|
3Η ΣΥΝΕΔΡΙΑ Τεχνική στήριξη: Τσιόκανος Αθανάσιος
|
||||||||||||
|
Σύνδεση μέσω Webex |
||||||||||||
| ΠΡΟΕΔΡΕΙΟ: | Κακογιάννης Απόστολος, Αβραμόπουλος Αβραάμ (εκπ/κοί ΠΛΠΠ)
|
|||||||||||
| 10:30 – 12:00 | Λεωνίδας Κ. Βαρουξής. Ο εκδότης της β΄ αρχαιότερης καθημερινής εν Ελλάδι Εφημερίδας «Πατρίς» της Ηλείας, Γενικό Λύκειο Λάλα | |||||||||||
| Ανακαλύπτοντας την πόλη μας, Πρότυπο Λύκειο Πατρών
|
||||||||||||
| Ίδρυση κυπριακών πόλεων – Μύθος και Ιστορία, Λύκειο Κύκκου Πάφου
|
||||||||||||
| Η Καμπάνα του Καρς, 2ο Πειραματικό Γυμνάσιο Κιλκίς
|
||||||||||||
| Albergo dell Rose: Ένας αιώνας ιστορία της Ρόδου, 2ο Πειραματικό Γυμνάσιο Ρόδου | ||||||||||||
| Ο Κρατικός Αερολιμένας Αράξου και η συμβολή του στην οικονομική και τουριστική ανάπτυξη της ευρύτερης περιοχής, ΠΛΠΠ
|
||||||||||||
|
11:30 – 11:40 ΔΙΑΛΕΙΜΜΑ
|
||||||||||||
| ΠΡΟΕΔΡΕΙΟ: Καλόσακα Αικατερίνη, Αβραμόπουλος Αβραάμ (εκπ/κοί ΠΛΠΠ)
|
||||||||||||
|
12:10- 13:40 |
Τέχνη και Αρχιτεκτονική, 1ο Πρότυπο Λύκειο Χαλκίδας | |||||||||||
| Το Βήμα του Κιλκίς, 2ο Πειραματικό Γυμνάσιο Κιλκίς | ||||||||||||
| Μια φορά κι έναν καιρό ήταν ένα ποτάμι…, 5ο Πειραματικό Γυμνάσιο Κομοτηνής | ||||||||||||
| Το κονάκι του Προδρόμου νομού Καρδίτσας, 1ο Πειραματικό Γυμνάσιο Καρδίτσας | ||||||||||||
| Πάμε σαν άλλοτε…, Γενικό Λύκειο Λάλα | ||||||||||||
| Για να μην πέφτουν, 2ο Πειραματικό Λύκειο Λευκάδας | ||||||||||||
|
4Η ΣΥΝΕΔΡΙΑ Τεχνική στήριξη: Τσιόκανος Αθανάσιος |
||||||||||||
| Σύνδεση μέσω Webex
https://minedu-secondary.webex.com/meet/giorgiosfyttas
|
||||||||||||
| ΠΡΟΕΔΡΕΙΟ: Ευσταθίου Αγγελική, Φύττας Γεώργιος (εκπ/κοί ΠΛΠΠ)
|
||||||||||||
| 10:30 – 12:00 | Λογοτέχνες και μνημεία του τόπου μας, 3ο Λύκειο Πύργου | |||||||||||
| Αθηνά Κακούρη: η πατρινή συγγραφέας και τα Πριμαρόλια, Γενικό Λύκειο Καστριτσίου | ||||||||||||
| Καβάφης, Παλαμάς, Πολυδεύκης:
η Πάτρα όπως αποτυπώνεται σε ημερολόγια και ποιήματά τους, Γενικό Λύκειο Καστριτσίου |
||||||||||||
| Κιλκιστορία, 2ο Πειραματικό Γυμνάσιο Κιλκίς | ||||||||||||
| Λευκάδιος Χερν- ο ταξιδευτής του κόσμου, 2ο Πειραματικό Λύκειο Λευκάδας | ||||||||||||
| Μια πόλη… σε συνέχεια, 3ο Γυμνάσιο Λάρισας | ||||||||||||
| 12:00 – 12:10 ΔΙΑΛΕΙΜΜΑ
|
||||||||||||
| ΠΡΟΕΔΡΕΙΟ: Μπουρδανιώτης Πολυχρόνης, Φύττας Γεώργιος (εκπ/κοί ΠΛΠΠ)
|
||||||||||||
| 12:10 – 13:40 | Οι πνευματικοί φρουροί της Αχαΐας: εμβληματικές προσωπικότητες των Πατρών, Γενικό Λύκειο Καστριτσίου | |||||||||||
| Συρματερά και φιλιγκράν, Πρότυπο Λύκειο Ζωσιμαίας Σχολής Ιωαννίνων | ||||||||||||
| Η λιμνοθάλασσά μας, 2ο Πειραματικό Λύκειο Λευκάδας | ||||||||||||
| Ιωάννης Πέζαρος, Γενικό Λύκειο Τυρνάβου | ||||||||||||
| Όταν τα κτήρια μιλούν, 7ο Πειραματικό Γυμνάσιο Τρικάλων
|
||||||||||||
| Σταφίδα: Ο μαύρος χρυσός της Αχαΐας, Πρότυπο Λύκειο Πατρών | ||||||||||||
| ΤΕΛΟΣ 1ΗΣ ΗΜΕΡΑΣ | ||||||||||||
| ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 28 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2023
|
||||||||||||
| ΠΡΟΕΔΡΕΙΟ: Σφαέλος Ιωάννης, Κυριακουλόπουλος Ευάγγελος | ||||||||||||
| Σύνδεση μέσω Webex
https://minedu-secondary.webex.com/meet/ekyriakoul
|
||||||||||||
| 9:00 – 9:45 ΕΙΣΗΓΗΣΗ: Ο περιβάλλων χώρος σε διάλογο με την ιστορική μνήμη. Χριστοπούλου Σοφία, Φιλόλογος, Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης Δυτικής Ελλάδας
v Ένα drone πάνω από την Πάτρα… |
||||||||||||
| 9:45 – 10:00 ΔΙΑΛΕΙΜΜΑ
|
||||||||||||
| 1Η ΣΥΝΕΔΡΙΑ
Τεχνική στήριξη: Καρράς Νίκος |
||||||||||||
| Σύνδεση μέσω Webex
https://minedu-secondary.webex.com/meet/ekyriakoul
|
||||||||||||
| ΠΡΟΕΔΡΕΙΟ: Χάντζου Ελένη, Κυριακουλόπουλος Ευάγγελος, (εκπ/κοί ΠΛΠΠ)
|
||||||||||||
| 10:00 – 11:30 | Ο άγιος Ανδρέας Πατρών, ΠΛΠΠ | |||||||||||
| Ομιλούν κτήριον, Χατζηκυριάκειο Ίδρυμα | ||||||||||||
| Το Γυμνάσιο Μυτιλήνης, νυν Πρότυπο ΓΕ.Λ Μυτιλήνης του Πανεπιστημίου Αιγαίου (1840-2023)Παρελθόν – Παρόν – Μέλλον, Πρότυπο Λύκειο Μυτιλήνης Πανεπιστημίου Αιγαίου | ||||||||||||
| Τα ιταλικά κτίρια της Ρόδου σε επαυξημένη πραγματικότητα, 2ο Πειραματικό Γυμνάσιο Ρόδου | ||||||||||||
| Στα ίχνη του αρχαίου Πειραιά, Πρότυπο ΓΕΛ Ιωνιδείου Σχολής Πειραιά | ||||||||||||
| Πάτρα: Πολιτιστική πρωτεύουσα Ευρώπης, ΠΛΠΠ | ||||||||||||
| 11:30 – 11:40 ΔΙΑΛΕΙΜΜΑ | ||||||||||||
| ΠΡΟΕΔΡΕΙΟ: | Λύρη Νατάσα, Κυριακουλόπουλος Ευάγγελος (εκπ/κοί ΠΛΠΠ)
|
|||||||||||
| 11:40 – 13:30 | Εξέχουσες προσωπικότητες του Αμαρουσίου: ο ζωγράφος Γιάννης Τσαρούχης, Πρότυπο Γενικό Λύκειο Αναβρύτων | |||||||||||
| «Σου τηλεγράφησα λουλούδια» : Η αλληλογραφία του Γιώργου Σεφέρη με τον Ευάγγελο Λουίζο, Λύκειο Κύκκου Πάφου | ||||||||||||
| Θέατρο «Απόλλων» Πάτρας – Λυρικό Θέατρο: 1872-1874, Μουσικό Σχολείο Πατρών | ||||||||||||
| Το σκηνικό των Τρικάλων ως οργανικό μέρος σε επιλεγμένα λογοτεχνικά κείμενα, 4ο Πειραματικό Λύκειο Τρικάλων | ||||||||||||
| Τοπικό αγιολόγιο, ΠΛΠΠ | ||||||||||||
| Η Πάτρα μέσα από τα μάτια των λογοτεχνών της, ΠΛΠΠ | ||||||||||||
| Αχαιοί πολιτικοί, ΠΛΠΠ | ||||||||||||
|
2Η ΣΥΝΕΔΡΙΑ Τεχνική στήριξη: Τσιόκανος Αθανάσιος |
||||||||||||
|
Σύνδεση μέσω Webex https://minedu-secondary.webex.com/meet/ichiotelis
|
||||||||||||
| ΠΡΟΕΔΡΕΙΟ: | Δημητροπούλου Βασιλική, Χιωτέλης Ιωάννης, (εκπ/κοί ΠΛΠΠ)
|
|||||||||||
| 10:00 – 11:30 | Αρχαιολογικό Μουσείο Πατρών, ΠΛΠΠ
|
|||||||||||
| Άνθρωποι και Επαγγέλματα. Το σχολικό αρχείο ως καθρέπτης της κοινωνικής σύνθεσης του τόπου μας, 1ο Γενικό Λύκειο Αχαρνών | ||||||||||||
| Ο Πειραιάς στο Β΄ παγκόσμιο πόλεμο: ένας ιστορικός περίπατος στα τοπόσημα της Αντίστασης και της Κατοχής, Πρότυπο Ζάννειο Γυμνάσιο Πειραιά | ||||||||||||
| Ταξιδεύοντας με ελπίδα ένα πλοίο, ΠΛΠΠ
|
||||||||||||
| «Βγες απ΄ την καλύβα». Μελέτη της καραγκιόζικης παράδοσης στην Πάτρα, ΠΛΠΠ | ||||||||||||
| Οδοιπορικό στην παλιά πόλη – Αρχαιολογικό μουσείο και αρχαιολογικός χώρος Βούντενης, Γενικό Λύκειο Καστριτσίου | ||||||||||||
| 11:30 – 11:40 ΔΙΑΛΕΙΜΜΑ
|
||||||||||||
| ΠΡΟΕΔΡΕΙΟ: Μπουτκόβαλη Μαρία, Χιωτέλης Ιωάννης (εκπ/κοί ΠΛΠΠ)
|
||||||||||||
| 11:40 – 13:30 | Θέατρο και Πάτρα: ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ. και θέατρο «Απόλλων» & Έργα του Τσίλλερ στην πόλη των Πατρών, Γενικό Λύκειο Καστριτσίου | |||||||||||
| Ο Αλμπέρ Καμύ στη Λέσβο, ΠΛΠΠ
|
||||||||||||
| Προσωπικότητες της Θράκης, 5ο Πειραματικό Γυμνάσιο Κομοτηνής
|
||||||||||||
| Το Κάστρο της Πάτρας & η συμβολή του στον Αγώνα της Εθνικής Ανεξαρτησίας 1821, 14ο Γυμνάσιο Πατρών
|
||||||||||||
| Δανιήλ Πρωτοψάλτης, Γενικό Λύκειο Τυρνάβου
|
||||||||||||
| Το αρχαιοελληνικό παρελθόν της Λάρισας, 1ο Πειραματικό Λύκειο Λάρισας | ||||||||||||
| Χρίστος Λάσκαρης, ποιητής, ΠΛΠΠ
|
||||||||||||
|
|
||||||||||||
|
3Η ΣΥΝΕΔΡΙΑ Τεχνική στήριξη: Τσιόκανος Αθανάσιος |
||||||||||||
| Σύνδεση μέσω Webex | ||||||||||||
| ΠΡΟΕΔΡΕΙΟ: Σιδηρά Μαίρη, Αβραμόπουλος Αβραάμ, (εκπ/κοί ΠΛΠΠ)
|
||||||||||||
| 10:00 – 11:30 | Ο Ζαχαρίας Παπαντωνίου από την Γρανίτσα Ευρυτανίας, Δημοτικό Σχολείο Γρανίτσας Ευρυτανίας | |||||||||||
| Σάμος, η πατρίδα μου, 2ο Πειραματικό Δημοτικό Σάμου
|
||||||||||||
| Ηράκλειο-μνημεία και παραδόσεις, 8ο Πειραματικό Δημοτικό Ηρακλείου | ||||||||||||
| Οι ιστορίες της γιαγιάς, για τη Χώρα της Ελιάς, 10ο Πειραματικό Δημοτικό Καλαμάτας | ||||||||||||
| Η ζωή των Μινωιτών, 66ο Πειραματικό Νηπιαγωγείο Ηρακλείου
|
||||||||||||
| Μουσείο Οίνου» Achaia Clauss, 20ο Γυμνάσιο Πατρών
|
||||||||||||
| 11:30– 11:40 ΔΙΑΛΕΙΜΜΑ
|
||||||||||||
| ΠΡΟΕΔΡΕΙΟ: Ποταμιάνου Ανδρονίκη, Αβραμόπουλος Αβραάμ (εκπ/κοί ΠΛΠΠ)
|
||||||||||||
| 11:40 – 13:30 | Πάτρα, μια υπαίθρια γκαλερί, ΠΛΠΠ
|
|||||||||||
| Το αποτύπωμα του 1821 στα Τρίκαλα, 4ο Πειραματικό Λύκειο Τρικάλων | ||||||||||||
| Πατρινό καρναβάλι ,ΠΛΠΠ
|
||||||||||||
| «Larissa mea dulcissima. Γλυκυτάτη μου Λάρισα», 13ο Γενικό Λύκειο Λάρισας | ||||||||||||
| Ξαναγράφοντας τις ιστορίες: η δημιουργική γραφή μέσα από λογοτεχνικά έργα σχετικά με τα Τρίκαλα, 4ο Πειραματικό Λύκειο Τρικάλων | ||||||||||||
| Η περιοχή της Καρδίτσας κατά την οθωμανική περίοδο,
1ο Πειραματικό Γυμνάσιο Καρδίτσας |
||||||||||||
| Ι) Πάτρα: το παράθυρο της Ελλάδας στη Δύση: οι συνοικίες, οι κάτοικοι, η εκπαίδευση.
ΙΙ) Πάτρα: το παράθυρο της Ελλάδας στη Δύση: οι διεθνείς παροικίες : αγγλική, ιταλική και γερμανική. – Σημαντικοί δρόμοι της πόλης ΙΙΙ) Πάτρα: το παράθυρο της Ελλάδας στη Δύση: η ιστορία της σταφίδας και το εξαγωγικό εμπόριο, Γενικό Λύκειο Καστριτσίου |
||||||||||||
| 4Η ΣΥΝΕΔΡΙΑ
Τεχνική στήριξη: Τσιόκανος Αθανάσιος |
||||||||||||
|
Σύνδεση μέσω Webex https://minedu-secondary.webex.com/meet/giorgiosfyttas
|
||||||||||||
| ΠΡΟΕΔΡΕΙΟ: Καλόσακα Αικατερίνη, Φύττας Γεώργιος (εκπ/κοί ΠΛΠΠ)
|
||||||||||||
| 10:00 – 11:30 | Άνθρωποι και Επαγγέλματα. Το σχολικό αρχείο ως καθρέπτης της κοινωνικής σύνθεσης του τόπου μας, 1ο ΓΕΛ Αχαρνών
|
|||||||||||
| «Από την Αρχαία Ολυμπία ως το Κατάκολο-ακολουθώντας το μονοπάτι της σταφίδας» (μέρος 1ο), Γενικό Λύκειο Πελοπίου | ||||||||||||
| Ανδρεάδης Δημοσθένης, Γενικό Λύκειο Τυρνάβου
|
||||||||||||
| Ελληνική επανάσταση και Πάτρα, Γενικό Λύκειο Καστριτσίου
|
||||||||||||
| Καποδίστριας και Πάτρα: με τη σφραγίδα του Κυβερνήτη, Γενικό Λύκειο Καστριτσίου | ||||||||||||
| Οι Ανασκαφές στην Ξηρόπολη Ευβοίας, 1ο Πρότυπο Λύκειο Χαλκίδας
|
||||||||||||
| ΔΙΑΛΕΙΜΜΑ 11:30 -11:40
|
||||||||||||
| ΠΡΟΕΔΡΕΙΟ: Μπουρδανιώτης Πολυχρόνης, Φύττας Γεώργιος (εκπ/κοί ΠΛΠΠ)
|
||||||||||||
| 11:40 – 13:30 | Το Αρχαίο Ωδείο της Πάτρας: Μια περίπτωση ακουστικής μελέτης, ΠΛΠΠ | |||||||||||
| Ιστορία του Σοχού και μουσικοχορευτική παράδοση, Γενικό Λύκειο Σοχού Θεσσαλονίκης | ||||||||||||
| «Ο μαύρος χρυσός της Ηλείας – το αποτύπωμα της σταφίδας στην οικονομική και κοινωνική ζωή του τόπου» (μέρος 2ο), Γενικό Λύκειο Πελοπίου | ||||||||||||
| Το όραμα του Τρικούπη, το στολίδι της Πάτρας, ΠΛΠΠ
|
||||||||||||
| Achaia Clauss: χρονικό δημιουργίας, οινοτουρισμός και σύνδεση με πνευματικούς δημιουργούς, Γενικό Λύκειο Καστριτσίου | ||||||||||||
| Παραδοσιακά τοπικά προϊόντα, ΠΛΠΠ
|
||||||||||||
| Το καρναβάλι της Πάτρας: η γέννηση, η ιστορία, το γλέντι, Γενικό Λύκειο Καστριτσίου | ||||||||||||
|
ΤΕΛΟΣ 2ΗΣ ΗΜΕΡΑΣ
|
||||||||||||
|
ΣΑΒΒΑΤΟ 29 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2023
|
||||||||||||
| ΠΡΟΕΔΡΕΙΟ: Μπαλωμένου Αθανασία, Σ.Ε. ΠΕ03, Σφαέλος Ιωάννης (Δ/ντής ΠΛΠΠ)
|
||||||||||||
|
Σύνδεση μέσω Webex https://minedu-secondary.webex.com/meet/ekyriakoul
|
||||||||||||
| 10:00-10:30 ΕΙΣΗΓΗΣΗ: Σύγχρονες διδακτικές προσεγγίσεις της τοπικής ιστορίας στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση. Φραγκούλης Ιωσήφ, Καθηγητής, Παιδαγωγικό Τμήμα, ΑΣΠΑΙΤΕ | ||||||||||||
| 10:30- 10:40 ΔΙΑΛΕΙΜΜΑ | ||||||||||||
|
1Η ΣΥΝΕΔΡΙΑ Τεχνική στήριξη: Καρράς Νίκος |
||||||||||||
| Σύνδεση μέσω Webex
https://minedu-secondary.webex.com/meet/ekyriakoul
|
||||||||||||
| ΠΡΟΕΔΡΕΙΟ: Αβραμίδου Καλλιφρόνη, Κυριακουλόπουλος Ευάγγελος (εκπ/κοί ΠΣΠΠ)
|
||||||||||||
| 10:30 – 13:30 | Πάτρα: Στη γραμμή του Παυσανία, Πειραματικό Γυμνάσιο Πανεπιστημίου Πατρών | |||||||||||
| Η σύγχρονη ταυτότητα της Κομοτηνής, 3ο Πειραματικό Λύκειο Κομοτηνής | ||||||||||||
| Η Κομοτηνή του 1920 και του 2023 μέσα από το φωτογραφικό φακό, 3ο Πειραματικό Λύκειο Κομοτηνής | ||||||||||||
| Έθιμο της Θεσσαλίας: Το άκραντο νερό, 1ο Πειραματικό Γυμνάσιο Λάρισας | ||||||||||||
| Έθιμα της Θεσσαλίας: Ο παραδοσιακός θεσσαλικός γάμος, 1ο Πειραματικό Γυμνάσιο Λάρισας | ||||||||||||
| Από την αγία Φωτεινή της Σμύρνης στην αγία Φωτεινή της Πάτρας, ΓΕΛ Ρίου | ||||||||||||
| Σεπτέμβριος 1922: Όταν τα πένθιμα καράβια, έδεσαν στην Πάτρα…, ΓΕΛ Ρίου | ||||||||||||
| Ένα ποτάμι γεμάτο ανθρώπινες ιστορίες της Κομοτηνής. 3ο Πειραματικό Λύκειο Κομοτηνής | ||||||||||||
| Εμείς και ο τόπος μας, Γυμνάσιο Γαργαλιάνων
|
||||||||||||
| Διάλογος μεταξύ Αρχαιοελληνικής Φιλοσοφίας και Χριστιανισμού, Πειραματικό Σχολείο Πανεπιστημίου Αθηνών | ||||||||||||
| Η μοντέρνα εκδοχή του χθες, 1ο Γενικό Λύκειο Πατρών
|
||||||||||||
|
|
||||||||||||
| 2Η ΣΥΝΕΔΡΙΑ
Τεχνική στήριξη: Φύττας Γεώργιος |
||||||||||||
| Σύνδεση μέσω Webex
https://minedu-secondary.webex.com/meet/ichiotelis
|
||||||||||||
| ΠΡΟΕΔΡΕΙΟ: Χιωτέλης Ιωάννης, Αβραμόπουλος Αβραάμ (εκπ/κοί ΠΛΠΠ)
|
||||||||||||
| 10:30 – 13:30 | Όψεις της ιστορίας της Θράκης, 3ο Πειραματικό Λύκειο Κομοτηνής
|
|||||||||||
| Τα οθωμανικά μνημεία της πόλης μου, 1ο Πειραματικό Γυμνάσιο Λάρισας
|
||||||||||||
| Σανατόριο Πηλίου. Γεώργιος Καραμάνης :
«Καμιά αναπνοή χαμένη», 7ο Γυμνάσιο Βόλου & Γυμνασιακό Παράρτημα Ιδρύματος Αγωγής ανηλίκων αρρένων Βόλου |
||||||||||||
| Το τρενάκι του Πηλίου -ο ιστορικός «Μουτζούρης», 7ο Γυμνάσιο Βόλου
|
||||||||||||
| Δημήτριος Γούναρης: Ο πατρινός Ιάπωνας, ΓΕΛ Ρίου
|
||||||||||||
| Ο Ρόλος των Αχαιών Πολιτικών στην Ιστορία της Νεότερης Ελλάδας, 1821-Σήμερα, 16ο Γυμνάσιο Πατρών | ||||||||||||
| Ενσωμάτωση – Σύμβαση της Λοζάνης – Προσφυγικοί συνοικισμοί: όταν η συνύπαρξη του διαφορετικού και το ψηφιδωτό των αντιθέσεων γίνεται πράξη, 3ο Πειραματικό Λύκειο Κομοτηνής | ||||||||||||
| Επιβιώσεις του παρελθόντος στο παρόν: τα μνημεία, οι απόγονοι των προσφύγων, 3ο Πειραματικό Λύκειο Κομοτηνής | ||||||||||||
| Ακολουθώντας τη Γαλάτεια Σαράντη από τα πατρινά θρανία στην ακαδημία Αθηνών, ΓΕΛ Ρίου | ||||||||||||
| Όταν τα «κτίρια» μιας πόλεως μιλούν…, Πειραματικό Γυμνάσιο Πανεπιστημίου Πατρών | ||||||||||||
| Οικοσυστήματα του τόπου μου με ιδιαίτερη αισθητική και περιβαλλοντική αξία, Πειραματικό Δημοτικό Πανεπιστημίου Πατρών | ||||||||||||
|
|
||||||||||||
| 13:30
|
ΛΗΞΗ ΜΑΘΗΤΙΚΟΥ ΣΥΝΕΔΡΙΟΥ Σύνδεση μέσω Webex https://minedu-secondary.webex.com/meet/ekyriakoul
|
|||||||||||
