ΕΥΧΑΡΙΣΤΙΕΣ Ευχαριστούμε θερμά το ΚΕΘΕΑ για την αποστολή των παραμυθιών στα παιδιά του σχολείου μας, με τίτλο “Ο δικός μου παππούς”