Ελάτε να πετάξουμε μαζί στον κόσμο της γνώσης και της φαντασίας!
Όταν κάνει κρύο στην τάξη μας…..
Τα ιγκλού μας! Οι πιγκουίνοι μας με πλαστελίνη…το απολαύσαμε!
2 σχόλιαστο “Όταν κάνει κρύο στην τάξη μας…..”
Όταν η φαντασία γίνεται υλοποίηση….τότε τα παιδιά απλά κάνουν “θαύματα” με την καθοδήγηση των υπέροχων δασκάλων τους πάντα!Τους ευχαριστούμε γιατί δίνουν όλο τους το είναι κάθε φορά!❤️
Fabulous work!! The kids really enjoyed doing things together!
Well done to the teachers!Keep on inspiring!
Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία στη σελίδα μας. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε τη σελίδα, θα υποθέσουμε πως είστε ικανοποιημένοι με αυτό.
Όταν η φαντασία γίνεται υλοποίηση….τότε τα παιδιά απλά κάνουν “θαύματα” με την καθοδήγηση των υπέροχων δασκάλων τους πάντα!Τους ευχαριστούμε γιατί δίνουν όλο τους το είναι κάθε φορά!❤️
Fabulous work!! The kids really enjoyed doing things together!
Well done to the teachers!Keep on inspiring!