2 σχόλιαστο “Όταν κάνει κρύο στην τάξη μας…..

  1. Όταν η φαντασία γίνεται υλοποίηση….τότε τα παιδιά απλά κάνουν “θαύματα” με την καθοδήγηση των υπέροχων δασκάλων τους πάντα!Τους ευχαριστούμε γιατί δίνουν όλο τους το είναι κάθε φορά!❤️

Τα σχόλια είναι κλειστά.