2ο Εργαστήριο Δεξιοτήτων : “Γνωρίζω το σώμα μου – Σεξουαλική διαπαιδαγώγηση”

Ολοκληρώθηκε το 2ο Εργαστήριο Δεξιοτήτων από τη Θεματική Ενότητα Ζω Καλύτερα – Ευ Ζην με τίτλο “Γνωριμία με το ανθρώπινο σώμα” Οι δεξιότητες που προωθούνται μέσω αυτού του εργαστηρίου είναι οι Δεξιότητες 21 ου αιώνα (η Επικοινωνία, η Κριτική Σκέψη, η Δημιουργικότητα,  η Ψηφιακή Επικοινωνία, Ψηφιακή κριτική σκέψη, ο ψηφιακός γραμματισμός), οι Δεξιότητες Ζωής  (ενσυναίσθηση, ευαισθησία, προσαρμοστικότητα, υπευθυνότητα) και Δεξιότητες του Νου (οργανωτική σκέψη, μελέτη περιπτώσεων, επίλυση προβλημάτων, ρουτίνες σκέψης, αναστοχασμός).

Αναλυτικότερα, όσον αφορά τις δράσεις, εξοικειώθηκαν με το σώμα τους και τις ονομασίες των εξωτερικών μελών τους μέσω κινητικών παιχνιδιών: “Το φύλλο και ο άνεμος” (ένα παιδί είχε το ρόλο του ανέμου και με τον άνεμο που προκαλούσε, φυσούσε αντίστοιχα μέρη του σώματος ενός άλλου παιδιού (φύλλο). Χόρεψαν με μπαλόνια και τα τοποθετούσαν κάθε φορά στο σώμα τους, ανάλογα με την οδηγία (μέτωπο, πέλμα, αγκώνας, κοιλιά κλπ). Χόρεψαν Χόκι Πόκι, έμαθαν και ταξινόμησαν τα στάδια ανάπτυξης ζωής του ανθρώπου. Σκέφτηκαν και ονοματίσαν ειδικότητες ιατρών. Φτιάξαμε ιατρείο στην τάξη. Ενημερώθηκαν για την υγιεινή των δοντιών και τη σωστή διατροφή μέσω εξωτερικής επίσκεψης. 

Πραγματοποιήθηκε πρόγραμμα σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης με την Ψυχολόγο του σχολείου μας, Χρύσα Ματσουκατίδου,  με σκοπό τη γνωριμία των παιδιών με τα ιδιωτικά μέρη του σώματος τους με στόχο την προστασία τους. Χρησιμοποιήθηκε το εκπαιδευτικό βίντεο “Το μυστικό της Νίκης” και το βιβλίο “Έχω ένα μυστικό” για τον διαχωρισμό καλών και κακών μυστικών και άλλου υλικού φτιαγμένο για πολύ μικρά παιδιά από την κ. Χρύσα. Κατά τη διάρκεια του εργαστηρίου εντόπισαν τις διαφορές στα δύο φύλα (αγόρι – κορίτσι). Διατύπωσαν το ερώτημα “Πώς καταλαβαίνουμε εάν ένα μωρό είναι αγόρι ή κορίτσι” και έτσι μιλήσαμε για τα έμβρυα και τα υπερηχογραφήματα, την ανάπτυξη των εμβρύων και τους χτύπους της καρδιάς μέσα και έξω από την κοιλιά της μαμάς. Κάθε παιδί έφερε στην τάξη το δικό του υπερηχογράφημα και με χαρά το έδειξε στους φίλους του. Επιπλέον, με αφορμή το βιβλίο “Το μικρό κοτοπουλάκι” που έκανε δώρο στο σχολείο η μαθήτρια μας Ιφιγένεια, μιλήσαμε και για την προωρότητα.

Με αφορμή την ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου μιλήσαμε για την αγάπη,  για τις αγκαλιές και τα φιλιά που μας αρέσουν και  που δεν μας αρέσουν. Διαβάσαμε το βιβλίο “Τι χρώμα έχει το φιλί” έφτιαξαν κάρτες με τα χρώματα που ήθελαν να έχει το δικό τους φιλί και τις δώρισαν τυχαία σε φίλους τους. 

Στο τέλος κάνοντας χρήση διαφόρων υλικών έφτιαξαν ομαδική εργασία.  Έπειτα γνωρίσαμε τα συστήματα του ανθρώπινου σώματος σκελετικό, μυϊκό, καρδιαγγειακό, νευρικό, αναπνευστικό και πεπτικό. Μέσω παιχνιδιού, παρακολούθησης εκπαιδευτικών βίντεο και κατασκευών ήρθαν σε επαφή με τις βασικές λειτουργίες των εσωτερικών οργάνων και γενικότερα των συστημάτων του ανθρώπινου σώματος και συνέδεσαν την καλή τους λειτουργία με τη σωστή διατροφή, την ξεκούραση και την άσκηση.

 431748121 781692277258602 6285502685110972789 n

 

431617723 278670931926559 2648727977214752537 n

 

 

431741247 324610133480654 8918533240736996910 n

 

431563243 380599514821494 1571390787728743991 n

 

 

432266952 1156171502485587 7138082456566255976 n

 

 

431859942 1339973140000367 8612796920729469455 n

 

 

 

431660211 1724870274669135 542805693485667243 n

 

 

432099651 1084756559518167 6443745963763188127 n

 

 

431510025 1499116100818150 5746311861860680696 n

 

 

431635084 379260268301931 1011377463982988955 n

 

 

431539564 7715857681781855 1835958616746362297 n

 

 

431741935 1133303578014571 6817015729924788581 n

 

 

431645665 382392221239186 2078344094958805407 n

 

 

 

431847036 784641783534495 5577704137661038372 n

 

 

431612251 7643894255654761 3037221568064380340 n

 

 

432190422 1779078026248729 1134392199769660289 n

 

 

 

431862538 1088918585659945 8029260514908875945 n

 

 

431800718 797356472411289 7956228349129241801 n

 

 

431663737 966969928402435 7264371959862920526 n

 

 

431743922 1600435480771838 3174107354903876816 n

 

 

431887347 724114279917555 5356536574052843160 n

 

 

432130741 1792483731579802 8385113219286224072 n

 

 

431583200 422021140349532 5102841307176042838 n

 

 

431734455 1495498801313033 8681819940369120713 n

 

 

431612253 1414090112812998 2998414492924344182 n

 

 

431521252 440964521788252 1913061087281694431 n 1

 

Που ζουν οι Πιγκουίνοι;

Φεβρουάριος… Τελευταίος μήνας του Χειμώνα και ασχοληθήκαμε με τον τόπο διαμονής των πολικών ζώων και κάποια βασικά χαρακτηριστικά τους. Τα γνωρίσαμε καλύτερα μέσα από παιδικά βιβλία (“Πιγκουίνος χάθηκε, Πιγκουίνος βρέθηκε”), ιστορίες, εγκυκλοπαίδειες,  εκπαιδευτικά βίντεο, ντοκιμαντέρ και υλικό που έφεραν τα παιδιά από το σπίτι τους για να το μοιραστούν με τους συμμαθητές τους. Τα παιδιά έπειτα από έκθεση στις παραπάνω πληροφορίες έκαναν τον διαχωρισμό των δύο Πόλων (Βόρειος και Νότιος),  τους εντόπισαν σε χάρτες και στο google earth έμαθαν για κάποιες βασικές συνθήκες που επικρατούν στις δύο άκρες τις Γης,  για τα ζώα, τους ανθρώπους και το κλίμα. Εστιάσαμε στους Πιγκουίνους του Νότιου Πόλου και τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά της Ανταρκτικής που ενθουσίασε τα παιδιά καθώς αποτελεί την πιο κρύα ήπειρο της γης και χωρίς μόνιμους κατοίκους παρά μόνο ερευνητές επιστήμονες.

Με αφορμή τα παραπάνω είχαμε την ευκαιρία να θυμηθούμε, σχήματα και αριθμούς που είχαν δουλευτεί από τα παιδιά τους προηγούμενους μήνες.

431752931 712613394075611 6626536340355517192 n

 

431743355 911649757356023 2057780516677491756 n

 

431528084 350229138020301 2348596153169924071 n

 

431759580 754233783314925 7766938511381153768 n

 

432080889 410458245008360 683433620007310139 n

 

431507238 426598393069194 6293047634534192206 n

 

 

431617726 1340170003315027 3136415117659672974 n

 

 

431569507 366132469633314 3243416203718270004 n

EΓΓΡΑΦΕΣ 2024-2025

     EΓΓΡΑΦΕΣ  2024-2025

ΕΞΕ – 21380_2024 Εγγραφές μαθητών στα Νηπιαγωγεία για το σχολικό έτος 2024-25

Νηπιαγωγείο Αργασίου

  • Οι εγγραφές των νηπίων για το σχολ.έτος 2024-2025 θα πραγματοποιηθούν από 1 Μαρτίου 2024 έως 20 Μαρτίου 2024.

Εγγραφές μετά τις 20 Μαρτίου θεωρούνται εκπρόθεσμες και χρειάζονται  την έγκριση του Διευθυντή Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης.

  • Για το σχολ. έτος 2024-2025 εγγράφονται μαθητές γεννημένοι το 2019 (Νήπια) και το 2020 (Προνήπια).

Τα Προνήπια που φοιτούν στο σχολείο μας γεννημένα το 2019 αυτεπάγγελτα εγγράφονται ως νήπια για την επόμενη χρονιά .

Για τα Νήπια που φοιτούν στο σχολείο μας γεννημένα το 2018 το Νηπιαγωγείο εκδίδει Βεβαίωση φοίτησης η οποία προσκομίζεται από τον γονέα του μαθητή για την εγγραφή του στο Δημοτικό.

   ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΑΙΤΗΣΗ ΕΓΓΡΑΦΗΣ

Oι γονείς κηδεμόνες υποβάλλουν την αίτησή τους ηλεκτρονικά στην ηλεκτρονική υπηρεσία «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης gov.gr

   https://proti-eggrafi.services.gov

«Οδηγίες Χρήσης Εφαρμογής για Κηδεμόνες». Εδώ μπορείτε να διαβάσετε τον τρόπο με τον οποίο θα κάνετε την εγγραφή. https://proti-eggrafi.services.gov.gr/docs/manual_parents.pdf

 

  •  ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΕΓΓΡΑΦΩΝ 2024-2025                                                                                             Για την εγγραφή του νηπίου , ο γονέας, πρέπει να ακολουθήσει τα εξής βήματα:Είσοδος στη σελίδα  https://proti-eggrafi.services.gov.gr   και επιλογή του Νηπιαγωγείου στο οποίο ανήκει σύμφωνα με τη διεύθυνση κατοικίας.

    Η είσοδος στη σελίδα γίνεται με τους κωδικούς του taxisnet.

    Συμπλήρωση στοιχείων επικοινωνίας: Κατά την είσοδό του στο σύστημα, ο γονέας συμπληρώνει τα στοιχεία ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και κινητού τηλεφώνου μέσω του οποίου θα ενημερώνεται για την πορεία της αίτησής του.

    Για την υποβολή της αίτησης ο γονέας  συμπληρώνει διαδοχικά τα ακόλουθα:

    α) τα στοιχεία του προνηπίου  για το οποίο αιτείται την εγγραφή

    β) τη διεύθυνση μόνιμης κατοικίας του την οποία τεκμηριώνει, αναρτώντας σε ψηφιακή μορφή εγγράφου σχετικό αποδεικτικό όπως λογαριασμό ΔΕΚΟ ( ΔΕΗ ή ΟΤΕ ή ΔΕΥΑΖ ή Ε9)

    γ) το ονοματεπώνυμο άλλου παιδιού, που φοιτά σε συστεγαζόμενη σχολική μονάδα

    δ) εάν επιθυμεί τη φοίτηση του νηπίου/προνηπίου  στο Προαιρετικό Ολοήμερο πρόγραμμα ή/και στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής

    ε) τα στοιχεία των συνοδών των νηπίων  κατά την προσέλευση και αποχώρηση τους από τη σχολική μονάδα και

    στ) επιλέγει τη δήλωση: «Υποβάλλοντας αυτή την αίτηση, αναλαμβάνω την ευθύνη για την ασφαλή προσέλευση και αποχώρηση του νηπίου/προνηπίου».

    Τα δικαιολογητικά για τα (γ) και (δ) προσκομίζονται στη σχολική μονάδα  μαζί με

    1) Ατομικό Δελτίο Υγείας Μαθητή,

    2) Φωτοτυπία Βιβλιάριου Εμβολίων

    3) και αίτηση εγγραφής στο προαιρετικό ολοήμερο τμήμα που θα παραλάβει από τη σχολική μονάδα.

    4)Πριν την τελική υποβολή της αίτησης, ο χρήστης δηλώνει υπεύθυνα ότι ασκεί τη γονική επιμέλεια του τέκνου που αιτείται εγγραφή και απαιτείται η έγγραφη συναίνεση του έτερου γονέα/κηδεμόνα με υπεύθυνη δήλωσή του, σύμφωνα με τις διατάξεις του Αστικού Κώδικα.

    Μετά την υποβολή της αίτησης , ο γονέας  λαμβάνει ενημερώσεις στο κινητό τηλέφωνο που έχει δηλώσει κατά την ηλεκτρονική υποβολή της αίτησής του για την πορεία της. Εφόσον απαιτηθούν διορθώσεις, η αίτησή του επιστρέφεται στον ίδιο από το Νηπιαγωγείο, προκειμένου να τις πραγματοποιήσει. Έπειτα από τις σχετικές διορθώσεις, η αίτηση γίνεται «αποδεκτή».

 

ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ ΠΟΥ ΘΑ ΠΡΟΣΚΟΜΙΣΟΥΝ ΟΙ ΓΟΝΕΙΣ  ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ

Για την οριστικοποίηση της εγγραφής χρειάζεται να προσκομίσετε στο Νηπιαγωγείο τα εξής δικαιολογητικά:

1.Την ηλεκτρονική αίτηση εγγραφής (Εκτύπωση, Φωτοτυπία)

2.Το Ατομικό Δελτίο Υγείας Μαθητή (Α.Δ.Υ.Μ.) το οποίο θα  βρείτε μέσα στην ηλεκτρονική αίτηση εγγραφής και στο ιστολόγιο του σχολείου.

3.Το Βιβλιάριο Εμβολίων του μαθητή ή προσκόμιση άλλου στοιχείου, από το οποίο αποδεικνύεται ότι έγιναν όλα τα εμβόλια (φωτοτυπία της πρώτης σελίδας με τα στοιχεία του παιδιού και την σελίδα με τα εμβόλια).

4.Εάν επιθυμείτε τη φοίτηση του νηπίου\προνηπίου στο Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα έως 16:00 ή και στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής 7:45-8:00 ή στο διευρυμένο ολοήμερο έως τις 17:30 (γίνεται αίτηση στο σχολείο, θα την βρείτε στο ιστολόγιο του σχολείου).

Την πρωινή υποδοχή παρακολουθούν αν το επιθυμούν  μόνο οι μαθητές που έχουν κάνει εγγραφή στο ολοήμερο τμήμα.

5.Βεβαίωση από ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ. ή Δημόσιο Ιατροπαιδαγωγικό Κέντρο ή άλλη αρμόδια δημόσια υπηρεσία ή ιδιωτικό κέντρο, για περιπτώσεις μαθητών με αναπηρία ή ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες (Λογοθεραπεία, εργοθεραπεία, φάσμα αυτισμού, ΔΕΠΥ κλπ).

 6.Υπεύθυνη δήλωση συναίνεσης  του  έτερου γονέα για την εγγραφή του μαθητή,  συμπληρωμένη με το γνήσιο της υπογραφής (θα την βρείτε στο ιστολόγιο του νηπιαγωγείου).

        Οι ώρες κατά τις οποίες θα μπορείτε να προσέρχεστε στο Νηπιαγωγείο για προσκόμιση των απαραίτητων δικαιολογητικών εγγραφής είναι: 11:00π.μ.-12:00π.μ. από 1 έως 20 Μαρτίου  και κατόπιν ραντεβού με την προϊσταμένη του Nηπιαγωγείου.

 

ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ

ΟΔΗΓΙΕΣ-ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ-ΕΓΓΡΑΦΗ-1

ΑΔΥΜ

Υ.Δ.-ΣΥΝΑΙΝΕΣΗ-ΕΤΕΡΟΥ-ΓΟΝΕΑ

ΑΙΤΗΣΗ-ΓΙΑ-ΤΟ-ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΜΕΝΟ-ΟΛΟΗΜΕΡΟ

Υ.Δ.-AΣΦΑΛΗ-ΠΡΟΣΕΛΕΥΣΗ

ΑΙΤΗΣΗ-ΕΓΓΡΑΦΗΣ-ΠΡΩΙΝΟ-ΟΛΟΗΜΕΡΟ

 

 

Τηλέφωνα επικοινωνίας: 26950 43705

Εmail: mail@nipargas.zak.sch.gr

Ιστοσελίδα Νηπιαγωγείου:  https://blogs.sch.gr/nipargas/

 

 

Μαθαίνουμε τα βασικά σχήματα (Τμήμα Ένταξης)

thumbnail IMG 4043 1 thumbnail IMG 4044

Ολοκληρώσαμε την θεματική μας ενότητα «μαθαίνω τα βασικά σχήματα (κύκλο, τετράγωνο, τρίγωνο και ορθογώνιο)» και φτιάξαμε τους σχηματούληδές μας χρησιμοποιώντας διάφορα υλικά.

Κάστρα από Πάγο…

Ανακαλύπτοντας το μεγαλύτερο κάστρο από Πάγο στη Φιλανδία στο βιβλίο  “Χάρτες”,  χρησιμοποιώντας το πρόγραμμα “Google Earth”, τα παιδιά εντόπισαν τη θέση της Ζακύνθου στη Γη, της Ελλάδας  και έπειτα της Φιλανδίας αλλά και του κάστρου Κέμι. Παρατήρησαν φωτογραφίες και βίντεο από το εντυπωσιακό κάστρο πάγου, που λειτουργεί και ως ξενοδοχείο. Στη συνέχεια σχολίασαν τον τρόπο ενδυμασίας των ανθρώπων που επισκέπτονται το κάστρο ή αποφασίζουν να μείνουν σε αυτό. Παρακολούθησαν βίντεο γλυπτικής από πάγο και παρατήρησαν και επεξεργάστηκαν γλυπτά από πάγο που φτιάξαμε στην τάξη (τήξη – πήξη). Τέλος, σχεδίασαν με μολύβι και ζωγράφισαν με τέμπερα τα δικά του παγωμένα κάστρα.

εικόνα Viber 2024 02 11 18 07 40 279 εικόνα Viber 2024 02 13 08 41 20 671 εικόνα Viber 2024 02 13 08 41 21 526 εικόνα Viber 2024 02 11 18 07 40 472 εικόνα Viber 2024 02 11 18 07 40 742 εικόνα Viber 2024 02 11 18 07 40 373 εικόνα Viber 2024 02 11 18 07 40 231 εικόνα Viber 2024 02 11 18 07 40 850

Ο Χιονάνθρωπος που δεν ήθελε να λιώσει…

Καθώς βρισκόμαστε στην καρδιά του χειμώνα και καθόλου χιόνι δεν είδαμε στο νησί μας, φέραμε το χιόνι στην τάξη. Μιλήσαμε για τον χειμώνα, τα παιδιά περιέγραψαν χειμωνιάτικες φωτογραφίες, και συζήτησαν για τις διαφορές του χειμώνα στο νησί της Ζακύνθου και τις πιο βόρειες περιοχές την Ελλάδας αλλά  και του κόσμου. Ανακάλυψαν τον τρόπο δημιουργίας του χιονιού μέσω της ιστορίας “ Ο Χιονάνθρωπος που δεν ήθελε να λιώσει” και εκπαιδευτικών βίντεο (“What Makes it Snow? Winter Precipitation for Kids – FreeSchool”) Έκαναν σειροθέτηση εικόνων, της ιστορίας “Ο χιονάνθρωπος που δεν ήθελε να λιώσει” και την αναδιηγήθηκαν. Έφτιαξαν χιονάνθρωπους με διάφορα υλικά (σχέδιο βήμα βήμα με μολύβι, μαρκαδόρους νερομπογιά, αφρό ξυρίσματος με συνδυασμό άλλων υλικών, σχήματα ).  Έμαθαν τί είναι τα barcode και τον τρόπο χρήσης τους. Έπαιξαν χιονοπόλεμο χωρισμένοι σε ομάδες, με χιόνι που έφτιαξαν επαναχρησιμοποιώντας χαρτί. Καταμέτρησαν τις μπάλες χιονιού που κατέληξε να έχει στο τέλος η κάθε ομάδα, για να βρεθεί ο νικητής. Έμαθαν τις μαθηματικές έννοιες “μικρό, μεσαίο, μεγάλο” και τον αριθμό “5” και παρακολούθησαν τα “Αριθμοκυβάκια”. Με αφορμή τον πίνακα του Καντίνσκι, σκέφτηκαν χειμωνιάτικα χρώματα και έκοψαν κύκλους δημιουργώντας “Το δέντρο του χειμώνα”. Έφτιαξαν το ημερολόγιο του Ιανουαρίου και έξοικειώθηκαν με το γράμμα “Ι, ι”, παρακολούθησαν “Ένα γράμμα μια ιστορία” και δημιούργησαν την αφίσα του γράμματος.

εικόνα Viber 2024 02 11 17 55 51 185 εικόνα Viber 2024 02 11 18 04 09 488 εικόνα Viber 2024 02 11 18 00 02 679 εικόνα Viber 2024 02 11 17 57 02 863 εικόνα Viber 2024 02 11 18 04 09 965 εικόνα Viber 2024 02 11 18 04 09 286 εικόνα Viber 2024 02 11 18 04 10 049 εικόνα Viber 2024 02 11 17 51 23 706 εικόνα Viber 2024 02 11 17 51 23 178 εικόνα Viber 2024 02 11 17 51 23 266 εικόνα Viber 2024 02 11 17 54 56 377 εικόνα Viber 2024 02 11 17 55 16 098 εικόνα Viber 2024 02 11 18 05 23 112 εικόνα Viber 2024 02 11 18 04 10 391 εικόνα Viber 2024 02 13 08 41 22 631 εικόνα Viber 2024 02 11 17 49 53 099 εικόνα Viber 2024 02 11 17 49 53 061

Χαρούμενο 2024!

Μετά τις διακοπές των Χριστουγέννων γυρίσαμε μικροί μεγάλοι στο νηπιαγωγείο και με πολύ χαρά που ειδωθήκαμε μετά από τόσες ημέρες, ανταλλάξαμε ευχές για το νέο έτος. Με αφορμή την αλλαγή του έτους, συζητήσαμε γιατί και πώς αλλάζει ο χρόνος. Παίξαμε κινητικά παιχνίδια και τα συνδυάσαμε με μαθηματικά σχηματίζοντας ταυτόχρονα το 2024. Τα παιδιά έμαθαν τι είναι ο στόχος, έπαιξαν παιχνίδι στόχου και έκαναν εξάσκηση στην προφορική έκφραση μιλώντας για τον προσωπικό τους στόχο που θα ήθελαν να επιτύχουν το 2024. Έκαναν ομαδικό κολάζ το “2024”. Συζήτησαν για τα πυροτεχνήματα και καταγράψαμε παλιές και νέες γνώσεις για αυτά, τις οποίες ανακάλυψαν από αναζήτησή στο διαδύκτιο (“How do Fireworks Work? – Science for Kids”). Δημιούργησαν τα δικά τους πυροτεχνήματα με χρώματα τέμπερας, κάνοντας αποτυπώματα από ρολό χαρτί. Τέλος, έφεραν από το σπίτι τους ένα υλικό και αφού κατέγραψαν την συνταγή της βασιλόπιτας, την έφτιαξαν υπό τους ήχους του τραγουδιού “Το φλουρί”, την έψησαν και την απόλαυσαν όλοι παρέα! Ο τυχερός κέρδισε δωράκι!

εικόνα Viber 2024 02 11 17 42 39 117 εικόνα Viber 2024 02 11 17 42 39 334 εικόνα Viber 2024 02 11 17 46 09 306 εικόνα Viber 2024 02 11 17 46 09 416 εικόνα Viber 2024 02 11 17 44 16 196 εικόνα Viber 2024 02 11 17 45 08 832εικόνα Viber 2024 02 11 17 43 27 407εικόνα Viber 2024 02 11 17 45 28 438 εικόνα Viber 2024 02 11 17 46 29 742 εικόνα Viber 2024 02 13 08 41 22 712 εικόνα Viber 2024 02 11 17 57 58 066 εικόνα Viber 2024 02 11 18 00 00 507 εικόνα Viber 2024 02 11 18 01 26 895 εικόνα Viber 2024 02 11 18 04 10 003 εικόνα Viber 2024 02 11 18 04 09 323

Δεκέμβριος… Χριστούγεννα ήρθαν πάλι!

Ο πρώτος μήνας του Χειμώνα έφτασε, μήνας γιορταστικός! Όπως πάντα όλοι μπήκαμε στο πνεύμα των εορτών ήδη πριν τον επίσημο ερχομό του Δεκεμβρίου… Αφού έκαναν το απαραίτητο face painting στόλισαν το σχολείο! Η τάξη μας γέμισε χριστουγεννιάτικες μελωδίες και παιχνίδια. Η μαθητές του νηπιαγωγείου μας έμαθαν για τα ήθη και τα έθιμα των Χριστουγέννων και για τις παραδόσεις του νησιού και της Ελλάδας αλλά και άλλων χωρών. Γνώρισαν το λόγο που γιορτάζουμε τα Χριστούγεννα και τους συμβολισμούς αυτής της γιορτής. Οι πληροφορίες ήρθαν μέσα από προσωπικά βιώματα των παιδιών, φωτογραφίες, εικόνες, βιβλία και εκπαιδευτικά βίντεο.

 

Τα παιδιά έπαιξαν κινητικά διαδραστικά παιχνίδια με τη χρήση Η/Υ όπως το (Christmas freeze), παιχνίδια ταχύτητας για την εμπέδωση των ηθών και των εθίμων. Έμαθαν τα κάλαντα και χριστουγεννιάτικα τραγούδια και έπαιξαν τον ρυθμό με μουσικά όργανα ενώ άλλα τα δραματοποίησαν. Διαβάσαμε το βιβλίο “Πως να κρύψεις ένα λιοντάρι τα Χριστούγεννα” και τραγούδησαν τα κάλαντα στα “λιονταρίστικα”. Με αφορμή το βιβλίο  “Το έλατο των Χριστουγέννων” γνώρισαν τον κύκλο ζωής του έλατου. Έκαναν χριστουγεννιάτικη γιόγκα και μαθηματικά.

 

Στο εργαστήρι τους κατασκεύασαν φορτηγά για να μεταφέρουν τις κατασκευές τους  (καραμελάκι, δεντράκι από πηλό, κάρτα ευχών, στολίδι βαζάκι και το δωράκι τους από το σχολείο) χρησιμοποιώντας διάφορες τεχνικές και υλικά. Μέτρησαν τις μέρες έως τα Χριστούγεννα κόβοντας τη γενειάδα του Άι Βασίλη (ημερολόγιο), σχεδίασαν και ζωγράφισαν με μεγάλη επιτυχία το πορτρέτο ενός ταράνδου (μολύβι, τέμπερα και κηρομπογιά). Αυτά και μερικά ακόμα δεν έλειψαν από το σχολείο μας τις ημέρες των γιορτών…

εικόνα Viber 2024 01 07 18 46 13 672

εικόνα Viber 2024 01 07 18 45 51 114

εικόνα Viber 2024 01 07 18 46 13 792

 

εικόνα Viber 2024 01 07 18 46 14 063

εικόνα Viber 2024 01 07 18 46 09 884

εικόνα Viber 2024 01 07 18 46 13 703

εικόνα Viber 2024 01 07 18 46 13 625

εικόνα Viber 2024 01 07 18 46 11 859

εικόνα Viber 2024 01 07 18 45 51 022

εικόνα Viber 2024 01 07 18 46 14 302

εικόνα Viber 2024 01 07 18 46 14 154

εικόνα Viber 2024 01 07 18 46 13 549

εικόνα Viber 2024 01 07 18 46 13 843

εικόνα Viber 2024 01 07 18 46 13 877

εικόνα Viber 2024 01 07 18 46 13 586

Διαδραστική Θεατρική Παράσταση: “Γιορτινές Ετοιμασίες…”

Με πολύ κόπο οι μαθητές του σχολείο προετοίμασαν τη Διαδραστική Θεατρική Παράσταση “Γιορτινές Ετοιμασίες”.  Οι μικροί μαθητές κατά τη διάρκεια των προβών γελούσαν με τις εκπλήξεις και τις ζαβολιές που ετοίμαζαν για τους γονείς τους… Ποιος να το περίμενε πως οι Χιονονιφάδες θα τους γέμιζαν χιόνι, οι νοικοκύρηδες και οι νοικοκυρές θα τους ξεσκόνιζαν.  Θα έβαζαν μαμάδες και μπαμπάδες να απλώνουν τη μπουγάδα του Άι Βασίλη, οι Καλικάτζαροι θα διοργάνωναν διαγωνισμό πιο γρήγορου ταΐσματος κουραμπιέ, θα στόλιζαν με τους γονείς τους χριστουγεννιάτικο δέντρο μια μαμά και θα έκαναν διαγωνισμό πιο γρήγορου τυλίγματος δώρου…

 

Από τη μικρή αυτή γιορτή δεν έλειψε ο Άι Βασίλης ο οποίος επισκέφθηκε το σχολείο και μοίρασε δώρα στους μαθητές του Νηπιαγωγείου. Ακόμη, πραγματοποιήθηκε κοπή Ζακυνθινής Κουλούρας για μικρούς και μεγάλους. Τέλος, η γιορτή ολοκληρώθηκε με μπουφέ και ένα μικρό πάρτυ με μουσική και χορό! Λόγω των καιρικών φαινομένων αναβλήθηκε ο στολισμός του Χριστουγεννιάτικου δέντρου στην πλατεία έξω από το σχολείο, ο οποίος όμως πραγματοποιήθηκε την τελευταία μέρα πριν τις διακοπές των Χριστουγέννων.

 

Ευχαριστούμε πολύ τους γονείς των μαθητών του Νηπιαγωγείου Αργασίου που ο καθένας ξεχωριστά βοήθησε όπως μπορούσε στη διοργάνωση και τη διεκπεραίωση της γιορτής μας!

εικόνα Viber 2024 01 07 18 46 14 000 εικόνα Viber 2024 01 07 18 46 11 817 εικόνα Viber 2024 01 07 18 46 13 739 εικόνα Viber 2024 01 07 18 46 13 922 εικόνα Viber 2024 01 07 18 46 14 033 εικόνα Viber 2024 01 07 18 45 51 179 εικόνα Viber 2024 01 07 18 45 50 982 εικόνα Viber 2024 01 07 18 45 50 927 εικόνα Viber 2024 01 07 18 45 51 083