Συγγραφέας: nipapadim | Κατηγορία ΓΕΩΓΡΑΦΙΑ, ΓΕΩΓΡΑΦΙΑ ΣΤ΄ ΤΑΞΗΣ | , στις 21-11-2015
Συγγραφέας: nipapadim | Κατηγορία ΓΕΩΓΡΑΦΙΑ, ΓΕΩΓΡΑΦΙΑ ΣΤ΄ ΤΑΞΗΣ | , στις 21-11-2015
Συγγραφέας: nipapadim | Κατηγορία ΙΣΤΟΡΙΑ, ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ | , στις 19-07-2015
Η εργασία με θέμα την Ιστορία του 2ου Δημοτικού Σχολείου Καρύστου έγινε από τους μαθητές του σχολείου κατά το σχολικό έτος 2014 – 2015 με την επίβλεψη των εκπαιδευτικών του σχολείου και συνεχώς εμπλουτίζεται.
Για τη συγκεκριμένη εργασία το σχολείο μας βραβεύτηκε από την Περιφερειακή Διεύθυνση Α/θμιας και Δ/θμιας Εκπαίδευσης Στερεάς Ελλάδας, καθώς έλαβε μέρος στο διαγωνισμό με θέμα « Οι μαθητές της Στερεάς Ελλάδας γράφουν για την ιστορία του σχολείου τους» .
Εκπαιδευτικοί που συμμετείχαν :Παναγιώτης Ελευθερίου, Κωνσταντίνα Κουντουριανίδου, Βελισσαρία Τζαναβάρη, Κυριακή Ράπτη, Μαρία Κερασοβίτη, Μαρία Σκοπελίτη, Νικόλαος Παπαδημητρίου, Μιλτιάδης Κοτζιάμπασης.
Συγγραφέας: nipapadim | Κατηγορία ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ, ΦΥΣΙΚΑ, ΦΥΣΙΚΑ Ε΄ ΤΑΞΗΣ, ΦΥΣΙΚΑ ΣΤ΄ ΤΑΞΗΣ | , στις 25-06-2015
Ο ΤΙΤΛΟΣ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ «Ψηφιακό Εργαστήρι Φυσικής»
ΙΣΤΟΤΟΠΟΣ ΨΗΦΙΑΚΟΥ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟΥ: http://2dim-karyst.eyv.sch.gr/fysika/
ΜΑΘΗΤΕΣ ΠΟΥ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΝ ΣΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ
ΣΥΝΟΛΟ ΜΑΘΗΤΩΝ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ : 21 ΑΓΟΡΙΑ: 12 ΚΟΡΙΤΣΙΑ: 9
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ : ΝΙΚΟΣ ΠΑΠΑΔΗΜΗΤΡΙΟΥ
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ
Α. ΥΠΟΘΕΜΑΤΑ (ΠΟΙΕΣ ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ-ΟΨΕΙΣ ΤΟΥ ΘΕΜΑΤΟΣ ΘΑ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΤΕ) :
Θα προσπαθήσουμε να δημιουργήσουμε μία ψηφιακή βιντεοθήκη πειραμάτων του μαθήματος των Φυσικών της Ε΄ και της Στ΄ τάξης, η οποία θα είναι διαδικτυακή και θα μπορούν να έχουν πρόσβαση μαθητές και εκπαιδευτικοί άλλων σχολείων.
Β. ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟΙ ΣΤΟΧΟΙ
Α) Να κατανοήσουν οι μαθητές βασικές γνώσεις της Φυσικής και να εξοικειωθούν με τα φυσικά φαινόμενα.
Β) Οι μαθητές να συμμετέχουν και να αποκτήσουν σημαντικές εμπειρίες μέσα από πειραματικές διαδικασίες.
Γ)Η καλλιέργεια πειραματικών και αναλυτικών δεξιοτήτων.
Γ. ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗΣ – ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΕΣ ΜΕ ΑΛΛΟΥΣ ΦΟΡΕΙΣ:
Α) Προετοιμασία πειράματος και δοκιμαστική εκτέλεση του. Η εκτέλεση και η παρουσίαση των πειραμάτων γίνεται μόνο από τους μαθητές.
Β) Βιντεοσκόπηση του πειράματος από τον εκπαιδευτικό.
Γ) Μοντάζ του βίντεο από τον εκπαιδευτικό.
Δ) Ανάρτηση του βίντεο στην ιστοσελίδα του Ψηφιακού Εργαστηρίου Φυσικής του σχολείου.
Ε) Συνεργασία με ιστότοπους που προωθούν την επιστήμη της Φυσικής (ΕΚΦΕ ΕΥΒΟΙΑΣ).
Δ. ΠΕΔΙΑ ΣΥΝΔΕΣΗΣ ΜΕ ΤΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΣΠΟΥΔΩΝ ΤΩΝ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΩΝ ΓΝΩΣΤΙΚΩΝ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΩΝ
Με το μάθημα των Φυσικών, της Θεατρικής Αγωγής και της Γλώσσας.
Ε. ΧΡΟΝΙΚΗ ΕΞΕΛΙΞΗ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ
Το πρόγραμμα ολοκληρώθηκε σε δυο σχολικά έτη (2013-2014 & 2014 – 2015) από τους μαθητές της Ε΄ αρχικά και στη συνέχεια Στ΄ τάξης.
Η χρονική εξέλιξη είναι ίδια σε όλη τη διάρκεια του προγράμματος, έχοντας την ίδια μεθοδολογία υλοποίησης για κάθε πείραμα που συναντάμε στο μάθημα των Φυσικών.








