Συγγραφέας: nipapadim | Κατηγορία ΓΕΩΓΡΑΦΙΑ, ΓΕΩΓΡΑΦΙΑ Ε΄ ΤΑΞΗΣ | , στις 21-10-2018
Συγγραφέας: nipapadim | Κατηγορία ΓΕΩΓΡΑΦΙΑ, ΓΕΩΓΡΑΦΙΑ ΣΤ΄ ΤΑΞΗΣ | , στις 31-07-2018
Συγγραφέας: nipapadim | Κατηγορία ΓΕΩΓΡΑΦΙΑ, ΓΕΩΓΡΑΦΙΑ ΣΤ΄ ΤΑΞΗΣ | , στις 03-03-2018
Συγγραφέας: nipapadim | Κατηγορία ΓΕΩΓΡΑΦΙΑ, ΓΕΩΓΡΑΦΙΑ ΣΤ΄ ΤΑΞΗΣ | , στις 01-03-2018
Συγγραφέας: nipapadim | Κατηγορία ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ & ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΓΩΓΗ, ΣΕΝΑΡΙΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ | , στις 02-04-2021
Συγγραφέας: nipapadim | Κατηγορία ΓΕΩΓΡΑΦΙΑ ΣΤ΄ ΤΑΞΗΣ, ΣΕΝΑΡΙΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ | , στις 02-04-2021
Συγγραφέας: nipapadim | Κατηγορία QUIZ, ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ | , στις 22-01-2021
Συγγραφέας: nipapadim | Κατηγορία QUIZ, ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ | , στις 22-01-2021
Το παιχνίδι “Διατροφικό Σταυρόλεξο” δημιουργήθηκε για το πρόγραμμα “Τρέφομαι σωστά μες στην πανδημία…!! “. Λειτουργεί σε όλες τις συσκευές και οι μαθητές/μαθήτριες θα πρέπει να βρουν τις λέξεις στο σταυρόλεξο, μαθαίνοντας έτσι την αξία της σωστής διατροφής στην ενίσχυση του οργανισμού.
Συγγραφέας: nipapadim | Κατηγορία ΡΟΜΠΟΤΟΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ | , στις 17-03-2020
Το βίντεο “ΡΟΜΠΟΤΙΚΟΣ ΤΗΛΕΓΡΑΦΟΣ” δημιουργήθηκε στα πλαίσια του προγράμματος “ΡΟΜΠΟΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ” από τους μαθητές και τις μαθήτριες της Στ΄ τάξης (Σχ. έτος 2018 – 2019) του Μειονοτικού Δημοτικού Σχολείου Μύκης.
Ο ρομποτικός τηλέγραφος δημιουργήθηκε βάση των οδηγιών που παρέχονται από το λογισμικό We Do 2.0 .
Οι εικόνες και η μουσική που χρησιμοποιήθηκαν για τη δημιουργία του βίντεο είναι ελεύθερα ως προς τη χρήση και δεν απαιτείται η αναφορά του δημιουργού.
Συγγραφέας: nipapadim | Κατηγορία ΡΟΜΠΟΤΟΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ | , στις 17-03-2020
Το βίντεο “Ρομποτικό CLARK” δημιουργήθηκε στα πλαίσια του προγράμματος “ΡΟΜΠΟΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ” από τους μαθητές και τις μαθήτριες της Στ΄ τάξης (Σχ. έτος 2018 – 2019) του Μειονοτικού Δημοτικού Σχολείου Μύκης.
Το Ρομποτικό CLARK δημιουργήθηκε βάση των οδηγιών που παρέχονται από το βίντεο του youtube “Tecnoaprendotutorial Toro mecánico con LEGO WeDO 2.0”, ενώ ο προγραμματισμός έγινε από τους μαθητές και τις μαθήτριες.
Οι εικόνες και η μουσική που χρησιμοποιήθηκαν για τη δημιουργία του βίντεο είναι ελεύθερα ως προς τη χρήση και δεν απαιτείται η αναφορά του δημιουργού.