Μάι 18
26
Πρόγραμμα etwinning. “Η νεράιδα των Αξιών Ζωής”
ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΑΝΩ ΜΕΡΑΣ ΦΟΛΕΓΑΝΔΡΟΥ | 26 Μαΐου, 2018 | δραστηριότητες | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Πρόγραμμα etwinning. “Η νεράιδα των Αξιών Ζωής”
Εννέα σχολεία από την Ευρώπη ανάμεσά τους και το νηπιαγωγείο Φολεγάνδρου συνεργάστηκαν σε etwinning έργο με θέμα τις Αξίες Ζωής. Τελικό προϊόν της συνεργασίας ένα e-περιοδικό με τις Αξίες όπως τις βλέπουν τα παιδικά μάτια.
Άννα Παλαιοδήμου, 4ο Νηπιαγωγείο Αρτέμιδας
Ιωάννα Κόλλια, 3ο Νηπιαγωγείο Κιλκίς
Λαμπρινή Λάμπρου, 11ο Νηπιαγωγείο Ιωαννίνων
Αικατερίνη Βελτσίστα, 11ο Νηπιαγωγείο Ιωαννίνων
Διονυσία Κανερνή, 2/Θέσιο Νηπιαγωγείο Γαρδικίου
Μπιρμπίλη Αικατερίνη, 1/Θέσιο Νηπιαγωγείο Φολεγάνδρου
Μαρία Κουλούρη, 1ο 2/Θέσιο Νηπιαγωγείο Κιλκίς
Τριάδα Τσολακίδου, 1ο Νηπιαγωγείο Ορεστιάδας
Alessandra Basso, CS di Villaputzu e San Vito, Italy
Ingrida Jureviciene, Kėdainių specialioji mokykla, Lithuania
Δείτε την Παρουσίαση του προγράμματος
http://
Δείτε τη δουλειά του νηπιαγωγείου μας κατά τη διάρκεια του προγράμματος
ΕΔΩ
Δείτε το περιοδικό
ΕΔΩ
Ιαν 18
9
Ειρήνη
ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΑΝΩ ΜΕΡΑΣ ΦΟΛΕΓΑΝΔΡΟΥ | 9 Ιανουαρίου, 2018 | Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Ειρήνη
Ειρηνοβροχή
Δημιουργία ψηφιακού βιβλίου: “ Αν η ειρήνη ήταν…”
Ποίημα για την ειρήνη
Ιούν 17
1
Πρόγραμμα etwinning Painting Feelings
ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΑΝΩ ΜΕΡΑΣ ΦΟΛΕΓΑΝΔΡΟΥ | 1 Ιουνίου, 2017 | δραστηριότητες | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Πρόγραμμα etwinning Painting Feelings
Πρόγραμμα e twinning «Ζωγραφίζοντας τα συναισθήματα»
Ένα πρόγραμμα στο οποίο συμμετείχαν:
8 σχολεία της Ευρώπης, έξι από την Ελλάδα,
ένα από τη Λιθουανία και ένα από τη Ρουμανία
Ένα κίνητρο για την ενασχόλησή μας με υπολογιστικά περιβάλλοντα στην τάξη μας…
- Το έργο αποτέλεσε αφετηρία για την χρήση και την αξιοποίηση των Νέων Τεχνολογιών στην εκπαιδευτική διαδικασία.
- Μέσα από δραστηριότητες που προάγουν την ομαδοσυνεργατική μάθηση, οι μαθητές γνώρισαν απλές λειτουργίες του Η/Υ (άνοιγμα, κλείσιμο, αντιγραφή, επικόλληση) αλλά και πιο σύνθετες μέσω των διάφορων προγραμμάτων και λογισμικών. Εξοικειώθηκαν με την πλατφόρμα twinspace, γνωρίζοντας τις δυνατότητές της. Δημιουργήθηκαν εικονικοί τοίχοι (padlet.com, Linoit.com)με το παραγόμενο υλικό καθώς και χάρτες των συνεργαζόμενων νηπιαγωγείων.
- Στην εφαρμογή Answergarden καταγράφηκαν τα συναισθήματα των μαθητών και η τελική αξιολόγηση των εκπαιδευτικών. Για τα συναισθήματα, τις σχολικές γιορτές και για το τελικό project δημιουργήθηκαν πολυμεσικές αφίσες (thinglink.com).Οι συνεργατικές ιστορίες καταγράφηκαν σε αρχεία google.doc, στην εφαρμογή titanpad.com και δημοσιεύτηκαν σε μορφή ηλεκτρονικών βιβλίων (issu.com).Χρησιμοποιώντας online εργαλεία συνεργατικής ζωγραφικής (awwapp.com) δημιουργήθηκαν πίνακες που παρουσιάστηκαν με μορφή εικονικής έκθεσης στην εφαρμογή genial.ly Επίσης έγινε παρουσίαση εργασιών στο Prezi.com και χρησιμοποιήθηκαν εργαλεία αξιολόγησης (google forms, tricider.com).
Οι στόχοι του προγράμματος είναι:
1. Να αναγνωρίζουν τα συναισθήματά τους, να τα κατανοούν και να τα ελέγχουν
2. Να επικοινωνούν, να συνεργάζονται μεταξύ τους και να βρίσκουν τρόπους επίλυσης συγκρούσεων
3. Να αναγνωρίζουν και να αποδέχονται τα συναισθήματα των γύρω τους
να ακούν με προσοχή τους άλλους όταν εκφράζουν τα συναισθήματά τους
4. Να αντιληφθούν ότι υπάρχουν πολλοί τρόποι αντίδρασης σε κάποιο συναίσθημα, και κάποιοι πρέπει να αποφεύγονται
5. Να χρησιμοποιούν ποικίλους τρόπους για να επιλύουν τις διαφωνίες τους
6. Να αντιληφθούν πως όλα τα συναισθήματα είναι φυσιολογικά
7. Να συνειδητοποιήσουν τις συνέπειες της συμπεριφοράς τους στους άλλους
κάνετε κλικ στην παρουσίαση προγράμματος για να το δείτε
παρουσίαση προγράμματος
Πατήστε εδώ για να διαβάσετε περισσότερα
Μάι 15
11
Επίσκεψη στο Λαογραφικό Μουσείο Α. Μεριάς
ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΑΝΩ ΜΕΡΑΣ ΦΟΛΕΓΑΝΔΡΟΥ | 11 Μαΐου, 2015 | δραστηριότητες | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Επίσκεψη στο Λαογραφικό Μουσείο Α. Μεριάς
Στα πλαίσια του προγράμματος Αγωγής Υγείας για τη διατροφή επισκεφτήκαμε το Λαογραφικό Μουσείο. Εκεί μάθαμε πως ζύμωναν και έψηναν το ψωμί στο φούρνο, πως έβγαζαν το λάδι στο λιοτρίβι, πως έβγαζαν το κρασί, που αποθήκευαν τα τρόφιμά τους , κουζινικά σκεύη και την κουζίνα του σπιτιού Μαζί μας ήταν και το δημοτικό σχολείο
Απρ 15
28
Τα παιδιά ζωγραφίζουν τα δικαιώματά τους
ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΑΝΩ ΜΕΡΑΣ ΦΟΛΕΓΑΝΔΡΟΥ | 28 Απριλίου, 2015 | δραστηριότητες, κατασκευές | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Τα παιδιά ζωγραφίζουν τα δικαιώματά τους
Στα πλαίσια του προγράμματος της UNICEF “Τα παιδιά γράφουν και ζωγραφίζουν τα δικαιώματά τους” φτιάξαμε μια ομαδική αφίσα
































